לעקוב אחר הפרימיום

יום שבת, 11 באוגוסט 2012

נבדק ונמצא פרימיום - מה זאת (לא) אהבה



פתיחה
כל שבוע כמו קופסה של הפתעות האינטרנט הזה..בחיי שלא ציפיתי לכלום, והנה איזה מבחר כייפי של שירים חדשים..ממש כיף.
Freddie Gibbs & Madlib - Shame - אזהרת צפייה
יום שבת היום...יום מנוחה, זמן להתעלות רוחנית..ובואו נאמר שיש לי בעיה עם המסרים הערכיים של הקליפ הזה, הוא מאד...גס (אין לי מילה אחרת) , במובן של מילים וגם של מיניות וסמים. מצד שני הוא מדליק בעיניי, השיר מאד יפה וערוך טוב מוסיקלית, והשילוב של הכל עובד. מאד התלבטתי אם להביא אותו לכאן. אז בואו נסכם שלא צריך לנסות בבית. אפשר להשיג בחורות גם בלי קוקאין. לפחות אין כאן אלימות, אבל באמת בושה (כשם השיר). וזאת לא אהבה.


Langhorne Slim & The Law - The Way We Move
משהו אחר תמים לגמריי, של סינגר סונג רייטר מפנסילבניה. שיר חדש לקראת אלבום חדש. כיף של שיר [ותודה למייק בוגן]
Jens Lekman - I Know What Love Isn't
שיר חדש שאני אוהב של ג'נס לקמן אחרי "אחרי אריקה אמריקה". המתקתקות השבדית.. אפשר לעשות ממנה שוקולדים. אני יודע מה זאת אהבה, והוא יודע מה זה לא..כל אחד והידע שלו

Dexys - Iagly
גילוי נאות: תמיד אהבתי את השם של הלהקה הזו יותר מהשירים שלה. גם את קומון איילין לא אהבתי. התרגלתי אליו, הוא שיר של סחים ולא הבנתי למה שמים אותו בפינגוויין, וכולם מתלהבים (ואני מתכוון אז בימים השחורים, הקודרים והמונכרים ההם), השיר קומון איילין הוא גר שני בלוקים מ-U IN THE ARMY NOW. אבל עובדה שהתרגלתי. ועכשיו יש להם אלבום חדש, השיר הזה יפה. אהבתי:
Hercules and Love Affair Live Ft. Antony - Blind
אנטוני הגארטי מספר את הסיפור של השיר בליינד בהופעה עם הרקולס אנד לאב אפייר בלנודון. פעם ראשונה שהוא שר אותו בהופעה - וזה קרה רק לפני כמה ימים. ופתאום כשהוא מדבר הוא נשמע מאד בן אדם ולא המפלצת הזו מ "הענק וגנו" שהוא יצר סביב עצמו.

ועוד אחד
Talib Kweli - Push Thru Feat Kendrick Lamar and Curren$y
אתם מכירים את השירים האלה שמתחילים כאילו שהם שני שירים. משהו לא קוהרנטי קורה בהם, אתה מנסה לסגור וידאו אחר במקביל ואז את מגלה שזה הוא לבדו. אמרתי לכם שאני מתחזק בהיפ-הופ. לאט לאט. באמת שלאט. אהבתי את ניו-יורק שבקליפ. הייתי רוצה לחיות במנהטן, או בסן פרנסיסקו, הייתי רוצה לבלות שם ושם שבוע בכל שנה, אבל בלי הג'ט לג, ובלי הטיסות

WHY? - Sod In The Seed
יש לי בעיה עם ראפ לבן..הוא לא מרגש אותי. אינטילגנטי מידיי. ההופעה של WHY? בארבי היתה הופעה מצויינת שלא נהנתי בה. היו עוד כמה הופעות מצויינות שהייתי בהם שלא נהנתי מהם. בדיעבד אני מבין עכשיו את הדרך שעשיתי מאז. אבל הנה ל-"וואיי?" יש שיר חדש ואני אוהב לראות את יוני וולף כמו שמאריקאי צריך להיראות. כשהוא היה בארץ הוא נראה לי רזה מידי.




