לעקוב אחר הפרימיום

יום חמישי, 5 במאי 2011

נבדק ונמצא פרימיום: האייפון צמא



פתיחה
זה אפילו לא וידוי שאני מאד אוהב את הבלוג "האייפוד רעב". אם אתם מספיק זמן מבקרים כאן, אז אתם בטח כבר יודעים את זה. עכשיו יש להם עיצוב חדש ולאחר הפוגה די ארוכה הם חזרו לשדר בשצף קצב. עם כל הנרקסיזם שיש בי, וכמה שאני אוהב את "רדיו פרימיום להמונים", אני אוהב מאד את ההפתעות של "האייפוד רעב". אולי הדרך הטובה ביותר להסביר את זה היא: שכמו שצריך שמישהו אחר ידגדג אותך בשביל שתצחק, כך אתה צריך מישהו אחר שידגדג אותך בשירים כדי שתהנה. זה לא אומר שאני אוהב את כל המוסיקה שמביאים לשם. חוץ מזה יש עוד הרבה בלוגים ואנשים אחרים שמדגדגים לי, ואני מקווה שאני מצליח לדגדג גם אתכם (יאללה הגזמנו קצת עם הדימוי הזה, בואו נלך על מוסיקה):

Black Light Dinner Party - Older Together
בתל-אביב אפשר להשכיר אופנים בעלות של 240 שקלים בשנה. אתה מגיע לנקודת השאלה, נוסע עם האופנים ומחזיר אותם לנקודת השאלה אחרת. קבלו שיר שאוהד הביא לאייפוד רעב ושהוא מקשיב לו בזמן שהוא נוסע ברחביי העיר באופנים. שיר מזכיר מאד את הסגנון של נבדק ונמצא פרימיום משבוע שעבר, ולא בכדי.

FM Belfast - New Year
אין מה להגיד פשוט שיר אדיר, מתחיל בריפים של קלידים המזכירים את דפש-מוד, יותר מדוייק: הליגה האנושית, וממשיך למשהו רקיד. מה שהופך את זה לשנות האלפיים הוא בעיקר השירה. לא היתה שירה כזו באייטיז.
FM Belfast - New Year

Hooray For Earth - True Loves
הקליפ הזה חובה. וגם השיר יפה



Houses - Reds
אני אוהב איך שמגדלי הקרח נמסים להם באורות זוהרים



Belle Brigade - Losers
השיר הזה אומר שתמיד יהיה מישהו יותר טוב ממך, אפילו אם אתה הכי טוב, אז תפסיק להתחרות. נראה לי מתאים, בעקיפין כמובן.



Explosions in the sky - Last Known Surroundings
קטע שדיגדג אותי מישהו אחר ושהקשבתי לו הרבה השבוע

Last Known Surroundings by Constant Artists

Austra - Lose It
תוספת של אחרי הרגע האחרון




Cold Cave - Villains Of The Moon
מזכיר קצת את הדארק-אייטיז, אקו והבנימן וכאלה



autoKratz - Becoming the Wraith Ft. Peter Hook
פיט הוק הוא מג'וי דיוויז'ן, אז עוד קצת דמוי דארק-אייטיז



Rusko - Everyday


Thieves Like Us - Your Love Runs Still
שיר חדש ל- Thieves Like Us לפני שאייפון יהיה צמא ממנו



שתהיה לכם פרימיום שבת !

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !