לעקוב אחר הפרימיום

יום ראשון, 14 באוגוסט 2011

מחשבות מהבריכה


תמונת הבוקר מנווה-סחוויל
מצאתי אהבת נעורים שזנחתי מזמן. לא תמיד היתה לי אפשרות כלכלית לעשות מנוי לבריכה, אבל עכשיו כשאני משפחה, אז לעשות מנוי לכל חודשי הקיץ, בקיבוץ השכן, זה דווקא מאד משתלם. כבר כתבתי בעבר שבפריפריה הבעיה העיקרית שתמיד היתה היא לא יוקר המחיה, אלא תעסוקה, וברוך-השם גבינת קוטג' (של טרה) אף פעם לא עלתה יותר מידי, גם לא בריכות שחיה. אז חזרתי לשחות, כמו שאהבתי משחר נעוריי. יתרון הגדול של הספורט הזה הוא שאפשר לעשות את זה גם בחום וכשהשמש מכה, זאת בניגוד לרכיבה על אופניים שצריך לחכות שממש כבר ערב, או להתחיל בהקץ החמה. אז שחיתי שבוע שעבר שעה בבריכה, אחרי ששחיתי התקלחתי ולבשתי את מדי נווה-סחוויל: סנדלים תנכיות של שורש, מכנסי ברמודה מכותנה, משקפי רודי ספקטור..הריפוד בבטן מעור טבעי, אז לא צריך חולצה. אצלנו בבריכה נושאי השיחה החמים הם: שבילי אופנים, ירקות ממשפחת המצלובים, מחלות סופניות של אנשים ובגידות. ואתם יודעים שכששוחים בבריכה, מתחת למים, יש איזה שקט נפשי, ושקט אמיתי שמאפשר למחשבות לנדוד, אז הנה מקבץ של מחשבות שהיו לי ושעלו גם בטוויטר ובפייסבוק, למקרה שפיספסתם, מחשבות מהבריכה:
  1. קרטיב לימונענע, אמור להיות עשוי מלימון+נענע, אז איך בדיוק הוא עשוי מתרכיז תרד וסירפדים ?
  2. קרטיב רמזור, באיזה טעם הוא בדיוק: של תמרור?
  3. כאבי שרירים זה כמו חריף, פשוט צריך להתרגל
  4. 40 בריכות...40 שכיבות סמיכה
  5. שעה שחיה..שעה ביציאה..אותו הדבר
  6. לאט לאט, ההתמדה וההקפדה על תזונה הנכונה מתחילים להוכיח את עצמם, ואני נשאר באותו המשקל - בלי אף-שינוי או תזוזה
  7. מחשבות אחרי הבריכה: אוכל !!!
  8. מחשבות אחרי הבריכה: פתיתים בצורת קוקוס - איך אפשר ללעוס את זה ??
  9. מחשבות שאחרי הבריכה: לא חשוב..שיהיה פתיתים. העיקר אוכל !
  10. מחשבות מהבריכה: מה זה טיפה קטנה וחצופה באוזן, לעומת כל המים שמסביב
  11. מחשבות שאחרי הבריכה: בודק את התיאוריה שמלון פחות משמין מאבטיח, כי הוא יותר משביע. בינתיים זה עוד לא עובד
  12. מחשבות מהבריכה (בקיבוץ): איפה כל המתנדבות האלה ממבצע סבתא? רק זקנים שוחים פה לידי
  13. מחשבות מהבריכה: בלי נייד, בלי טוויטר, בלי פייסבוק, בלי מוסיקה... מתי יצא כבר אייפון אמפיבי ?
  14. מחשבות שאחרי הבריכה: עוד פעם נשרפתי, כמה פעמים אני צריך להגיד לעצמי שלשחות במים זה לא במקום קרם הגנה !
  15. מחשבות מהבריכה: נראה לי שיכול להיות סבבה לנסות פעם אחת לשחות ערום
  16. מחשבות מהבריכה: כל-כך חם, למה לא שמים קצת קרח בתוך המים?
  17. מחשבות שאחרי הבריכה: לא מצליח להירדם, עברו איזה חמש שעות ואני עדין באנדרנלין גבוה מהשחיה - זה כנראה בלתי הפיך !
  18. מחשבות של בוקר אחרי הבריכה: בסך-הכל שחיתי שעה, וכמה אני מדבר על זה...
וזה שיר הבריכה שלי. בעיקר בגלל הקטע שהוא אומר שהוא מתחת למים:


אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !