לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 21 באוקטובר 2011

נבדק ונמצא פרימיום - הסינגלים של השמחה

הכתום היום כתום מאד
פתיחה- 
שבוע שמח היה השבוע. גלעד שליט חזר הביתה, ואנחנו חזרנו אל עצמנו. הוא כבר אוכל שניצל ופסטה, וצופה בטלוויזיה עם חברים שלו. הפרדוקס הוא שרגע חזרתו, הוא כנראה הרגע המאושר, המזוכך והטהור שלא היה לנו כבר שנים. לא נותרה עין אחת יבשה, וכל מה שאנחנו איחלנו לו שהוא יחזור לשיגרה (אבל איזו שיגרה?). אנחנו מצידנו דווקא קיבלנו מנת אנדרנלין ופיק של רגש חד פעמי, ולא שיגרתי בכלל.  היה גם חג כזה יפה השבוע. נטלתי לולב בסוכה של חב"ד, יחד עם העורך הראשי. וגם פגשתי במפתיע בסוכה הזו של חב"ד את גידי מתרבותא. טיילתי במכתש רמון עם הילדים ועם חברים. ישנו בחאן באמצע המדבר, וגם אכלנו די הרבה וטעים - היה נהדר. לסיום הייתה שמחת תורה כל-כך שמחה, עם הקפות וספריי תורה ושירים וריקודים. הילדים שלי על הכתפיים ואני שר "מפי אל". ואתמול גם אימצנו גורת קאבליר חדשה. אז החיים יפים, ומה רע להנות קצת, עד שתבוא השיגרה המוכרת וההפגנות לצדק חברתי, וכל הכאב ראש הזה של אכלו לי שתו לי. לכבוד השמחה הגדולה כמה סינגלים וקליפים חדשים, וגם כמה הרכבים חדשים שישלימו את הפרימיום של השבוע הזה:



San Cisco - Girls Do Cry
כשאני צופה בקליפים כאלה (למעלה) אני מאד שמח שאני גבר. כי אם הייתי אישה זה בטח לא היה אותו הדבר. כמו לשתות בירה בלי אלכוהול. גם לגלעד שליט מגיע 72 בתולות, שמעתי בחדשות שיש כבר מתנדבות, לא בדיוק בתולות, אני מניח. שיר נחמד, אם זה משנה לכם.

Rihanna - We Found Love
נשבע לכם שגם הקליפ החדש של ריאהנה מחרמן ברמות. יש בו רומנטיקה ותחתונים סקסים. בגלל שאני לא רוצה לעודד עישון ,אז הוא לא מובא לכאן. סתם, אני באמת נגד עישון אבל זו לא הסיבה - קישור.

Pandr Eyez - Eyes On You
נמשיך בקו השקסי יש כאן מישהי לא הכי מוכרת, זמרת ולהקה חדשים, שבהחלט מצליחה לסקרן עם שיר שיש בו אלקטרוניקה ו..גלו בעצמכם:



Kate Bush - Wild Man
לקייט בוש אנחנו סולחים שהיא ממשיכה לשחק באזורי הדמדומים. זה מתבקש שכל מה שהיא תעשה יהיה נגוע במיסתורין, בצד האפל או המורכב של האדם. זה אף-פעם לא מאוס, רק בגלל שנשמע שהיא ממש מתכוונת לכך - שזה מה שמעניין, ומרתק אותה. חוץ מזה המינון קובע: היא לא הופיעה כבר המון שנים, והיא מוציאה אלבומים בקצב שמביאים ילדים לעולם, רק כל כמה שנים. אז הנה שיר חדש:

Kate Bush - Wild Man


Lana Del Rey - Video Games
יש משהו מושך וגם מרתיע בבחורה הזו (אני לא אכתוב דוחה כי אי-אפשר להגיד עליה דבר כזה). זה נכון גם לגבי המראה שלה וגם לגבי המוסיקה. היא די מצליחה עם EP שבו שני שירים בסה"כ  Video Games והקודם שהיה כבר כאן Blue Jeans, ויש במוסיקה שלה משהו שמזכיר את כריס אייזק ואת אוירת קפה בגדד - קישור

