לעקוב אחר הפרימיום

יום שלישי, 12 באפריל 2011

כלבים בחלל


Bart Constant - "Do Better" with Dustin O'Halloran).

שבוע כלבים נמשך ברדיו פרימיום להמונים !
אני לא בטוח כמה מכם יודעים, אבל היצור החי הראשון שטס לחלל היתה הכלבה לייקה. האמריקאים הצליחו להיות הראשונים לנחות על הירח, אבל לא נראה לי שבגלל זה הם ניצחו במלחמה הקרה, אם בכלל (הדמוקרטיה ברוסיה, לא משהו, וגם אמריקה כבר לא מה שהיתה פעם). אני זוכר את התקופה של המלחמה הקרה: שתי המעצמות התעצמו (שמתם לב שהמילה עצם והמילה מעצמה הם מאותו השורש?). בתחילת שנות השמונים העולם ממש פחד שאנחנו נתפוצץ במופע זיקוקים אטומי בגלל טעות אנוש. אני גם זוכר את האופוריה כשרייגן וגורבצ'וב נפגשו. זה היה כמו שסאדאת הגיע לארץ.
הקליפ החדש שלמעלה, ויש לציין שהוא חדש, דווקא בויים בהולנד, אבל יש בו סיפור שנראה כמו מאותם ימים של סוף שנות השבעים באירופה ההיא. נערה אקרובטית בקרקס, סיפור אהבה שישבור לכם את הלב, וגם.. כלבים.

אני מזכיר לכם שהגורות החמודות שלנו מחפשות בית חם. הן מסוג "קאבליר קינג צ'ארלס ספנייל" שהם הכלבים הכי חברותיים, הכי אוהבים והכי נעימים שיש בעולם ! לפרטים נוספים, קיפצו לכאן, או התקשרו: 054-6090274 (לענת)

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !