לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 30 במרץ 2012

נבדק ונמצא פרימיום - סוניק פליי סטיישן

סוניק יות' - בשביל אמריקאים הם בסדר
הפעם בנבדק ונמצא פרימיום בעיקר דברים חדשים שיצאו ממש לאחרונה. אני אוהב להתחיל את הפוסטים האלה עם משהו יותר קיצבי ויותר קליט ובהמשך להאיט את הקצב ולעבור לדברים היותר מורכבים, ולבסוף לצרום באיזה טון יותר רוקי קשה. אז תחליטו בעצמכם על הסדר שלכם. מכל מקום, הכל כאן פרימיום:
Bear in Heaven - Reflection of You
מה שאני אוהב במוסיקה של היפסטרים שהיא לא לוקחת בחשבון את כל מה שנעשה קודם לכן במוסיקה. השיר הבא נשמע כמו כל-כך הרבה דברים אחרים, אבל הוא לגמרי קאנוני בפני עצמו. אומרים שהאלבום שלהם מצויין.

Bear in Heaven - Reflection of You

La Sera - Real Boy / Drive On
מכל להקות דרים פופ כמו Dum Dum Girls, Best Costs אני הכי מעריך וגם אוהב את Beach House שהאלבום שלהם היה כאן השבוע. את Vivian Girls אני גם לא אוהב, אבל עכשיו הבסיסתית שלהם Katy Goodman הקליטה כמה שירים תחת השם La Sera וזה נשמע חמוד מאד. אולי בגלל שאין בזה ריוורב ואולי בגלל אוירת הסיקסטיז הנעימה.

La Sera - Real Boy / Drive On


Shearwater - You As You Were
שירווטר הוציאו השנה אלבום חדש וכרגיל נוגה. השיר הזה רוקי וכייפי ומלהיב. ועכשיו יש לו וידאו חדש

Shearwater - You As You Were


Tales Of Murder And Dust - Hypnotized Narcissist
תגלית פסיכודלית מרשימה ממתי גודניר.שיר המופלא הזה של להקה דנית עם שם ארוך. מרתק ומעולה.

Tales Of Murder And Dust - Hypnotized Narcissist


Gravenhurst - The Prize
השיר הזה ארוך כמו סרט טוב. הוא מתחיל מאד שקט ובחצי השני הגיטרות בו מפליאות. מתוך אלבום  שבדרך שיקרא
The Ghost In Daylight. מדובר בשם הבמה של סינגר סונג-רייטר Nick Talbot מבריסטול אשר באנגליה. ותודה לאורי דביר שמצא את הדבר הזה.

Gravenhurst - The Prize


Tindersticks - A Night So Still
אם נחזור רגע לשבילים הסלולים ולמקומות הידועים, אז האלבום החדש של הטינדרסטיקס עדין מומלץ, למרות שאני חייב להודות שאני לא מקשיב לו כל-כך הרבה. אבל כל פעם שיר אחד זה נהדר

Tindersticks - A Night So Still


Sonic Youth חוגגים 30 שנים
הרולינגסטונס חוגגים 30 שנים ללהקת הפוסט פאנק האמריקאית החשובה הזו עם 30 שירים שלהם שאתם חייבים לשמוע (או שלא). הקשבתי בנתיים רק ל-3 אבל אני מתקדם [קישור] הנה שיר אחד שאני אוהב. לא  ממש אופייני. השבוע פגשתי מישהו שמכיר את חברי סוניק יות' כל-כך טוב שיש לו את מספר הטלפון ומידת החזיה של קים גורדון, הסולנית. 

Sonic Youth - Little Trouble Girl


בברכה
החיים יפים והמוסיקה פרימיום

פוסטים אחרונים וממש שווים !