לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 23 בספטמבר 2011

נבדק ונמצא פרימיום - אימון כושר לרגש

הסינגלים החדשים


פתיחה- 
אימון כושר לרגש  - זה מה שאני צריך! הרבה יותר מידי תשומת לב אנחנו מקדישים לתחזוקת הגוף, תזונה נכונה, פעילות גופנית מתאימה, בעשרים שנים האחרונות אפשר לראות איך כמות המעשנים הלכה וירדה, ואיך כמות המתעמלים הלכה וגדלה. במקביל יש יותר ויותר מודעות לאכול נכון, קינואה וזרעי פשתן. אבל מה עם הרגש שלנו, האם הוא מקבל את התזונה הנכונה, האם אנחנו מספיק מאמנים אותו. אז יש מושג כזה שנקרא "אינטליגנציה ריגשית", אבל אני לא מתעסק בתועלתנות של הרגש לצורך קבלת דבר במרמה תוך הפרת אמונים, אני מדבר על להרגיש יותר. ריגושים קלים, וריגושים גדולים. כי להרגיש זה לחיות. הגשם הראשון בא לי טוב היום.
 השבוע היתה לי יום הולדת, יש לי נטייה לעשות מעין "ספירת מלאי" וחשבון נפש במועד הזה שבו אני אמור בעצם לחגוג, יכול להיות שזה בגלל שנולדתי ביום כיפור. אבל בשביל לעשות ספירת מלאי צריך לזכור, וכשאתה ילד בן 5 אין לך בעצם מה לחשב לאחור, אתה רק רוצה לגדול בשנה, בגיל שלי, לעומת זאת, יש כל-כך הרבה מה לזכור אחורה, וזאת דווקא בזמן שהזיכרון הופך להיות בעייתי. יכול להיות שהטבע/אלוהים תיכנתו אותנו מראש כדי שנזכור פחות ופחות, כדי שנחיה את העכשיו והמחר ולא את העבר.
החלטתי להקדיש כל סוף שבוע לסינגלים חדשים. שניים היו כבר אתמול בפוסט יום ההולדת, והנה עוד כמה חדשים:

Honey Bunny by Girls
למעלה מתוך האלבום של להקת ההייפ Girls, הם דווקא מתאמצים להיות טובים, ודי מצליח להם. יש להם סיפור ביזאר, אבל מי שקיבל את הגיטרה הראשונה שלו מג'רמי ספנסר שהיה חבר פילטווד מק לשעבר, לא נופל רחוק מהעץ.

Jim Reid -Black and Blues
שיר חדש של חצי מהג'יזז אנד מרי צ'יין [תודה לבן]
Jim Reid - Black and Blues by jim reid

Loney Dear - My Heart
שיר עדין ורגיש, על גבול היתר רגשנות מתוך האלבום Hall  Music. מאד אהבתי [תודה לאבי רוזן]



Apparat - Song of Los (Director's Cut
לא רק לסרטים יש גירסת הבמאי, גם לקליפים. מה יותר אנכרוניסטי מקליפים על לידת רובוט. ובכל זאת אפאראט הוציא את אחד האלבומים הטובים של השנה, וזה שווה את תשומת הלב (לא השיר הכי גדול באלבום):


Wilco on Letterman
וילקו הופכים לאיזה סוג של קונצנזוס, או שרק נדמה לי ? הם הופיעו השבוע אצל לטרמן , הרביצו שם חתיכת הופעה [לצפייה מלאה], מתוכו אחד השירים הטובים באלבום החדש ומעולה שלהם:


Bon Iver - Holocene
אז מה היה לנו השנה שהזיז לנו ורשרש לנו את הלב: וילקו, בון איבר וכאלה. אני מת על המילה הזו באנגלית מאגניפסנט, איך שהיא נשמעת פה:


BON IVER "Holocene" from nabil elderkin on Vimeo.

EMA - Marked
משהו קצת מטעה, ובכל זאת נשאבתי אליו כמה פעמים. לא יודע להגיד כמה הקטע הזה, מלא בכנות, אבל יש בעדינות הזו משהו שכובש


EMA - Marked (official video) from Souterrain Transmissions on Vimeo.

Washed Out - Amor Fati
כי לא כל צ'ילווב הוא צ'ילבה


Washed Out: Amor Fati from Yoonha Park on Vimeo.

שתהיה לכם פרימיום של שבת !

פוסטים אחרונים וממש שווים !