לעקוב אחר הפרימיום

יום ראשון, 20 במרץ 2011

אין מוסיקה לא טובה, יש רק גבר שלא שתה מספיק



עדלאידע
בערב יום שישי היינו במסיבת פורים של היישוב. הדי-ג'יי היה אותו די-ג'יי של הבת-מצווה של הבת שלי, ואני חושב שזה אומר הכל. אם רק הייתי יודע שבאותו הזמן מתקיימת "מסיבת מנדט" בסינקופה, יכול להיות שהייתי מצליח לשנות תוכניות. זה לא שהמוסיקה היתה כל-כך גרועה, היא פשוט לא היתה מוסיקה שאני שומע, אלא מיינסטרים ממוצע - הצלחתי להתחבר בעיקר לשירים כמו "תחת שמי ים תיכון" של שלמה ארצי ול-"אין מקום אחר" של מפלצות התהילה (שאני מאד אוהב).  אז שתיתי - זה לא עזר, זה נהיה רק יותר קשה לרקוד,  בגלל הכבדות. בבוקר זכיתי להאנג-אובר מפואר, כזה שלא היה לי שנים. כל השאר די נהנו, והתחברתי להנאה שלהם (משהו שפעם לא הייתי מסוגל לעשות), ולכן היה אפילו כיף.
למעלה קליפ של מסיבה ביתית מופרעת ומוצלחת. אני בדרך-כלל לא מתלהב מקליפים כאלה, אבל הקונסטרסט בין השלג הקפוא של קנדה לבין ההשתוללות בפנים, וכל האוירה יצא מאד מוצלח בפעם הזאת - שתו מים ! ותזכרו: אם מקיאים אז לא על הריפוד במכונית ! (אלא-אם-כן מדובר במונית).
ואם כבר אנחנו באוירה של התפרעות, קבלו את הוידאו הבא, שלא ממומלץ לראות כשאתם בעבודה, אבל מה אני מדבר - היום פורים !

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !