לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 28 בספטמבר 2012

נבדק ונמצא פרימיום - לעוף על אלוהים


אני לא אלוהים אני סתם משוטט לי בערפל צהוב
  
פתיחה
וואוו איזה שבוע היה ! פרטים בהמשך. ובפוסטים קודמים..דפדפו למטה.. חוץ מזה קבלו את הקליפים הכי מגניבים והכי טובים של השבוע:
  
Trimbal - Confidence Boost
ז'אנרים זה דבר שמעניין רק מהבחינה הזו שהם מציינים למעשה פריצות דרך מוסיקליות וכיוונים חדשים של ביטוי. בתור מאזין זה לא עד כדי כך מעניין אותי ש - Grime זה נגזרת של היפ-הופ. אבל המידע הזה היה רלוונטי בשביל להבין את שיתוף הפעולה בין James Blake שהמציא מחדש את הדאבסטפ יחד עם Trim שעושה בדרך-כלל grime. הם קוראים לעצמם Trimal והם הקליטטו כמה שירים יחד. זה הראשון. התוצאה מרהיבה. אפילו קצת רהבתנית הייתי אומר

Trimbal - Confidence Boost 



Grizzly Bear - Yet Again
הלהקה הזו היא לגמריי אוברייטד מבחינתי. או שלא זכיתי באור מן ההפקר. מה ששמעתי מאלבום החדש שלהם הוא יותר קליט בשבילי. הקליפ החדש מעניין. ואין לי שום דבר נגד השיר הזה. אפילו אהבתי אותו פעם

Grizzly Bear - Yet Again


Miike Snow - Pretender
Miike Snow - Pretender
אני אוהב את הפופ הגרובי של מייק סנואו כבר מזמן. הקליפ הבא הוא המשך הסאגה שהתחילה עם הקליפ לשיר Paddling Out, שהיה גם קליפ השבוע. הפעם היצור החצי עירום עם האף הגדול משתולל בהופעה אמיתית שלהם. פרוע ופריקי





Angelic Circus
EP חדש של להקה ישראלית Angelic Circus. הכל התחיל בפגישות שבועיות שלהם בבית של שרון. עוד בלהקה נעמה ורמי. למי שאוהב שירים רגועים. הקשבתי לזה יותר מפעם אחת, וזה עושה נעים





החיים שלי יותר מעניינים ממני
ביום הכיפורים השנה הייתי לראשונה בחיי בבית כנסת קונסרבטיבי. למעשה זה נשמע יותר ממה שזה באמת. בסך הכל התכנסנו בבית הקהילה ו-"החברה למתנ"סים" קיימו ערב יום כיפורים מסורתי. גם זה נשמע יותר מידי "החברה למתנ"סים" זה למעשה חבר'ה שלנו מהיישוב שמארגנים לפעמים ערבי קבלת שבת, והפעם הם ארגנו את ערב יום כיפורים.  לא היה רב, נשים וגברים ישבו ביחד בטבעיות , וכמו שתמיד נשים מארגנות כינוסים כאלה אז הן גם קראו והשתתפו באופן פעיל והיה גם בחור שסילסל. מה שעוד היה שונה שבחלק מהתפילות עדכנו את המנגינות. בקטנה. היה נחמד מאד, היו גם הסברים נילווים. היה גם ספר תורה. מידי פעם מישהו גם עמד וקרא משהו שהוא הכין על החג. אחר-הך קיימנו רב-שיח שהנושא שלו היה "האמת". קצת יותר מידי פוסט מודרניזם ורוחניקיות אבל היה בכל זאת מעניין. ביום כיפורים גם קראתי את הספר "סיפורה של האנושות" המתיימר לערוך תקציר של האנושות מתקופת האבן ועד ימינו. להפתעתי הרבה אני מכיר את הכל. יכול להיות שמהסדרה המצויירת "היה היה" ויכול להיות שבכל זאת ביקרתי במספיק מוזיאונים בחיי, ושאני קורא באלקטקטיות ורוכש השכלה באופן לא מודע.  חלק נכבד מהספר מוקדש לתיאור הדתות השונות. כולל האצטקים במרכז אמריקה שהיו מוציאים את הלב של קורבנות האדם שהם היו צדים. זה גורם לך לחשוב האם יש ערכים אמיתים וטובים והאם יש ערכים שהם רעים ושיקרים. זה גורם לך גם לחשוב האם פולחן ותפילות זה כזה טוב. מה שהכי אהבתי בבית הכנסת הקונסטרבטיבי הוא שהיה לי מותר להגיד הכל. שאלוהים אולי קיים ואולי לא. ושאף אחד לא ניסה להחזיר אותי בתשובה. וששום דבר לא סבל מרצינות יתר. ובקשר לאמת..היה לי קשה לקבל את כל נושא היחסות של האמת. בכל זאת יש מחקר אמפירי ויש מדע ובלי אמת אין השכלה ואין טכנולוגיה ואין גם ערכים לדעתי. אם יש הצדקה לכך שיהיה אלוהים בעולם שלנו שהוא יהיה זה שבוחן לב וכליות והוא רואה את כל מה שקיים באמת הזה באופן אובייקטיבי ובלתי תלוי. בשונה מאיתנו בני האדם שרואים את הכל מנקודת אובייקטיבית וגם דרך המשקפיים של חושינו ושל מוחנו המפותח, אך, הבכל זאת, מוגבל משהו.
בראש השנה אנחנו נוהגים לאכול גם בשר ריאה של פרה. זה הרבה יותר טעים ממה שזה נשמע, ואז אנחנו מברכים: שתהיה לנו שנה קלה כריאה. או שנהיה קלים כריאה ? לא זוכר...בכל זאת טעים. אם לא תנסו לא תגלו.

החיים פרימיום, וזה
 

תגובה 1:

Andersson Jesica אמר/ה...

חברים של יום טוב, קוראים לי אנטוניו לורה מישראל, אני רופאה במקצועי מנתח, אני בת 45, קרא בעיון את עדות חיי האמיתית כיצד החזרתי את האהבה לשעבר תוך יומיים של נרות נתח אהבה איות תפילה, יש לי כוונות טובות לחלוק את החדשות הטובות כאן כי אני יודע שמידע זה יעזור למישהו שקורא את זה כרגע לרפא לב שבור ולהשיב יחסי אהבה אבודים תוך יומיים. הסטוי שלי אולי דומה, הייתי נשוי לאנטוניו ארבע שנים, בחודש שעבר הוא נפרד ממני, עשיתי הכל כדי להחזיר אותו לאהוב אותי, אבל כל מה שעשיתי היה לשווא, רציתי שהוא כל כך יחזור כי היה לנו שני ילדים קטנים יחד ואני כל כך אוהבת אותו שאני לא יכולה לחיות בלעדיו, שאלתי אותו עם הכל, הבטחתי אבל הוא סירב. הסברתי את הבעיה שלי לעמיתי בעבודה, היא החברה הטובה שלי והיא ייעצה לי ליצור קשר עם מגהץ איות אהבה שיכול לעזור לי לאיית אהבה, אבל אני מהסוג שלעולם לא חשב שחלק מאיות אהבה קיים או יכול לעבוד, לא הייתה לי ברירה אלא לנסות, שלחתי בדוא"ל את כתובת הדוא"ל ליצירת קשר עם ערוץ האיות שהיא נתנה לי וכמה מוניטות אחרי שקיבלתי תגובה. ד"ר אדודווה אמר לי שהוא יכול לעזור לי להחזיר את בעלי, זה היה אין בעיה שהכל יהיה בסדר לפני שלושה ימי עבודה, עקבתי בקפידה אחר כל ההוראות שלו על מה לעשות בביתי במהלך תפילת איות אהבה באמצע הלילה. אודודואה השיק לאוויר קטע כתיב של אהבה ובאופן מפתיע, היום השני היה בסביבות השעה 06:00. בן זוגי לאהוב של בעלי התקשר אליי בטלפון הנייד שלי, הייתי כל כך מופתע כי בעלי סירב להתקשר אליי ולא שלח לי טקסט בשלושת השבועות האחרונים, פתאום הוא התקשר להתנצל בפני והוא אמר שהוא יחזור הביתה לבקר אותי והילדים שלי בקרוב. מאז אותו היום הראשון שהוא התקשר אליי, הוא התקשר אלי והתקשר אלי כל יום, היום הוא התקשר לענתי לשיחת הטלפון והוא אמר שוב שהוא כל כך מצטער על כל מה שקרה שהוא רצה שאסלח ואחזור אליו כבן זוג אהבה, שהוא כל כך אוהב אותי. אני כל כך שמח ועד היום התחלנו לחיות יחד באושר כמשפחה אחת. תודתי העמוקה עוברת לד"ר אודודואה על כוחותיו המחוננים להחזיר את הנישואין השבורים ולהחזיר בן זוג לאהבה לשעבר תוך יומיים אהבה לאיות תפילה שעובדת. אני ממליץ עליו בכנות לכל מי שמחפש שיקום אהבה דחוף (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com)


פוסטים אחרונים וממש שווים !