לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 2 במרץ 2012

נבדק ונמצא פרימיום - לוריד

פתיחה
לפעמים נדמה שהמקום הכי טוב לגור בו זה האינטרנט. אבל איפה בדיוק זה האינטרנט ? במאקו ? (לא !) ב-YNET ?  (נננההה..) בפייסבוק (אולי ?) , בטוויטר (יותר מקום לעוף בו). הסביבה שבה אני חי באינטרנט היא בועה ענקית של מוסיקה. היא יותר נכון כפר גדול מלא בתים שמלאים במוסיקה. וכל-כך כיף לי לבקר בבתים האלה, וכיף לי גם לארח. הרבה דברים טובים יצאו השבוע. כמה סינגלים חדשים שעל רובם המליץ מייק בוגאן, והרבה אירועים מוסיקלים כיפיים. ככה זה מתחיל:

Regina Spektor - All The Rowboats
הייתי חייב להקשיב לשיר החדש של רג'ינה למרות שאני לא במצב רוח בדיוק להקשיב לה. ואני לא עושה זאת רק בגלל שהיא בעדנו - לעומת כל מבטלי ההופעות שנגדנו - אלא בגלל שמסקרן אותי להקשיב לה. זה נשמע קצת מוסיקה קלאסית. ובכלל לא רע.
Regina Spector - All The Rowboats

Santigold - Disparate Youth
סינגל חדש  ווידאו קליפ חדש לסנטיגולד!

Santigold - Disparate Youth


ויש מהרמיקס שגם לו יש וידאו:
disparate youth - santigold //hcla remix .

M. Ward - Primitive Girl
סינגל נוסף מתוך אלבום שבדרך. עדיין הכי מזכיר לי את רוי אובירסון
M. Ward - Primitive Girl

Each Other- Sit Still
סינגל חדש שיוצא לקנדים האלה - גאראז' סיקסטיזי מהנה
Each Other- Sit Still

The Afghan Whigs  - בקרוב ישראל !
כל מי שהסתובב השבוע באינטרנט לא יכל היה להתחמק מההודעה המשמחת שאפגאן וינגז מגיעים לישראל ! הם מתאחדים לאחר 11 שנות הפסקה, והם יופיעו ביולי בבארבי. כל אוהדי הניינטיז נהנים יותר.

The Afghan Whigs - Going To Town



The Magnetic Fields - Love At The Bottom Of The Sea
אלבום חדש למגנטיק פילדס. הרבה יותר קרוב לצליל הקלידים של תחילת דרכם. סטפין מריט אוהב לעשות אלבומים שיש בהם נושא. מאלבום דיסטורשנים לאלבום של שירי אהבה  69 Love Songs הפעם מדובר בשירים על אהבות מוזרות או אסרות. ממה שהספקתי להקשיב נשמע אלבום מעולה
The Magnetic Fields - Love At The Bottom Of The Sea

לו ריד בן 70 !
השבוע לו ריד חגג יומהולדת  70. ובארץ יש כתבה נפלאה עליו: מילון לו ריד לרגל יום הולדתו. אני מאד אוהב ימי הולדת של זקני רוקנרול, הרבה יותר מההספדים על כל הפחדנים האלה שהתאבדו. לו ריד הספיק לחיות כל-כך הרבה שנים, וגם לעשות כל-כך הרבה מוסיקה ולהתחתן עם לורי אנדרסון. הוא מעורר השראה אצל הרבה אנשים, שאפילו חולמים עליו בלילות ובימים. אלון שמואל מספר: "אני חושב שזו פעם ראשונה שיש לי חלום על לו ריד. היו לו שיניי זהב מקדימה (ושן אחת חסרה), והוא הופיע בחדר קטן ואנשים ביקשו ממנו את כל השירים הבנאליים. אני ביקשתי ממנו את השיר הזה, אבל בעיבוד של take no prisoners (הוא הבין את המבטא שלי!). אבל אחר-כך אנשים דיברו בזמן שהוא שר והוא התעצבן והפסיק לשיר."
Lou Reed Coney Island Baby (Live 1978 Chicago)

בהופעה הנהדרת של אסיד בייבי ג'יזס בשבוע שעבר, אביטל שם-לב שהם חידשו את השיר הזה של לו ריד. איך יצא בול ביום ההולדת שלו ?
I'm Not A Young Man Anymore - Lou Reed's Screen Test


גם לי היה חלום סוראיליסטי פעם. חלמתי אותו לפני יותר מעשרים שנה, אבל הוא זכור לי עד היום. אלה היו הימים שבהם הייתי נרדם עם תקליט על הפטיפון. הקשבתי לאלבום המופתי (באמת) ברלין, ואז באמצע הרגשתי כאילו אני ממש מטייל בברלין, אבל לא ברלין האמיתית, כי אף לא הייתי בה, אלא ברלין של חלום, פוגש על הדרך מלא מראות ומחזות מעניינים של אנשים. כל הצלילים התערבלו לי, זה היה כל-כך כיף. ואז התעוררתי לזכור את זה לנצח. וזה השיר האהוב אלי מהאלבום הזה, ואולי בכלל של לו ריד:
Lou Reed - Caroline Says II

100 הסרטים היהודים של כל הזמנים
רשימה מעניינת של 100 הסרטים היהודים של כל הזמנים. זליג מקום 23, מקום 100 רשימת שינדלר, מקום ראשון הפתעה ועוד המון הפתעות [קישור] .

Spiritualized - בהופעה !
[תודה לאיתן טובי] את השם של הלהקה הזו קשה מאד לכתוב בעברית. בקרוב יש להם אלבום חדש, מתוכו הסינגל הראשון היה שיר השבוע שעבר, תוכלו לשמוע אותו גם בהופעה הזאת:

Spiritualized Live @ Other Voices festival 2011, Dingle, Ireland


וזה הפלייליסט של ההופעה:
1. Hey Jane
2. Cheapster
3. Mary
4. Rated X
5. Little Girl
6. So Long You Pretty Things
7. Take Me To The Other Side

החיים.. אפאפה.. יפים והמוסיקה פרימיום !

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !