לעקוב אחר הפרימיום

יום שבת, 18 באוגוסט 2012

נבדק ונמצא פרימיום - סחים יצילו את העולם


פתיחה
כל-כך הרבה דברים קרו השבוע הזה, והוא טס כל-כך מהר. בתחילת השבוע התקיים טקס סיום האולימפיאדה, שנראה כאילו התרחש לפני עידן ועידנים, באמצע השבוע הודעה על כך שפסטיבל הלולופלוזה יתקיים בישראל ! אח"כ הופעה של הווקמן, ובין לבין התרעות בסיני, כן להפציץ את איראן או לא להפציץ את איראן.  אחרי שאתה חוזר מחו"ל זה פתאום נראה פחות נורמלי לחיות בטירוף של הארץ שלנו. חזרתי גם פחות סבלני לכל האנשים שלא עובדים בארץ הזאת, ולכל אלה שלא משרתים, ולכל אלה שמתפנקים ולא מוכנים לעבוד בעבודות פשוטות. פתאום הרגשתי שכל הפערים כאן בין חילונים שמאלנים, לבין דתיים מתחרדים, ובין ערבים שבכפרים הוא גדול מידי. שאין לנו תשתית משותפת מספיק חזקה. שלא כמו בארצות הברית האתוס שלנו הולך ומתפוגג, ויאיר לפיד לא יכול להציל אותו. מי שעוד משמש כדבק לכל זה הוא הגבר המזרחי הישן שמקשיב לשלמה ארצי וגם הולך לבית הכנסת מידי פעם. עליו אנחנו נשענים שבתור מסורתי יחזיק במקומנו ידיים לדתים, ושבתור מזרחי יחזיק ידיים לערבים, ושבתור יהודי יקשיב יחד איתנו למוזיקה לועזית.  אני חי לי באקספיזם תרבותי כמעט מוחלט והאמת שלא בא לי, פשוט לא בא לי להיות אחר. יש לי מספיק  חברים סחים בעולם, שיעזרו קצת.
הפעם הנבדק ונמצא פרימיום בעיקר קליפים מהממים ומצחיקים ובהמשך שירי פולק-רוק-אינדי חדשים. בכל זאת אנחנו פה, בשביל לחיות. אז עד המלחמה הבאה, בואו נעשה חיים !

Aphex Twin - Windowlicker - אזהרת צפייה !
כל אמא היתה שולחת אותם לצחצח שיניים. קליפ לא חדש לאפקס טווין, שגיליתי השבוע. קליפ שנראה כמו קליפ היפ-הופ למרות שזאת בכלל מוסיקה אלקטרונית, של המוסיקאי האירי הלבן Richard David James. יש כאן קטעים די זוועתים של נשים עם גוף מושלם אבל עם פנים של גבר. באמת שזה לא לעבודה, אבל יש כאן המון הומור

Aphex Twin - Windowlicker



Three Loco – We Are Farmers - אזהרת צפיה !
רדנקס הוא ביטוי לפאלחים האמריקאים הלבנים. והנה הם מוכיחים שגם הם יכולים לעשות ראפ ולהיות קולים.  קליפ מצחיק לאללה




AZEALIA BANKS - VAN VOGUE
היתה אצלנו כבר זאתי. לא שייכתי (היוטיוב שייך). פה היא פחות חמודה ויותר סקסית. מתוך אי.פי שנקרא 1992. הרבה אנרגיות, R&B, קצת טוב, כריזמה, זה עובד !

AZEALIA BANKS - VAN VOGUE



POLICA - DARK STAR
שיר קיץ שהגיע פתאום משום מקום. איזה כיף !סינטיפופ ממיניאפוליס. למעשה הקליפ חדש, השיר פחות. למי אכפת. בחצוצרות. אני אין לי צד אפל, אני כולי כהה. מה שכן הכפות רגלים שלי לבנות, כשהן לא מתלכלות.. כן ? דונט בי אאיוול. בי דארק.

 POLICA - DARK STAR



Stephen Malkmus - בישראל !
השבוע זה השבוע שלו. הוא מגיע לארץ להופיע בבארבי ב- 22.8. סולן פייבמנט לשעבר. שלפני כבר קריירת סולו ארוכה. אם אתם רוצים להכירו לעומק אז ברי ברקו הכין מיקסטייפ שלו בלוג של יאיר יונה [קישור]. והנה שיר אחד בהופעה חיה:

 


Bill Fay - Jesus, Etc
בקרוב אלבום שלישי לביל פיי. הקודם היה לפני 40 שנה. הוא סוג של ניק דרייק שלא מת ולכן אתם לא מכירים.  ג'ף טווידי מוילקו משתתף באלבום. יצא לו כבר שיר אחד שווה. ועכשיו שניים נוספים . חידוש לשיר הישועה של וילקו

Bill Fay - Jesus, Etc
  

ועוד אחד חדש ומקורי, ופחות מלהיב
 Bill Fay - This World

Alt j ∆ - Tessellate
אני שונא את הפרסומות לחומוס שבתחילת כל סרטון ביוטיוב. אנשים לא חושבים שחומוס גדל בסופר. אנחנו לא כאלה מטומטמים ואנחנו לא צריכים שאיזה סחי יגיד לנו את זה. Alt j זו פקודה במקינטוש שעושה ∆. זו גם שם של להקה חדשה מקימבריג'. ותודה למייק בוגן וארז סובל שהפנו את תשומת ליבנו. רוק-פופ-פולק-אינדי רך כזה

Alt j ∆ - Tessellate
Alt-J (∆) - Matilda

 Eternal summers - You Kill
שאלה שעלתה לי בראש אחרי שצפיתי בוידאו הזה: יש מישהו שבכלל מצליח לעבור את הנעורים האלה כמו שצריך ? או שזה אבוד מראש. יש לי חבר שאני חושב שכן, היה בסדר בלימודים, יצא עם מספיק נערות, התאהב בנערה נכונה..זה הסתיים בחתונה בגיל 20. ועד היום הם מאוהבים, חיים באושר ובאושר אולטראסחי, מה רע ?
  
 
    
Kate Bush Running Up That Hill (A Deal With God) 2012 Remix
אהבתי מאד שגם בטקס הסיום של האולמיפיאדה הקדישו הבריטים את רובו למוסיקה שלהם. יש להם בהחלט במה להתגאות. השבוע הבנתי גם שבעצם אימג'ן הוא בעצם שיר ניהליסטי. ושאני ניהליסט בעל כורחי. הייתי מוותר על כל אקזיסטנציאליסטים הזה, בחיי, ומעדיף להיות סחי מאמין אם אפשר. בלטו בהעדרותם דיוויד בואי וקייט בוש. כלומר, השמיעו את השירים שלהם אבל הם בעצמם לא הופיע וחבל. קייט בוש הכינה גירסת רמיקס חדשה שאחד מהשירים המכוננים של חיי. קצת יותר קיצבית. אני מעדיף את המקור, ובכל זאת שיר של מדליית זהב

Kate Bush Running Up That Hill (A Deal With God) 2012 Remix

עד כאן הפרימיום, מכאן החיים אליך גרטל

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !