לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 5 באוקטובר 2012

נבדק ונמצא פרימיום - לונג טיים



 
 
פתיחה
יצא ככה שכל הפוסט הזה הוא הופעות חיות אדירות מלפני כמה ימים או מלפני המון עשורים. בכל מקרה אדיר לגמרי כל הופעה כאן פיצוץ ושווה את הזמן שלכם.
  
Neil Young - September 29, 2012 Full Show
עכשיו חול המועד וזוהי שיאה של עונת הפסטיבלים אני הייתי השבוע בפסטיבל כדורים פורחים בעין חרוד. היו גם זיקוקים וגם הופעה של רוני דלומי, אבל העיקר היה המופע האש בכדורים הפורחים. במקום אחר בעולם התקיים Global Citizen Festival והופיעו שם ניל יאנג עם ה- Crazy Horse. כשהייתי בטיול בארצות הברית אז יצא לי לשמוע ראיון איתו ברדיו. היה מרתק. וגם ההופעה הזו מאד טובה. כמה אנרגיות ! כמה ! בסוף מצטרפים אליהם גם הפו פייטרס שכנראה מתפרקים ממש בקרוב.

Neil Young w/ Foo Fighters, The Black Keys



OTIS REDDING Paris & London 1967
הפוסט הזה התחיל בצורה מסויימת והתפתח לפוסט של הופעות חיות. בזכות אוטיס דינג וההופעה המדהימה שלו משנת 1967. מלך סול בפני עצמו, ושוב לא תוכלו להתנגד




Cat Stevens on French Television in 1967:I Love My Dog
השבוע השתכנעתי שהאסלאם הקיצוני הוא באמת בעיה גדולה משרציתי להכיר בה. אני מכיר לא מעט מוסלמים דתים. אין לי בעיה איתם. הם אנשים טובים. יש בהם לרוב איזה תום, טוב לב הייתי אומר שאפילו טוהר בנשמה, אבל כנראה שכל ההדחקות האלה של מיניות ואלכוהול עולים להם לראש ולעצבים כשהם מתחילים להתגודד בקבוצות ולצאת לג'יהאד. ואז זה כבר חיזבאללה וחמאס ולא טוב. בכל זאת נזכרתי כשראיתי את הקליפ של קאט סטיבנס שכידוע התאסלם. אחד מהאנשים התמימים והטובים שהיה לעולם הזה להציע. כאן בשנת 1967 הוא שר בלייב ובלי פלייבק. וזה מעולה:

Cat Stevens on French Television in 1967:I Love My Dog


Sharon Tandy - Hold On
זה גאראג' ? זה סול ? לא יודע. אנחנו רגילים להקשיב לקלאסיקות של פעם, אבל הכי כיף הם דווקא הדברים היפים והלא מוכרים שהיו טובים אז אבל עם השנים נשכחו. איתי כ. מומחה בלאתר אותם. וזה אחד כזה יפה:

Sharon Tandy - Hold On



King Crimson-Larks' Tongues In Aspic
ולמשהו אחר לגמריי הקלטה של קינג קרימזון משנת 1972 שנתקלתי בא השבוע. זה חלק מאלבום The Beat Club שהוקלט באוקטובר 1972 בעיר ברמן. זה חוגג עכשיו 40 שנה ויוצא בהוצאה מהודרת כולל DVD. לא משנה. העיקר הקשיבו:

King Crimson-Larks' Tongues In Aspic


ועוד שיר
KING CRIMSON - The Rich Tapestry of Life

Thelonious Monk - Live in '66, Full Concert
ג'אז עוד לא היה לנו בפוסט הזה ..מונק הוא ענק שחור שאתם חייבים להכיר, אם עוד לא..בהופעה מלאה:






אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !