לעקוב אחר הפרימיום

יום ראשון, 10 באפריל 2011

אם כלבים מסתובבים חופשי, אז למה לא אני?



[תודה ליובל קוואלי] אני חושב שאני מכיר את כל השירים של בוב דילן, אבל אני כמובן לא. אני חושב שאני מכיר את כל השירים השווים של דילן, אבל מסתבר שלא. הנה אחד של בוב דילן שלא הכרתי. שיר יפהפה עם מילים אופייניות לדילן, ומגינה לא מחייבת אבל שעובדת. שיר שקשור לשבוע הכלבים ברדיו פרימיום להמונים. מאד התלהבתי, כאילו מצאתי מטבע זהב מתחת לאבן על חוף ים. הקלטה נדירה, משהו.

If Dogs Run Free
If Dogs Run Free
If dogs run free, then why not we
Across the swooping plain?
My ears hear a symphony
Of two mules, trains and rain
The best is always yet to come
That’s what they explain to me
Just do your thing, you’ll be king
If dogs run free

אני מזכיר לכם שהגורות החמודות שלנו מחפשות בית חם. הן מסוג "קאבליר קינג צ'ארלס ספנייל" שהם הכלבים הכי חברותיים, הכי אוהבים והכי נעימים שיש בעולם ! לפרטים נוספים, קיפצו לכאן, או התקשרו: 054-6090274 (לענת)

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !