לעקוב אחר הפרימיום

יום שלישי, 26 ביולי 2011

שיפוט מהיר: Baxter Dury - חדש !



שרון רז כותב: "סיימתי האזנה אחת ואני ספיץ'-לס. קסם. משהו על באקסטר דיורי- לא חשבתי שאיאן דיורי היה גאון, אבל הבן שלו יצא כזה. פשוט יש לי הרגשה, מהתקליט הראשון שלו והלאה, שהוא משהו אחר, התרכובת המוזרה הזו של כל מיני, לא יודע, רבעי סגנונות, אבל הכל מיקשה אחת יצירתית ומעולה, גם מרגשת, הוא ממש מצליח לפגוע לי ישר בראש ובלב הבחור הזה.ואני כבר אומר שהוא יהיה ברשימת אלבומי השנה שלי בדצמבר, מומלץ! "
אני גם מאד התלהבתי, אני עוד לא יודע להגיד בכמה רמות מחוייבות.
למעלה שיר מתוך האלבום, וכאן: ראיון וסקירה של האלבום.

2 תגובות:

שרון רז אמר/ה...

אני מבין שזה חשוב מה שאני כותב...
תודה, אייל. באמת תקליט משובח.

Unknown אמר/ה...

לא רק חשוב, אפילו משמעותי.
בוא נאמר שההמלצה שלך השפיעה עליי, ואם משהו עושה לי טוב, אז למה לא להגדיל תורה ולהאדיר.


פוסטים אחרונים וממש שווים !