לעקוב אחר הפרימיום

יום שני, 26 בספטמבר 2011

מעבירים לוינטאג' - Children of The Sun

יש לי דואטים מוסיקלים בלתי ממומשים עם כמה מחבריי האינטרנטים. בטח שמתם לב שאני מאד מתחבר לאביעד מהאייפוד רעב, לגלי גונן ולעוד חברים. בזמן האחרון גם מאד לאיתיי כוחיי. שיר אחד שלו של דינו ולנטי, סינגר- סונג-רייטר אסיד פולק  הוביל לשיר באותו השם של "הבלתי מובנים".  Dino Valente נולד בשם Chester Powers, וכשהוא הגיע בגיל 17 לגרינוויש ווילג' הוא שינה את שמו לדינו ולנטי.
הוא כונה "דילן של המחתרת" בגלל שבמשך תקופה מאד ארוכה שהוא ניגן במועדנים במרתפים, המוסיקה שלו לא הוקלטה. הנה אתר אינטרנט (כמו של פעם) מעניין עליו. בסה"כ יצא לו אלבום אחד בשנת 1968, אבל איזה שירים !

Dina Valente - Children of the sun


יש כל-כך הרבה להקות אבודות בזמן. כאלה שעשו את העבודה ונעלמו לתהום הנשייה. למשל Misunderstood, להקת פסיכדליה אמריקאית שפעלה בשנות הישישים. ב- 1966 הם עברו ללונדון וגם אותם דחף ג'ון פיל- שדרן הרדיו המיתולוגי של ה-BBC. השוו אותם הרבה פעמים לציפורי החצר שפעלו באותה התקופה. בסך-הכל הם קליטו רק 7 שירים לפני שהם אולצו להתפרק, למרות זאת הם נחשבים עד היום למשפיעים מאד על האסיד רוק.  I Can Take You to the Sun היה הסינגל השני ומהפורסם שלהם, ולמטה השיר היפה שקשור לשיר הקודם. וגם להם אתר אינטרנט כמו של פעם.

The Misunderstood - Children of the Sun


אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !