לעקוב אחר הפרימיום

יום חמישי, 8 בדצמבר 2011

נבדק ונמצא פרימיום - פרחים בקנה


פתיחה-  השבוע הייתי בהופעה של הארקסטרה של סאן רא. שם פגשתי באלה (במילרע כמו Goddess), היא היתה בעבר מנהלת הפורום הישראלי ב-YNET ולא מזמן היא עברה לחיפה. הופעות ישראליות אלטרנטיביות לא חסרות שם, ובכלל היא מאד מרוצה בחיפה, בעיקר בגלל שחיפה "כי היא עיר שפויה". אני מסכים איתה לגמריי, ואפילו כתבתי על כך פעם. סיפרתי לה שיש לי בלוג, והיא לא הכירה. כשהיא שאלה איזה מוסיקה יש ברדיו פרימיום להמונים, אז מיד התחלתי, עם המון בטחון עצמי, לגמגם: "זה בלוג כזה.. של מוסיקה מיינסטרים.. אבל בעצם לא". אח"כ בעצם הבנתי שזה בלוג שהוא פחות כותב על מוסיקה ויותר משדר מוסיקה, בדיוק כמו שהתכוונתי מלכתחילה...שזה יהיה כמו רדיו, ופתאום הייתי מאד מרוצה (הייתי יכול לכתוב גרם לי לקורת רוח, אבל זה סתם פלצני). הפעם בנבדק ונמצא פרימיום איכות פרימיום:
Mark Lanegan Band - The Gravedigger's Song
[תודה למייק] סינגל ראשון מהאלבום הצפוי בפברואר - האיש החייכן

Mark Lanegan Band - The Gravedigger's Song


Baxter Dury - Hotel In Brixton
בקסטר דיורי עשה פריצת דרך רצינית השנה, הרבה אנשים אוהבים אותו, ולטובתנו הוא מגיע להופעה בארץ בזאפה ב- 4.1.12 - תרשמו ביומנים. ככה הוא נמשע בהופעה עם  Madelaine Hart [ותודה למשוררת שהמליצה על השיר הזה]



Madelaine Hart It Doesn't Snow Here
מדליין הארט נשמעת נהדר, גם כשהיא לבד ולא כדאי לוותר


Electrelane - Two for joy
ממש חמודות הופעה לא מזמן של הלהקה הנשית הזאת. שיר טוב:



אלבום להזרמה The Roots. אובמה מסתער שוב על מלוכה, לא נראה שמישהו באמת יביס אותו. אני לא בטוח כמה התפקוד שלו טוב או רע, לי מאד קשה לשפוט, אבל אני חושב שסמלים כמוהו לא יורדים כל-כך מהר, וזה לא משנה איזה פוליטיקאי הוא. משהו קורה בזמן האחרון בעולם ההיפ-הופ, משהו טוב. אהבתי את דרייק ואת צ'ילדיש גמבינו ועכשיו גם השורשים מגיעים עם הצרות האמיתיות של אמריקה. האלבום החדש שלהם UNCUT מספר סיפור על איך נער הופך לפושע. ויש לזה גם קליפ מפורש: זה מתחיל בסיבוב בשכונה, אחרי דקה וחצי הוא פוגש את הכפיל של מיילס דיוויס ואחריו מישהו כורך על ידו רצועה והיא לא של תפילין. אחרי שתי דקות הנאפאס, ואח"כ שוד ואח"כ רצח ואח"כ כנסיה. זה גם נשמע טוב. וכל האלבום להזרמה



The Jameses - 5th Dimension
משהו שמזכיר לי את הארקסטרה של סאן רא. שיר חדש:


החיים שלי יותר מעניינים ממני השבוע התקשרתי למנהל עבודה באחד המחלפים שאני עובד בהם, ואז באמצע השיחה הוא שואל אותי: " אייל, אתה חושב שזה הגיוני שבן אדם בגיל 52 פתאום מתאהב? ". שאלתי אותו:" מוסא, במי התאהבת ? " והוא אמר לי: "בבחורה..". עניתי לו: " מוסא, אני לא יודע, אבל תשתדל להתרכז יותר בגשר ופחות בעבודות גינון". הסיפור על מוסא אמיתי. הוא קרה לי אחרי שהלכתי עם הבן שלי, שחולה עם שילשולים, לחדר כושר לבדוק אם נפל לי שם הדיסק-און-קי עם כל הקבצים המגובים שלי. בגלל זה נתקעה לי המילה "לגבות" היום כל היום.  ואז מנהל חדר הכושר הודיע לי באופן חגיגי שזה לא יעזור לי שאני אמשיך להתאמן 4 פעמים בשבוע, וזה לא פלא שרזיתי רק 80 גרם בחודש האחרון, (וגם זה רק בגלל שקניתי נעלי ריצה קלות). אם אני רוצה לרדת במשקל, אז אני חייב להפסיק לאכול טעים, ולהתחיל לאכול בריא, ובמילים שלו: "אוכל בריא לא טעים, ככה זה". זה כמו שהוא יגיד לבחור צעיר: "זה לא פלא שלא הולך לך עם נשים, עד עכשיו לא ניסית בכלל את המכוערות".
אני חושב שהשיר הזה מתאים לסיפור אהבה. אומרים שהיה תור ממש ארוך להופעה שלו באוזן אתמול. ושהיה פרימיום


זה תמיד נכון:
החיים יפים והמוסיקה פרימיום !

פוסטים אחרונים וממש שווים !