לעקוב אחר הפרימיום

יום שבת, 20 ביולי 2013

נבדק ונמצא פרימיום - מעניין בעין

העבר הוא העתיד

בא לה על הקיץ בא לי על הים
 פתיחה
קיץ. חם היום. יש לכם שתי אפשרויות: או שאתם בים ובבריכה רטובים ומזיעים. או שאתם בבית במזגן משועממים. אחר-הצהרים גם אני מתכוון להיות בים, אבל את הבוקר ביליתי במזגן עם כל מיני קישורים באינטרנט שקשורים למוזיקה ושיכולים לעניין גם אתכם. למעלה ג'ימי הנדרקיס בתמונה קייצית במיוחד. אני רואה הרים ברקע, אבל מדמיין בעיקר חוף ים
 
גולדפארפ חדש !
הפוסט הזה יכלול המון דברים ישנים אבל נעים לפתוח אותו עם גולדפארפ חדש. לקראת אלבום חדש שיצא בקרוב השם . Tales Of Us.  במקביל לאלבום יצא לאקרנים סרט באותו השם. הקליפ והשיר הראשון מתוכו נקרא Drew. יש פה הרבה עירום, אז קחו בחשבון.
 


יוקו אונו - חופשיה
אם כבר עירום, בא לכם לראות את יוקו אונו בלי חזייה ? הסרטון הזה נקרא "חופש" והוא משנת 1971. ומה בשנים ההם ייצג  יותר חופש  מעירום וחזיות. ברקע ג'ון לנון מנגן איזה זימזום אלקטרוני. ואם עוד לא החלטתם אם אתם רוצים לראות את יוקו אונו בלי חזיה, תנו לה להחליט בשבילכם: 
 


לצוד פילים
אתמול ראיתי את הסרט "לצוד פילים". סרט מומלץ מאד, עשוי מצויין בכל רובד שאפשר לחשוב עליו - תסריט טוב, משחק מצויין, אסתטיקה, הומור ודמע. סיפור אהבה וסיפורי מלחמות ואקשן ומשפחה ומה לא? יש בו גם הרגשה שהוא מצליח גם להיות הוליוודי ומצד שני גם להיות סרט אישי, קולנוע עצמאי שכזה. "לצוד פילים" היתה גם האופציה היחידה הנורמלית לסרט בקיץ. כל השאר הם "סרטי קיץ" שבלונים לילדים. אם גם לכם יש הרגשה שכל הסרטים מרגישים אותו הדבר, אז אתם לא טועים. האשמה נעוצה בספר הפך לרב מכר בהוליווד ואשר נקרא Save The Cat . ספר שיצא בשנת 2005 ואשר קיבע את הנוסחא לסרט מוצלח.
 
בראיין אינו מעצב את הזמן
בראיין אינו הוא בדיוק הדוגמא ההפוכה לשבלוניות. שיודע גם ליצור אומנות וגם לעשות מזה כסף. הפרוייקט האחרון שלו הוא "עיצוב צלילי " לסלון של ה-"עמותה להווה מתמשך" (תרגום חופשי ל: Long Now Foundation) אשר שמה לעצמה מטרה לקדם אמנות ואמונות שתחזיק 10,000 שנה.  הבסיס של העמותה הזו נמצא בסן פרנסיסקו והיא מהווה תנועת נגד תרבות האינסטנט של ימינו.


 
 U2 - בתיכון
אני חושב שרמת התיעוב ליו-2 היא לא פרופרצינלית. אבל הם ובעיקר בונו, הביאו עליהם את המיאוס במו ידיהם. בשנת 1978 הם היו עדין בתיכון. רפרטואר מינימלי, אנרגיות גבוהות וכנראה שבלי כריזמה זה לא היה עובד [קישור]



אתאיזם במיוחד לשבת
כל הגל העויין הזה של הטבעונות ההומנית, הוא בסך הכל מבורך. רק שבאמת רצוי להוריד ממנו קצת את סממני הדת הפונדמנטליסטית. באופן אישי אני החלטתי להוריד קצת במוצרים מהחי. משתדל גם להוריד מפחמימות ריקות. כשאתה מסתכל על זה דרך המסננות האלה בקניה בסופר, פתאום הכל נראה מיותר. אני לא יכול להגיד אם אני מאמין או לא באלוהים. אני מקנא בכל מי שמאמין באופן מלא באלוהים, אבל שלא חושב שיש דת שתצליח באמת לעבוד בשבילו. כל הקשר בין דת לאלוהים הוא לא מחייב המציאות. יש דתות שאין בהם בכלל אלוהים, למשל בודהיזם. שני קישורים יפים שנתקלתי בהם בנושא השבוע, הם מדריך "איך להיות אתיאיסט ולא להיות שמוק בגלל זה". וגם ראיון טלוויזיוני של קתרין הובורן שמדברת על החיים אחרי המוות וכל דת. אני מאד מסכים. מאד.

קופים ודינזאורים
לא יודע למה באתאיסטים נדבקו דבר ראשון לתורת האבולוציה בשביל להוכיח שאין אלוהים. דרווין מקסימום יכול להוכיח שהדת טעתה בכמה דברים אבל ההיגיון שאומר שאם התנ"ך קבע איזו תורה התפתחותית ואם התנ"ך נכתב על-ידי אלוהים, אז אין אלוהים. היא קצת טיפשית. בכל מקרה נחמד היה לגלות השבוע  שלדינזאורים הגדולים היום מאות שיניים רזרביות . והם אף המשיכו לגדל שיניים כל הזמן. מהבחינה הזו האבולוציה הלכה אחורה. מערכת השיניים שיש לנו היא אחד הדברים הכי קלוקלים שיש לנו בגוף. מצד שני מדענים גילו לאחרונה שקופים מסוגלים לעשות מסע מנטלי בזמן. אז מי פה היצור המתקדם בדיוק ?

להשתין מהמרפסת
אם יש לכם כליות חלשות, אל תצפו בקלים הבא שבו אפשר לראות גבר שמשתין אחרי שהוא שותה טונה של שתיה. זה אמור להצחיק. לשיר קוראים קוקאין. אבל כאמור הוא משתין על הכל ובזרמים של יאמנו. גם על השלט של הוליווד . בוא נאמר שאני מעדיף את זה על אלימות ברוטלית שיש היום בהרבה קליפים. לשיקולכם [FIDLAR - Cocaine].

Cross My Heart Hope To Die - חדש !  
לא צריך לקחת סמים בשביל לטשטש את התודעה. הנה קליפ פסיכדלי חדש שעושה את העבודה:
Cross My Heart Hope To Die - Rollercoasting



לסיכום
את רוב האייטמים פה מצאתי בבלוג המופלא Dangerous Minds  יש גם אייטם עם עצות איך להצטנן בניו-יורק בקיץ, מלווה בתמונות משנות הארבעים או קודם, ואייטם עם תמונות משעשות על 30 דרכים להימנע מעישון, אבל אולי הכי ראוי לסיים את הפוסט הזה עם הדגמות משנת 1980 Suzanna Ciani שמסבירה לילדים מה זה סינטיסייזר. מתחיל מהשאלה מהו צליל. הבחורה הזו אחראית לצלילים הראשונים של משחקי האטרי ולצלילים במנגינת הפתיחה של סטאר וורז.

לסיום - פאנק בלוס אנג'לס
לא יכולתי להתאפק עם עוד אייטם... כשמדברים על פאנק בארצות הברית מדברים בדרך כלל על ניו-יורק ועל הניו-וייב וטלוויז'ן בלונדי וראשים מדברים. כולם עשו מוזיקה טובה מאד, אבל זה לא ממש פאנק. אז רק עכשיו גיליתי שבחוף המערבי היתה סצינה של פאנק ומי שהדליק את נס המהפכה זו להקת X, וזהו סיפורה:
X: The Unheard Music

 

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !