לעקוב אחר הפרימיום

יום שבת, 3 בדצמבר 2011

נבדק ונמצא פרימיום - הכי קול בלול

פתיחה
אנחנו בתחילתו של גל הסיכומים השנתים לשנת 2011, יש כבר רשימות אלבומים של כמה מגזינים ואתרים, אני לא ממש מסכים עם מה שיצא עד עכשיו, זה לא רק הטעם האישי שלי, אני חושב שלנו כישראלים יש את הפריזמה שלנו, ואת הדגשים שלנו, ולא בהכרח כל מה שמצליח בלונדון (או בשטוקהולם) עובד גם כאן.  השבוע NME דירגו את עשרת המוסיקאים הכי קולים, רשימה די משעממת כשלעצמה, שעיצבנה את הבלוג Gorilla Vs. Bear שהחליטו לעשות רשימה נגדית שכוללת כמה זמרות עם קול מתיילד ועוד כמה ראפרים שאף אחד לא מכיר. שתי הרשימות לא משהו, אבל גיליתי שם כמה דברים מדליקים והבאתי אותם לכאן, וחוץ מזה עוד כמה קליפים שיצאו

הכי קול בלול - Azealia Banks
מקום ראשון גם ברשימה של NME, אך איזה גרוב נעים. לא עומד בזה


212 featuring Lazy Jay from Azealia Banks on Vimeo.


איפה היית באייטיז ?
הכי קול בלול - Idan No
התמונה למעלה מושלמת לדעתי,  עובדת עלי לגמריי כגבר, למרות שאני בדרך-כלל בעד הרבה יותר ציצי. רק השם שלה עושה אותה קולית, וגם הפסים. סולנית להקת Glass Candy, שעושה מוסיקת סינטי כאילו אייטיז. השיר הבא נפלא:



ועוד כמה קליפים ושירים חדשים שיפילו אתכם:
Wilco - Speak Into The Rose
וילקו ב-EP שהוא מעיין בונוס לאלבום The Whole Love, קטע הנושא מתוכו הוא אינסטרומנטלי לחלוטין. הקליפ הפיכדלי הבא הוא לא רישמי,  והוא  איזה מחווה לליגת הרוגבי האוסטרלית. אחלה קטע



Handsome Furs - Serve The People
הזוג הפרובוקטיבי Handsome Furs בקליפ חדש לשיר מאד יפה שלהם מאלבום שהם הוציאו השנה. הקליפ מספר על צעיר סיני. משהו כמו "כולנו עבדים".



Jesu - December
גם זה יצא השנה, לא שמתי לב, טוב שאיתי כוחיי כן:



She & Him - Rockin’ Around The Christmas Tree
דווקא אחלה. פעם ראשונה שאני מקשיב לשיר מאלבום הכריסטמס של מ. וורד וזואי דשנל, וזה דווקא ממש נחמד - מ. וורד ממשיך לנגן כמו רוי אוברסון וזואי דשנל שרה פטסי קליין והשיר רוקבילי יפה. טוב שזה יצא כך.

video platformvideo managementvideo solutionsvideo player

Girls - For No One
עוד רוי אוברסון שלהיום, השיר הזה של גירלז מתוך האלבום שיצא להם השנה. בהופעה. בתענוגות:



ותודו לאלוהים/ לבריאה/ לאמא טבע/ לאמא אדמה  ולאמא שלכם ש:
החיים יפים והמוסיקה פרימיום !


פוסטים אחרונים וממש שווים !