לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 30 בספטמבר 2011

רמי פורטיס - ראש ולא זנב

בימים שבסינטיסייזר היה חור לרמי פורטיס היתה להקת "כרומוזום". אכשרה היה לי בבית את ה-EP היחיד שלהם. אני לא יכול להגיד שזה דבר מושלם, פורטיס עשה דברים הרבה יותר מושלמים מזה,  אבל זה הרכב שיותר מכל מציג את מופרעותו של פורטיס יחד עם "שולץ האיום". לא יודע מי השפיע על מי, אבל אפשר בדיעבד להבין למי יש הרבה יותר ארסנל. באתר של פורטיס (אשכרה יש לו אתר אינטרנט כמו לאיזה להקת מיינסטרים), כתבו עליו שהוא משתבח כמו יין טוב. אני לא רוצה שישתבח לי, שישאר כמו שהוא ! כיף לנו שפורטיס הוא שלנו, הייתי מאד רוצה לשמוע להקות שעושות מוסיקה כמו של כרומוזום - שינסו קצת להעיף את הסאונד, שישימו זין על כולם, שיחשבו אומנותית, שיהיו לראש ולא לזנב !



רק שתראו באיזה עולם חיינו בשנת 1981, כשהמנהל של מוזיאון תל-אביב המעונב והנועז נתן לכרומוזום במה:

וכל האי.פי להאזנה


כמובן שהכל כאן נכתב בגלל שלפורטיס אלבום חדש שנקרא "החבר אני", תהיו חברים ותקשיבו:




אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !