לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 9 במרץ 2012

נבדק ונמצא פרימיום - להשתנות


פתיחה- 
כמה אתם משתנים ? (משתנים לא משתינים) כמה באמת? בחגים אני פוגש כל פעם חלק אחר של המשפחה שלי. לכל אחד בעולם יש משפחה אחרת. זה כמו צופן גנטי אישי שמלווה אותך. אפילו לשתי תאומות זהות יש משפחה אחרת, כי לכל אחת מהן יש אחות אחרת. ואני מאד שבע רצון מהפסיפס שמצייר תמונה כל-כך מרהיבה של משפחתי.  בפורים פגשתי את בת-דודתי. אנחנו מדברים שיחה של 5 דקות פעם בחצי שנה (אתמול גיליתי שהיא היתה מנהלת השיווק של פנגו בשנים האחרונות ושבדיוק עכשיו היא מחליפה עבודה). פתאום הרגשתי ששנינו גדלנו. שאנחנו כבר אנשים אחרים ממה שהיינו, אבל מצד שני נשארנו אותו הדבר. לך תסביר את הדבק הזה שמחזיק את כל החלקים של הוויה שלך לאישיות קוהרנטית
אחת. לך תסביר את כל החלקים המשתנים של המשפחה שלך שהופכים אותה ליישות קוהרנטית אחת.

Beach House - Myth
אני לא יודע מה השתנה בי שהצלחתי להתאהב בבת-אחת בשיר החדש הזה של הביץ' האוס. פעם זה היה לוקח לי הרבה יותר זמן לאהוב שיר שלהם



Clap Your Hands Say Yeah - Hysterical
יש כל-כך הרבה שירים חדשים וטובים בעולם. למשל זה מתוך האלבום Hysterical.  הרבה יותר עדיף בעיניי מ The Pain of Being Pure in the Ass שביטלו את בואם לישראל



David Byrne/Robert Fripp - Under Heavy Manners
[תודה לשרון רז] בזמן האחרון אני שומע יותר מידי דיוויד ביירן (לאו דווקא ביוזמתי), עד שקצת נמאס עליי. בכל זאת כששרון רז שלף את השיר הזה, מתוך אוסף של 4 שירים שרוברט פריפ הפיק למוזיקאים שונים, לא יכולתי שלא להידלק
David Byrne/Robert Fripp - Under Heavy Manners

Sharon Van Etten - Leonard
כל פעם אני מתאהב מחדש בשירי הפופ הנימוך של שרון ואן-אטן. קליפ קליידוסקופי פנורמי. (הלהיט הקודם שלה).



Burial + Four Tet - Nova
חדש וטוב. שיתופי הפעולה האלה של בורייל עובדים.


יאיר קז -Auto Orchestra
יאיר קז ממייסדי להקת הג'ירפות שולח יד לשנות ה-70 ומביא לכם את המוסיקה שתמיד חלמתם לעשות כשהייתם ילדים. מקלדות צעצוע, קופסאות פלאים ומוסיקה פנטסטית. ברוכים הבאים לתזמורת האוטומטית של יאיר קז, לא תרצו לחזור לעולם האמיתי. EP חדש שנהנתי מאד להקשיב לו:


Bowerbirds - Tuck the Darkness In
פולק מנלכולי כזה שברירי מידי בשבילי, אבל הם עושים מוסיקה מצויינת בסגנון הזה. השיר הזה פרימיום. והקליפ גם כן מספר משהו. מוקדש לכל הנולדים במזל דגים שחגגו יום הולדת השבוע



Beach Fossils - Shallow
שיר אחר אותה מנגינה לביץ' פוסילס



לא ממש סבלתי - פינת הפולניה הבלתי מתוגמלת !
 Björk - Hollow אפרופו די.אן. איי. ביורק בקליפ חדש של האנימטור Drew Barry. לדעתי זה זיפת של מוסיקה. אם לא היה הקליפ הזה, אז לא הייתי טורח לשמוע




Jim O'Rourke - Women of the World
[תודה לארז סובל] ולסיום, לכבוד יום האישה הבינלאומי שחל אתמול. השיר הזה שהוא יותר מנטרה, אבל כזו שאי-אפשר להפסיק אותה. לא יודע אם זה הרצפט. נשים שמשתלטות על העולם כמו זהבה גלאון, שיר אריסון וציפציף ליבני - עדין לא הצילו את העולם
Jim O'Rourke - Women of the World

Bobby Womack - Please Forgive My Heart
ושיר השבוע שיהיה

Bobby Womack - Please Forgive My Heart



וזהו. ואני מאד מרוצה, ולכן אני יכול לומר בלב שלם, גם השבוע ש..
החיים יפים והמוסיקה פרימיום !

פוסטים אחרונים וממש שווים !