Friends - I'm His Girl
מזמן לא שמענו על להקות חדשות מברוקלין. אבל הלהקה הזו מברוקלין, עם קליפ וינטאג' כנהוג ביוצאי עדת ההיפסטרים, די מגניב בסך הכל (ואין לי שום דבר נגד וינטאג' או היפסטרים):



Erykah Badu – Fall in Love
סתם שיר חדש ונחמד מאד של הגברת אריקה באדו. וידאו עוד יותר פשוט. כל העסק נשמע כמו דמו, ואין פה התפשטות כמו בקליפ הדי מרגיז שלה משנה שעברה - קישור

The Ting Tings - Hang It Up
אני לא אחד שיגיד לא לג'אנק מיוזיק אם הוא טוב, אבל השילוב הזה של פופ-Pאנק והיפ-הופ די זוועתי -  קישור

לא רק לסטיב ג'ובס יש צלילית
Andrew Bird - Norman
הכנר/הזמר/היוצר/המלחין/השורק אנדרו בירד בפסקול יפה לסרט בשם נורמן. הסיפור הוא על ילד בשם נורמן שמשקר בבית-הספר שהוא חולה בסרטן ואז כשילדה שהוא אוהב וחבריו מגלים את השקר, מתחילות הבעיות (פרומו). בכל מקרה הפסקול די קסום. בירד אומר שאילו ידע כמה שזה קשה, הוא לא היה עושה את זה. מזל שלא ידע - וכל האלבום להזרמה.

ג'ואנה ניוסום והפליט פוקסס
זה סרטון ממש חמוד שבו ג'ואנה ניוסום וסולן הפליט פוקסס Robin Pecknold   עושים הורדות ידיים. לה כידוע יש ידיים חזקות מנגינה בנבל, והוא בסך-הכל חולב גדיים לפני השנה. מעניין מי ינצח ?? - קישור

John Cale - Catastrofuk
וכאילו כדי לאזן הנה קליפ חדש ! לג'ון קייל. ההופעה שלו בארץ היתה חוויה. הקליפ הבא מתאר משהו כמו סיפור של עליסה בארץ הפלאות של הירח. תזרמו או שלא תבינו מאום (כמוני)



והשיר הזה (גם חדש) אפילו יותר טוב:

Coldplay - Paradise
הקו המוסיקלי של הבלוג הזה הוא איכות אבל קליטה. כל מה שקיים בים הגדול של האינטרנט ושהיה צריך להישמע ברדיו. ההתלבטות הקשה היתה האם לשים את הסינגל החדש של קולדפליי. אני בטוח שבסופו של דבר אני אקשיב לאלבום החדש שלהם, אני די בטוח שהפעם גם אני לא אתלהב מהם. בכל מקרה הנה הקליפ החדש (שלא מוסיף כלום לחיים שלנו). הבנתי שבראיין אינו מפיק אותם גם הפעם, ואני חושב בכל הרצינות שזה "בלתי מספיק" בשביל כשרונות בסדר גודל כמו שלו וכמו של כריס מרטין. מצד שני לו ריד ומטאליקה הוכיחו שכשהם רוצים הם יכולים להוציא את השיר הכי גרוע של השבוע (או בכלל השיר הכי גרוע שאי-פעם הוקלט).


きゃりーぱみゅぱみゅ - PON PON PON
ולסיום, אם עד עכשיו לא שמחתם, קבלו להיט פופ היסטרי מיפן. כמה דיוק וכמה מתיקות וכמה בלאגן יש בקליפ אחד. מתוך מיני אלבום בשם Moshi Moshi Harajuku של Kyary Pamyu Pamyu, שיצא באוגוסט. השיר הזה זכה לכמעט 7 מיליון השמעות. הייתי נותן קרדיט למי שנתן את ההמלצה, אבל נראה לי שהוא יובך מכך. בכל מקרה מבחינתו זו היתה דאחקה, ולא המלצה (גם מבחינתי)- קישור

שיהיה לכם פרימיום של ..כל דבר שתבקשו !

פוסטים אחרונים וממש שווים !