החיים שלי יותר מעניינים ממני
ג'ט לג או לא ג'ט לג השבוע עברתי דירה. למעשה זה קרה אמש. ורק עכשיו סיימנו, פחות או יותר את הפריקה. הפעולה של מעבר דירה דומה לפעולה של מתיחה וכיווץ של שרירים, פעולה של מאמץ של שרירן בחדר כושר שמרים משקולת כבדה. אתה מכווץ את כל תכולת חייך לתוך ארגזים, ואז פושט אותם חזרה לדירה חדשה. המון מאמץ נלווה לתהליך, אבל עכשיו הכל נגמר ולכבוד האירוע שתיתי 4 קוקטיילים של קמפרי, והמוח שלי מרגיש כמו המוח של סיד בארט כשהוא הגיע להקלטות של פינק פלוייד לאחר פרישתו.
אהבה היא גשר מזהב (כולם עוברים, כולם עוברים, ואחרון נתפס)
ארבע עשרה שנה שלא עברתי דירה. אני דווקא בן אדם שאוהב שינויים וחידושים, והנתון הזה יכול אולי להפתיע, אבל הוא קשור לרצון אחר שלי שהוא לחיות חיים כמה שיותר פשוטים (לא שזה תמיד מצליח לי). כשאתה כבר עובר דירה את עורך מסע לתוך חייך. אתה עובר על כל הספרים שקראת ועל אלה שלעולם לא תקרא, כמו ספר המיקוד והקמה סוטרה (קיבלנו במתנה, ולא ניסינו בבית). כל הידע שצברתי במשך 4 שנים של הטכניון הצטבר לו ב-10 קלסרים עבי קרס שהתעקשתי לשמור. מה שיש שם כבר מזמן לא נמצא אצלי בראש, ועכשיו זרקתי אותם לפח. מצאתי גם את יומן המסע שכתבתי בטיול שלי בהודו ובבורמה. כתבתי אותו לפני 16 שנים ומאז לא קראתי אותו. גם עכשיו לא עשיתי זאת. מצאתי גם את כל המסמכים של המסירה של נתב"ג 2000 (בשבילכם טרמינל 3) לרשות שדות התעופה. וגם את הבקבוק הראשון של המים המותפלים במתקן ההתפלה בחדרה (נכון להיום הוא המתקן הכי גדול בעולם).
למזלנו עברנו לדירה בבנין שלנו. למעשה זו הדירה של חברים מאד טובים שלנו, היו לנו הרבה ארוחות משותפות בבית הזה לפני 7 שנים. ההרגשה היא של חיים בבית מלון. בבית שהוא זמני ולא שלך, וזה די כיף. בינתיים אנחנו חיים בתנאים די מצומצים, אין לנו טלוויזיה וגם לא אינטרנט. למעשה אני משדר לכם את הכל עכשיו במורס.
כיוון שאין לי זמן להקשיב למוסיקה, עולים לי לראש המון שירים מהעבר. אין לי מושג למה. מפריע לי שלא עולים לי שירים מהשנים האחרונות, האם זה בגלל הזיכרון, האם זה בגלל שאני לא טוחן אותם מספיק דק. אני מניח שגם וגם. אבל השירים הישנים שעולים לי לראש בהחלט עושים לי טוב. רציתי לשים לכם את "עוברים דירה..לוקחים גיטרה ..את הזיכרונות", אבל אין אותו ביוטיוב. אז קבלו את זה:
מיקסטייפ מעבר דירה
ואם כבר עוברים, אז לעבור למעלה. מיקסטייפ שירים למעבר דירה [ותודה לכל הממליצים לשירים כאן, יצא אדיר]
זה מסתדר לי גם עם הטיול שלי לארצות הברית..האפייר סטייט בילדינג הגולדן גייט
אז זהו, אוהב אתכם הרבה:
החיים יפים והמוסיקה פרימיום


פוסטים אחרונים וממש שווים !