לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 25 בפברואר 2011

נבדק ונמצא פרימיום: היה רדיוהד ?

גברים שחורים עם חולצות ירוקות על רקע לבן זה (תשלימו לבד)
רק שבוע עבר מאז רדיוהד הוציאו אלבום חדש, בלי פרומואים, בלי סינגלים מקדימים, ובלי הדלפות, וכבר נדמה שהאלבום הזה פה איתנו מתמיד. הרבה פעמים יוצא לי להיכנס לרכב, ולא לזכור איזה דיסק השארתי ב..נו..איך קוראים לזה? רדיו דיסק ?  (כל-כך אנכרוניסטי הרכבים האלה - מתי כבר ישגרו אותנו ישר לאן שאנחנו צריכים), ואני אוהב את ההפתעות האלה - כי יש לי נטייה לזכור את הדיסק ששמעתי בנסיעה האחרונה, אבל אני כמעט תמיד מחליף בסוף הנסיעה לדיסק אחר, ואז כאני מגיע בבוקר - תדאם ! הפתעה ! אתמול זה היה הדיסק החדש של רדיוהד, ברגע הראשון חשבתי לעצמי:  זו מוסיקה כל-כך מוכרת...אבל מה זה? הא ..רדיוהד. 
השבוע בנבדק ונמצא פרימיום, וואלק, דברים שהייתי יכול לשים לכם בכיף באמצע השבוע הבא, אבל למה לחכות? (תגידו גם אתם "וואלק", זה מרגיש כמו אריק איינשטיין, או לפחות מאור כהן)
1. אני בדרך-כלל לא נוהג לעשות דברים כאלה (מה? מי? איפה?), אבל בשביל מה אנחנו חיים אם לא בשביל לחוקק לעצמנו חוקים, לקבוע כללים, ואז להנות מכל מה שיוצא מהכלל. בקיצור..קבלו את שיר השבוע הבא:

TV on The Radio - Will Do
שיר חדש ללהקה הברוקלנאית לפני אלבום חדש Nine Types of Light

2. יש להקות ואנשים שיודעים איך למנף (אני כל-כך שונא את המילה הזו). קחו למשל את הקליפים של LCD Soundsystem, בכל פעם מגרים חלק אחר של המוח. למשל הקליפ הבא, שהוא הופעה מהמרפסת לרחוב, סטייל החיפושיות, של החבובות בשיר Dance Yrself Clean, הייתי אומר הזוי, אבל אני גם שונא את המילה הזו.



3. יש קליפים לא רישמיים מאד מושקעים, למשל הקליפ הבא שבו נראיית אמה רוברטס, האחיינית של ג'וליה רוברטס, מגלמת את ברג'יט בארדו (אני עוד זכיתי לפגוש בחיי גברים שריירו עליה), יוצאת מהמסך ישר לזרועותיו של גבר כלשהו (דווקא שווה יותר ממנה), ויחד הם הולכים לבלות, וכל מיני גברים רבים עליה...והכל נורא רומנטי, ויפה, ואני לא אגלה לכם את הסוף.

Cults - Go Outside


4. אתם יודעים מה, ממש לא איכפת לי באיזה ז'אנר השיר הבא. זה נשמע כמו איזה סימפול של מוסיקה שחורה, ויכול להיות שזה גם צ'יל משהו, אבל לא בא לי לקטלג. הוידאו נראה, כמו מה שפעם היה נקרא: פסיכודלי, והיום נקרא: נגן של Windows.

Star Slinger - Mornin


5. שיר חדש ל- Dodos, המקצב של כל השירים שלהם קבוע, ונוסע מהר. לא ברור לאן. השיר הזה יפה

The Dodos - Don't Stop


6. האלבום של קניה ווסט יצא רק בנובמבר ונשמע כמו פרה-היסטוריה. עדין יוצאים קליפים מעניינים מתוכו, למשל זה ש..ואין לנו שום דבר נגד ריהאנה, כל עוד זה פרימיום.
Kanye West - All Of The Lights ft. Rihanna, Kid Cudi
7. החיים שלי יותר מעניינים ממני: השבוע תיקלטו בשסק, כמה מחבריי הבלוגרים והיה אדיר. גם לצאת ולנשום אויר פאבים, וגם לפגוש את כולם. אורי זר-אביב הביא סט של גרוב-פאנקי, עידו שחם ניגן אינדי אנגלי ולסיום נמרוד מטאפאס טאפאס ניגן מוסיקת אינדי קצת יותר מורכבת לסוף הלילה. זה התחיל בעשר בערב, ונגמר בשתיים בלילה, ולא הרגשתי איך שהזמן טס. אני רוצה לעשות בזה מילואים. נמרוד כבר הודיע לי שיהיה לזה המשך. החיים כל-כך פרימיום אליי שזה פשע.

טעמתי אצל אחרים:
8. הבלוג "סיפור כיסוי" עושה חג מועד ונופל על מאיר אריאל - אחד האלבומים האהובים על כל העולם ביותר. יש לי את התקליט בבית, לא יודע איך לא משכתי איתו כוסיות הביתה. נו.. זו היתה תקופה אחרת, כולם הקשיבו ליומן ליג.
9. קנדי הפנתה את תשומת ליבי לאלבום החדש של Devotchka , וגם נותנת קצת רקע על הלהקה החמודה הזו.

שבוע שעבר לפני שהיה אירוע רדיוהד, היה נבדק ונמצא פרימיום עם המון קליפים טובים שאני בטוח שלא ראיתם. הוא נקרא: נבדק ונמצא פרימיום: הפרעת קשב - לכו לבדוק, כדאי לכם
נישוקים, חיבוקים וקרציות
הוראות הפעלה: תיפסו מישהו שאתם אוהבים ותרגלו באופן אינטראקטיבי:
אימרו "נישוקים" ונשקו,
אימרו "חיבוקים" וחבקו,
אימרו "קרציות" ודגדגו.
זה לוקח בדיוק שתי שניות כל הסיפור הזה ואל תשכחו לצחוק בסוף :-)

2 תגובות:

נמרוד אמר/ה...

תודה על הפרגון, באמת היה כיף!

Unknown אמר/ה...

גם אני נהנייתי. אני מקווה שאוכל להגיע לפעמים הבאות


פוסטים אחרונים וממש שווים !