לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 8 ביולי 2011

נבדק ונמצא פרימיום - מזגנת



פתיחה- 
היי, היא לא מרחה קרם שיזוף בפופיק
השבוע חליתי ב"מזגנת", אתם יודעים.. המחלה הזו של התקררות באמצע הקיץ הלוהט והחובט. לא כזה נורא, אבל די מבאס. כיוון שכבר התחלתי במדור "מעבירים לוינטאג'", אז אני אין לי בעיה להיזכר שוב בימים שלא רק שלא היה טלפון בכל בית, אלא גם לא היו מזגנים. בתחילת שנות השמונים אפשר היה למצוא מזגנים בעיקר בחנויות בגדים (לפני שהיו קניונים, ולפני שהיו רשתות של בגדים, היו בעיקר חנויות פרטיות לבגדים, ברחוב. כן ! ברחוב). אבל אז הומצא המזגן המפוצל, ולאט לאט התחלנו למזג את עצמנו לדעת. בדיוק כמו שהתחלנו להשתמש בסלולרי בצורה טוטאלית. דרך-אגב, בתחילת שנות השמונים גם התחילו למזג את האוטובוסים, ועד אז גם הצלצול לתחנה נעשה באמצעות חוט גבוה שהיה תלוי לאורך האוטובוס בקו העמודים.
קיץ זה בעיקר סטייט עוף מיינד: קליל כמו סלט ירקות עם גבינה צפתית, מתוק כמו גלידה, וקר כמו אבטיח. וכך אני גם אוהב את המוסיקה בקיץ, ההיפך מחמין:

Toddla T - Watch Me Dance with Roots Manuva
למעלה. שיר קיץ קלאסי, מרענן כמו ספרייט. שיר שיתן לכם את ההתנעה הנחוצה לבריכה או לים.

Handsome Furs - What About Us - אזהרת צפייה !NSFW
אם סקס וארוטיקה נורא משעממים אתכם, אז אל תצפו בקליפ הזה. וברצינות: אל תצפו בו בעבודה. דן בוקנר מ- Wolf Parade ואישתו הם הצמד הקנדי הזה, והם מוכיחים שגם אחריי הנישואים יכול להיות סקס לוהט ומלא תשוקה. אחריי 2:41 דקות השיר מקבל תפנית, הסבלנות משתלמת, כי שני החלקים של השיר משלימים אחד את השני.



Drake - Marvins Room
אחד משירי השנה שלי. גם עם הרבה דיבורים מלוכלכים, אבל באנגלית.



Explosions in the Sky - Last Known Surroundings
האלבום שלהם תופס תאוצה, ויותר ויותר אנשים מתוודאים שהם אוהבים אותם. ועכשיו יש גם קליפ חדש מלא התפוצצויות שמיימיות. בעיקר הם מזכירים לי את דורותי קולם.



Sufjan Steves - Get Real, Get Right
אחרי שעברו כמה חודשים אפשר לומר בוודאות שהמטאמורפוזה שעשה על עצמו סופיאן סטיבנס הצליחה. בהופעות הוא מתלבש כמו טווס, ונותן שואו שמזכיר איך שפיטר גבריאל המציא את הארט רוק, כשהוא עלה עם מסיכה של איזה חיה על הפנים, וכל הקופים (קרי: הקהל) התלהבו. The Age Of Adz, האלבום האחרון של סופיאן סטיבנס, הפך לקלאסיקה מיידית. קשה לי מאד להקשיב לכולו ברצף. הוא בעיקר הצהרה אומנותית, אבל הוא גם מהנה. הנה קליפ חדש לאחד השירים באלבום:



Bag Raiders - Not Over
עוד להקת דאנס אוסטרלית, עם שיר חדש. לא ברמה של קאט קופי, ובכל זאת נחמד. הקליפ מתאר איך אדם מתקופת האבן מדלג במכונת זמן אל העתיד. שהוא בעצם ההווה שלנו. אבל למה דווקא ללונה-פארק ?



Glasvegas - Shine Like Stars
קליפ חדש ללהקה האהובה על הבלוג הזה, מתוך האלבום המצויין שיצא להם השנה.



מעבירים לוינטאג'
אריק קלפטון מדגים למה הוא אלוהים. אני בטוח שאתם יודעים שאריק קלפטון נחשב לאחד מגדולי נגני הגיטרה, אבל עד כמה הוא גדול, אפשר להבין מהסרטון הבא, שבו הוא מדגים מה אפשר להוציא מגיטרה חשמלית. מרתק:



ג'ימי פייג' בן 14. שנת 1957, אבא שלי היה בן 10. והנה איך שג'ימי פייג' מנגן:



רק בשביל לאושש את התיזה שלי שיש התעוררות גדולה לוינטאג', אז הנה הרכב הצש של הסולן של hot Chip בקליפ שהוא כול וינטאג':
The 2 Bears - Bear Hug

עוד דברים טובים שהיו פה השבוע
אלבום בהזרמה ל- The Hororrs, השיר הכי מומלץ מתוכו הוא Monica Gems. מאד התלהבתי מאלבום החידושים של באדי הולי שכולל חידושים של לו ריד, פטי סמית', בלאק קיז, סי- לו גרין - בקיצור חגיגה. Beady Eye (להקת ההמשך של אואזיס), בשיר חדש שעושה את העבודה. וגם היה פה קליפ שבוע מאד שקסי. ולבסוף, מבחר הופעות מפסטיבל Glastunbury.


Radiohead - Staircase
שיר חדש לרדיוהאד, מתוך הקלטה בהופעה במרתף. בסופו של דבר אני לא כל-כך מקשיב לאלבום שלהם שיצא השנה. איך אתם?
Radiohead - Staircase


שתהיה לכם פרימיום של שבת !

פוסטים אחרונים וממש שווים !