לעקוב אחר הפרימיום

יום שבת, 8 ביוני 2013

נבדק ונמצא פרימיום - סינגלים, אבל לא בודדים

לעזאזל הכפתורים ! 
פתיחה
זהו ! כבר קיץ ! בריכה. ים. אבטיח. גבינה בולגרית ובירה. יש לי מנוי ל-"קאנטרי". אצלנו בפריפרייה מנוי משפחתי לבריכות+ג'קוזי+סאוונות+חדר כושר+חוגים עולה כמו מנוי לאדם אחד במכון כושר,  בערים הגדולות. אבל אין לי זמן לבקר בו. למרות שיחסית יש לי זמן...גם לי אין זמן..למי יש זמן ??? למי ?!
אבל לבלוג יש לך זמן ? כן ! ובכן, במקום ללכת לחדר כושר ביום שבת בשבע בבוקר...הנה אני כאן כותב פוסט שבועי על מבול הסינגלים שהיה השבוע. אני אדלג באלגנטיות על כל הסינגלים שלא מזיזים לי - לבק יש סינגל חדש, וגם ל-Austra. לואמפייר וויקאנד יש קליפ חדש, אפילו לא הקשבתי לאלבום החדש שלהם שסטריאוגאם הכתירו כאלבום הכי טוב שיצא עד כה ב-2013 (מוזר). גם ל-The XX  יש קליפ חדש.  אפילו לקורט וייל יש קליפ חדש שבו הוא משחק אותה מלך - ואני אעבור במהירות לערימת הדברים הפרימיומים. ההתלבטות היא האם להתחיל עם הקליל והמיינסטרימי ולעבור ליותר אלטרנטיבי או להיפך..מי אתם ? מה הטעם שלכם ? אין לי מושג..אז נתחיל עם המכנה המשותף הגבוה. והפעם בנבדק ונמצא פרימיום..סינגלים, אבל לא בודדים. 

Hot Chip - חדש !
סינגל חדש להוט צ'יפ. לאט לאט היא מסתמנת כלהקה שחוצה טעמים מוזיקלים, גם ילדיי ניינטיז וגם יליד אייטיז, גם אלקטרוניקה, גם פופ, גם מוזיקה לרקוד אותה וגם להאזין. הסינגל החדש עומד בסטנדרט שלהם. שיר מצויין !
על הדרך גיליתי קאבר שלהם לשיר של פרינס, שחגג השבוע יומהולדת 55. זה לא יותר טוב מביצוע הגאוני של פרינס עם המהירויות המשתנות בקול והביטים המיוחדים. ובכל זאת יפה בדרכו
Hot Chip - If I Was Your Girlfriend (Prince Cover)/Look at Where We Are

Fuck Buttons - חדש !
"לעזעזל הכפתורים" או "כפתוריי הדפיקה" - תלוי איך אתם מתרגמים זאת, הם עוד להקה שזוכה לקונצנזוס, למרות שהיא באה מהכיוון של האלקטורניקה היותר קשה. אולי בשל העובדה שיש מלודיות במוזיקה שלהם. אולי בגלל שהצליל שלהם מורכב מסאונדים מלאים ועשירים. וזו הגירסה המקוצרת לטראק. שיצא גם בגירסת 12"

Fuck Buttons - The Red Wing


Jon Hopkins - Open Eye Signal
בעיקרון הפוסט הזה יותר אלקטרוני מהרגיל. סטייל הסונאר או משהו כזה. הנה משהו חדש ויפה..וגם הקליפ זורם יפה
Jon Hopkins - Open Eye Signal

Nine Inch Nails - חדש !
הסינגל הזה לא נשמע בכלל של ניין אינץ' ניילז. בגלל ההפקה של טרנט רזנור (נסו לומר את השם הזה בע"פ) הוא נשמע לגמריי ממקום אחר. יש גיטרות אבל זה נשמע לגמריי דאנסי.

Nine Inch Nails - Came Back Haunted


Suede - חדש !
מדהים איך סוויד הצליחו להחליק ככה אלבום מושלם ולמא להיטים אחרי שכבר חשבנו שלעולם לא. וכל פעם שאני מקשיב לשיר מתוכו אני מרגיש קיץ בלב. זה עוד קליפ לשיר מתוך האלבום Bloodsports שיצא השנה. להשתולל, ולהתפרע, ולהשחית במוזיאון נראה פתאום כל-כך תמים, לעומת הקליפים הפרובקטיבים והאלימים שיוצאים בשנים האחרונות.

Suede - Hit Me


Editors - חדש !
פתאום שמתי לב שגם לאדיטורז יש אלבום חדש, אז חיפשתי ומצאתי את הסינגל והקליפ הזה שיצא מתוך האלבום הזה. הפתיחה תזכיר לכם את סוויד, ההמשך אינטרפול לעניים. עם שם שיר כזה פתטי הייתי צריך לנחש מראש, אבל בכל זאת קיוויתי. וזה לא אומר דבר על האלבום שיכול להיות טוב.
Editors - A Ton Of Love

Unknown Mortal Orchestra - חדש !
Unknown Mortal Orchestra - From The Sun
השיר עקמומי והקליפ עקמומי. לכאורה נושא הקליפ הוא על בעיות של אנשים צעירים. אבל בדידות בכל זמן היא בעסה. ואחרי הכל יש כאן גם סיפור אהבה..ואולי זה כל ההבדל מבחינתי בין קליפ טוב, לסתם פרובוקציה.





סייקו קילר +צ'לו
ולסיום, כולנו כבר שמענו אין ספור גירסאות מוקדמות לסייקו קילר. שיר שהיה חובה בכל מסיבה באיזו שנה באייטיז (לא זוכר בדיוק מתי). כולם נהננו לשיר על רוצחים פסיכים, מרד נעורים של סחים שכזה. אחרי זה שרנו (לא אני) We in The Army Now והכל הסתדר (אם מישהו מצא כאן מסרים שמאלנים סמויים, אז אין !) . במקרה התגלה לפניי גירסה מוקדמת של השיר עם צ'לו. זה מקורי ומאד מיוחד. גם כי רואים איך שיר מוצא את דרכו לגירסה הסופית וגם להתרעננות.



וזהו להפעם... מחכים לכם גם בפעמים הבאות, ובינתיים
החיים יפים והמוסיקה פרימיום

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

לא רוצה לקלקל לך את הפוסט, אבל fuck button בסלנג בריטי הוא דגדגן.

Unknown אמר/ה...


לא קילקלת...תודה על המידע


פוסטים אחרונים וממש שווים !