לעקוב אחר הפרימיום

יום חמישי, 20 באוגוסט 2015

נבדק ונמצא פרימיום - כי כבר קיץ !



פתיחה
איזה כיף זה קיץ !
חייב להודות שאני משתדל מאד להתעדכן מבלוגים אחרים בנעשה במוזיקה העכשווית, ואין מה לעשות...אף אחד לא עושה את זה טוב כמוי. אני צריך לעשות את זה בעצמי.
אז מה שיהיה כאן חוץ מתעופה עצמית, אני אנסה לגדל לכם כנפיים ולעזור לכם להעביר את החמסינים עד סוף השנה באופן נעים ככל האפשר. בשבילי זה כאן בעיקר מוזיקת קיץ כייפית. אנגו'י ותלחצו PLAY

Dears -  חדש !
שיר חדש וקליפ חדש לדירז.
להקת פופ רוק ממונטריאול קנדה.
אני אוהב אותם וזה שיר קיץ כזה כייפי ומצויין. זמזמו איתי..It's Not Safe


אלבו - חדש !
יצא להם אי.פי חדש וכייפי. וזה השיר הבולט מתוכו. אני מרגיש שהקלילות מזדחלת לאט לאט אל תוך הסגנון המוזיקלי הדי מכובד שיש להם.


הוט צ'יפ - חדש !
איכשהו הקליפים של הוט צ'יפ עושים חסד עם השירים. כלומר, השירים טובים, אבל הקליפים מעלים אותם לרמה שאתה ממש אוהב אותם. בקליפ הזה בחורה שעושה קריוקי לשיר. לכאורה מה בכך ? בפועל - קול !
זה נשמע דיסקו. לגמריי דיסקו


לורן היל מתעלה !
לורן היל בקאבר מרטיט לנינה סימון. לדעתי מתעלה על כל דבר שהיה יכול להיות במקור. יש ללורן היל איזה עומק בצליל. משהו חם אבל קצת.מחוספס. כאילו שצללת. הגעת לקרקעית באוקיינוס ואז אתה מגלה שיש עוד שער למקום יותר עמוק ויותר צלול. ואס מציעים לך לשתות קפה. ולאכול שוקולד מריר מאד מרוכז.
היתה צריכה להופיעה כאן. אבל בסוף לא.

בסט קוסט - חדש !
מה יותר קייצי דרים פופ סקסטיז ושמח מבסט קוסט. מרגיש טוב כמו חופשת קיץ בבהאמס



למה דל ריי - חדש !
אחד הדברים שאנחנו עושים בזמן האחרון זה לראות סרטים עם מקרן על קיר בסלון. ככה כמעט כל ערב בקיץ..זה ממש כיף. סרטי אקשן בעיקר. נראה לי שלנה דל ריי אחרי השיר הזה יכולה להצטרף לסרט שכזה|



הליברטינס !
טוב זה לא כל-כך חדש.., מלפני חודש וחצי..אבל התחלה חדשה של הלהקה הזו.
מזכיר קצת את הארקטיק מאנקיז, או שלהיפך..



מיקסטייפ מעולה לסיום !
מיקסטייפ נעים ואוורירי שהכין רועי פודים. כמעט ארך ורק שירים שיצאו השנה.


אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !