לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 15 באפריל 2011

נבדק ונמצא פרימיום: כל יום תקליט


Untitled from Bon Iver on Vimeo.

יום התקליט הבינלאומי נערך מחר, השנה גם אנחנו על המפה. יהיו אירועים באוזןבר, האוזן השלישית ובמועדון מקסים. תקליט זה דבר נפלא, אני לא רואה שום סיבה לא לקרוא לדיסקים תקליטים, אז מה אם הם דיגיטלים? בזמן שהדיסקים יצאו אז קראו להם באקדמיה ללשון "תקליטאורים" שזה שם יפה, שבא להבדיל בין התקליטים שהיו, למדיום החדש. אבל עכשיו כשמצב הפוך, אפשר לקרוא לדיסקים תקליטים, ולמה שהיה תקליטים: "תקליטי וניל". בלאו הכי כולם קוראים להם "וניל".
יכול להיות שבגלל שאני ממשיך להקשיב לדיסקים ברכב, אז אני לא כל-כך מרגיש צורך ביום כזה. אני אוהב סינגלים, ולהיטים זה כיף, אבל אני חושב שלמרות כל הטכנולוגיה עדין לאלבום מוסיקה יש מקום של כבוד. אלבומים עדין שולטים, ודווקא הזמינות של האינטרנט יוצרת צורך לעוד ועוד תוכן, ואלבומים, במובן הזה, הם עוד כמות ועוד מסה קריטית שאפשר לצרוך. הבעיה היא כמובן במכירות, אבל זה סיפור אחר.  בכל מקרה זו הזדמנות נוספת להזכיר לכם את אלבומי החודש, בעמודת הצד !
והפעם נבדק ונמצא פרימיום, גם בסימן יום התקליט:

1. יום התקליט נותן כבוד לתקליטים ולכבוד זאת רדיוהאד הוציאו 7" שכולל שני שירים חדשים (אחד מהם כבר בוצע בהופעה לפני שנתיים)
2. למעלה טיזר לאלבום חדש ומתקרב של Bon Iver
3. סינגל חדש לקראת אלבום חדש של סנטיגולד, GO !
Santigold - Go  feat. Karen O


4.  להקת TV on The Radio עשתה מהאלבום שלה שיצא ממש עכשיו סרט! הקליפים נעשו על-ידי הבמאים שונים וביניהם יש קטעי קישור שעוסקים בחלומות, באהבה ובעתיד.



5. קליפ חדש לשיר Open Arms מאחד האלבומים המומלצים השנה של Elbow:


6. הקליפ החדש של Low כולל סוף מפתיע, אבל האלבום שווה הרבה יותר


חיבוקים, נישוקים וקרציות !

פוסטים אחרונים וממש שווים !