לעקוב אחר הפרימיום

יום שלישי, 13 בדצמבר 2011

האלבומים של 2011 - הסיכום של גלי גונן

זה לא אלבום השנה של גלי גונן, אבל קרוב
כל העולם עושה סיכומים: NME, רולינג סטון, סטריאוגאם, האמת שכולם מסקרנים אותי, אבל לא מעניינים אותי. הם מייצגים את המכנה המשותף שאני לא שותף לו. מה שכן מעניין אותי זה סיכומי שנה של חובבי מוסיקה, חברים שלי, שאני מכיר ויודע שיש להם הרבה שעות האזנה למוסיקה. מי לרוחב ומי יותר לעומק. אז כבר היה כאן סיכום תענוג של האלבומים של 2011 שנעשה ע"י אורית@ אור [קישור], ועכשיו יש גם את הסיכום של גלי גונן (המכונה גם שוגייזר - כשהיו כינויים באינטרנט). שלושתנו ביחד עשינו את פרוייקט סיכום העשור [קישור].  ובדיעבד אני חושב שזה היה שיתוף פעולה נפלא. שנתיים אחרי אנחנו אפילו יותר חברים טובים, איזה כיף ! 
מה שאהבתי במיוחד בסיכום של גלי גונן הוא את הטעם המיוחד שלה, וגם את הפורמט. לעשות סיכום בפודקאסט זה אחלה רעיון. אני הקשבתי פעמיים ברצף. תמצאו כאן את האלבומים יוצאי דופן ואת המוסיקאים היותר יצירתיים. הרבה רגש וגם הרבה שכל יש במוסיקה שגלי מקשיבה לה. מה שעוד ניכר הוא ההתעמקות בהאזנה. בקיצור יש לכם הזדמנות חד פעמית להקשיב לשנה הזו מזווית נהדרת וקצת אחרת.

הפודקאסט הזה פורסם במקור בבלוג של גלי גונן "לגדול אחורה"
איזה שם נפלא  לבלוג. 
לכו לבקר, תנו שם איזו תגובה לבבית [קישור]



הערוץ של גלי גונן ב- icast 

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !