לעקוב אחר הפרימיום

יום שלישי, 28 באוגוסט 2012

מסע הקסם המיסתורי - הוצאה מיוחדת !

 
אני חושב שרק השנה התחלתי להתייחס לביטלס כאל נוסטלגיה. בכל זאת עברה חצי מאה... כשאני התחלתי להקשיב להם ברדיו בתחילת שנות השבעים, בתור ילד, אז הפירוק שלהם היה די טרי. בתחילת שנות השמונים כשגיליתי את הפן היותר בוגר ואפל שלהם - כפי שגם באה לידי ביטוי בסידרה הרדיו של יואב קוטנר ברדיו, 'מסע קסם מסתורי' - עדין לא התחוללו המהפכות הגדולות של המוסיקה, עוד לא היה היפ-הופ, טכנו וכו'..  והחיפושיות עם כל הפסיכדליה שלהם נשמעו יצירתים והרפתקנים (איזו מין מילה זו הרפתקה ?). מה שנשאר מהם בתודעה הכללית כיום, הוא זיכרון מתוק, ואפילו מלוקק, בצורת מחזמר שנקרא LOVE. 
אבל, כל אוהד אמיתי של החיפושיות לא ישכח להם לעולם חסד נעורים. גם אם כיום אני מעדיף לשמוע משנות השישים יותר מוסיקת סול, קרידנס קלירווטר ריבייבל,  וקינקס,  אני עדין משמיע לילדים שלי קודם כל את החיפושיות. אף אחד לא יקח מהם את זה שהם היו הכי חשובים והכי מובילים, ואת זה שהם ידעו לשלב בצורה הכי מופלאה קסם של מלודיות עם מסתורין של אוונטגארד.
פול מקטרני הוא אדם מאד עסוק לבן גילו. וככל שהוא מתבגר הוא גם זוכה לחסד ועדנה. בין לבין הוא מצא זמן להוציא מחדש את מסע הקסם המיסתורי ההוא. שהוא במקור כמה תקליטונים שיצאו ביחד וגם סרט. הכל מגיע לאחר עריכה דיגיטלית או אנלוגית, או ווטאבר, חדשה, באיכות מעולה. במארז שכולל דיסקים DVD וגאדג'טים בצורת תקליטוני וניל במונו. יחי הוינטאג' !
   

 
 
 

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !