לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 16 בדצמבר 2011

נבדק ונמצא פרימיום - לברוח מהכל

אין מילים
פתיחה
או.קיי, אני מקווה ששמתם לב לארגון מחדש של הבלוג, המטרה היתה לצמצם את הבלגן בעיניים, מבלי לאבד את התכנים. נכנס גם אלמנט חדש לנגן המוסיקה של הבלוג, מעכשיו תוכלו ללחוץ על המשולשים הקטנים האלה ולא רק לשמוע שירים עם נגן הצד אלא גם לראות אותם, ברצף. חבל על ההסברים נסו ותווכחו זה לא נושך

The War on Drugs- Brothers
אני כל-כך אוהב להתלהב, אז השבוע נורא התלהבתי מהסיכום של שנת 2011 שנעשה ע"י גלי גונן [קישור]. סיכום אישי ויוצא דופן . בזכות הסיכום הזה  הכרתי את האלבום הזה, לא לגמריי מתחבר אליו, אבל לשיר הבא מאד:
The War on Drugs- Brothers

Idiot Wind - Canary Bird
[תודה למייק בוגאן] Amanda Bergman brengt שבדי באי.פי ראשון מתוכו שיר נפלא בשם ציפור קנרית.
Idiot Wind - Canary Bird

Blonds - 206 - אזהרת צפיה
להקה חדשה עם שיר וקליפ סקסי במיוחד


Royal Baths - Darling Divine
[ושוב תודה למייק] בלוז רוק פסיכדלי בגוון המסורתי - אלבום שני לאמבטיות המלכותיות
Royal Baths - Darling Divine
Of Montreal - Wintered Debts
אחרי שלוש שנים של אכזבות אנחנו עדין מתרגשים משיר חדש של עוף מונטריאול. גם אחרי 3 שמיעות לא החלטתי מה אני חושב עליו, אבל יש לו קטע אינסטרומנטלי קצת ארוך באמצע.
Of Montreal - Wintered Debts

Sleigh Bells - Born to Lose
ובאווירה שונה לגמרי שיר חדש ומדליק לסלייג' בלס



החיים שלי יותר מעניינים ממני כמה כיף לגלות שאתם אוהבים את הפינה הזאת. ובכן, השבוע פגשתי בעבודה בחור בשם אייל. אני עובד בענף שנחשב ללוו-טק אבל אנשים לא מבינים ולא יודעים שבעצם מחשבים מגיעים לכל מקום, ואני לא מדבר רק על מיילים ולוחות זמנים ממוחשבים, אלא גם על התכנון והייצור עצמו. בכל מקרה אייל הזה הוא ירושלמי לשעבר, וכששאלתי אותו איך הוא הגיע להתעסק במחשבים ומה הרקע שלו, אז הוא סיפר לי שהרקע שלו קצת שונה, ושהוא היה 5 שנים בחו"ל מתוכם שלוש בטיול במזרח הרחוק.  הסיפור שלו מתחיל מזה שהוא ניצל משמונה (!!!) פיגועים בירושלים. אנשים שהיו לידו מתו והוא נשאר חי, אנשים שהיו חצי מטר ממנו איבדו את הלחי שלהם, הוא שכבר במיטה עם חברה שלו ופתאום כל החלונות של הבית התפוצצו וזכוכיות עפו עליהם, והשיא היה בפיגוע כפול שבו רגע לפני הפיצוץ נפתח לו השרוך בנעל, ולפני שהוא התכופף לקשור אותו, הוא החליט לעבור לסימטה צידית כדי לא להיות חשוף לרוח ברחוב הרחב שבו הוא עמד. ההחלטה הזו הצילה שוב את חייו. "דקה אחרי יש שקט של הלם, עוד דקה מתחילות זעקות שבר וצעקות, עוד כמה רגעים הסירנות ,ואח"כ כבר מגיעים כוחות ההצלה ומתחילים הכריזות של זק"א להתרחק מהמקום." לאחר שצפה בשדה הקטל הזה הוא החליט באותו הרגע לאסוף את עצמו ולסוע לחו"ל. שלוש שנים הוא בילה במזרח, באחד הימים הוא פגש הודי עשיר מידי שעשה אותו שותף לעסקים שלו בספרד, שם הוא בילה עוד שנתיים. מה שמוזר באמת בכל הסיפור הזה שאת כל השנים בחו"ל הוא עשה עם חברה שלו, שלימים הפכה לאישתו. אני לא אמשיך לפרט על השתיה של השותף ההודי ועל נערות הליווי, את זה אני אשאיר לדימיון שלכם. השיר הנפלא הבא של סליי נשמע לי מתאים:
Sly & Family Stone - Runnin' Away

גם כשאתם בורחים זיכרו:
החיים יפים והמוסיקה פרימיום

פוסטים אחרונים וממש שווים !