לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 9 ביולי 2010

נבדק ונמצא פרימיום - מורל !




ארבעה שבועות עברו מאז שנפצעתי בנפילה מהאופנים. הפצעים עוד לא לגמרי הגלידו, אבל היום אפשר היה כבר לשוב ולרכב. בעמק השלום קבוצות של קייטנות עושות בשבע בבוקר מורל: "מי אנחנו ? שבט שחר! מה אנחנו רוצים? להבהיל את החרקים! מורל! מורל! מורל! ". בדרך למעלה, לפארק רמות מנשה, הרגשתי שיצא לי האויר בגלגל. עצרתי, לנפח אותו. הונטיל הצרפתי (יש סוג כזה) עשה קולות של קשה להשגה. הצרפתים חייבים להכניס את הגורם האנושי לכל דבר: צריך להבריג אותו, צריך לכוון אותו, וזה לא תמיד מצליח. במקום לנפח יצא כל האויר והונטיל התעקם. אישה עם כלב צעדה בשביל ושאלה אותי אם אני מסתדר, הסברתי לה את המצב, והיא אמרה שהיא רואה שהיא לא יכולה לעזור לי, אז עניתי לה: "את עוזרת למורל", והיא נשארה עד שהבעיה נפתרה.

אנחנו נוטים לזלזל בנצחון הרוח, בעולם הריאלי -קפיטליסטי שאנחנו חיים בו, הכל מושתת על יעילות. עכשיו יש לנו את המונדיאל, ומהו משחק כדורגל אם לא נצחון הרוח בשילוב של ריאליות ויעילות? הרי עם כל זה שהכדור קופצני, והגולים תמיד נכנסים במקרה, בסופו של דבר מי שיש לו גם את היכולת וגם את שאר הרוח - מנצח! גרמניה במידה רבה היא הסיפור של המונדיאל הזה, כי הפעם הניגוד לעבר היא ניצחה משחקים בזכות המורל, ולמרות שהיתה אנדרדוג. אני מקווה שהולנד, שכל מה שהיא הביאה למונדיאל הזה הוא מורל, תקח את הגביע, בסופו של דבר: מורל! מורל! מורל!

הפעם בנבדק ונמצא פרימיום, נמשיך את קו של ההופעות שהיו כאן השבוע, עם קליפים שעושים הרגשה של מסיבה:

1. למעלה Hey Marseilles בקליפ שהוא כולו מורל! מסע עם החבר'ה ביאכטה לריו - הקליפ מוקדש לברזיל, הקבוצה שהתפרקה לה יחדיו, במונדיאל.

2. Rusko עם Amber Coffman בקליפ שהוא כולו מסיבה לשיר Hold On




3. המסיבה רק התחילה, למי שמעדיף אינדי-דיסקו Fang Island יתנו לכם בראש עם Careful Crossers




שתהיה לכם פרימיום של שבת ! עם הרבה מורל!

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !