לעקוב אחר הפרימיום

יום שני, 14 בפברואר 2011

יום אהבה נכזבת - שמח !


האח הגדול התחיל לעניין אותי. הלוואי ויכולתי להימנע מכך בכלל, אבל כולם רואים בסלון, וכמה אתה יכול להיות אטום למה שעושים בני משפחתך. בשלב הזה, אני כבר מתחיל להיות מעורב רגשית, במיוחד ברומן/לא-רומן של נופר וג'קי. אז צריך להודות שג'קי אולי טמבל (TAMBAL) אבל לא טיפש בכלל, נופר אולי עצבנית ולא משכילה, אבל עם המון אינטיליגנציה רגשית. הטרגדיה היא שהוא מאוהב בה, והיא לא רוצה לפגוע בו. יש לה הרבה רגשות חמים אליו, אז היא מחבקת אותו, ובאותו הזמן גם שומרת על מרחק, כדי שלא יפגע ממנה בסופו של דבר. היא גם מקבלת את זה כמחמאה וכחיזוק לאגו, גם מעבירה עם זה את הזמן, וגם מנסה לשמור על הכבוד העצמי שלה - שזה אולי מאד שמרני, אבל כך היא יוצאת ליידי ולא פרחה. בסופו של דבר היא מבינה שזה לא יחזיק מעמד בחוץ, ולכן היא נמנעת מראש.
לגבי סיוון ועמיר- לא הבנתי את ההתנהגות שלה בפרק האחרון, היא מבקשת ממנו ניתוק ומצפה שהוא יתנגד?! - אח"כ מתפלאים שאנחנו לא מבינים אתכן. אצל גברים זה נורא פשוט- כן זה כן, לא זה לא. גבר שמתנהג אחרת, פשוט חושב שהוא לא מבין את הרמז, ועושה בדרך-כלל טעויות.
הקליפ החדש שלRural Alberta Advantage  להקת   לשיר Stamp כאילו נולד לפוסט הזה - שניהם בהופעה, הוא חושב שיש לו צ'אנס, והיא מרוכזת בלהעריץ את הלהקה. וגם הימנון האהבה של הבלוג: Always Love.

זה יום האהבה, יותר של הגויים, אבל זה הזמן גם להזכיר בהקשר זה את הבלוג "כצעקתה" , שתמצית מכל פוסט שלו מופיע כבר כחודש בצד התחתון של עמודת הצד. יש שם המון סיפורים של נשים/בנות/בחורות ועל התנהגויות לא הולמות של גברים כלפיהן. זה מקום לשחרור, ושיתוף של מי שעברה חוויה של כפיה מצד גברים/בנים/בחורים. מומלץ היית מצפה מדנה מהאח הגדול שתכתוב שם פוסט, במקום לרוץ לגיא פינס ולספר כמה שזה מצחיק מה שאמר לה יורם זק.

3 תגובות:

שמחה אמר/ה...

אם בפרימיום נפלה שלהבת מה יגידו עכברושי הביבים ?!
איך האח הגדול נופל לקטגורית הפרימיום ועוד בהקשר של יום האהבה ? אם יש עוד אהבה בעולם הקר המנוכר והמזויף שלנו היא נמצאת הרחק מבית האח הגדול

Unknown אמר/ה...

א. הפרימיום זה המוסיקה.
ב. אתה צודק - האח הגדול וכל תוכניות הריאלטי הן זוועה. מצד שני גם כל הטוק שואווז של שנות התשעים כולל דן שילון היו זוועה, ובדיעבד גם מבט לחדשות וכל מדורת שבט שהיתה קיימת אי-פעם, מלבד, אולי עמוד האש - היו זוועה. אבל אי-אפשר לגמריי להיתעלם.
ג. אני חושב שהדבר העיקרי שמרתק בתוכניות ריאלטי ישראליות שזה על ישראלים, שזה על אנשים משלנו. וישראלים ששונים מאיתנו. גם אם הייתי מתאמץ לדמיין אנשים כאלה לא היית מצליח. בוא נאמר שזה קצת כמו גירסה מקולקת ומעודכנת של סדרות כמו קרובים קרובים.
ד. ג'קי מאוהב. על אמת! ויש בתוך כל המיץ של הזבל של המריבות בין פרידה לדנה - סיפור אהבה חד-צדדי שקוסם.
ה. ולבסוף: כמו שציינתי, זה באמת לא עניין אותי עד לאחרונה. למעשה לא ראיתי אף פרק, עד שלשום, אלא רק קטעים מזדמנים, כשהטלוויזיה היתה פתוחה מאחורי גבי, בעוד אני מקשיב למוסיקה מהמחשב, וקורא טולסטוי.
ו. זה באמת מוזר שזה מה שיוצא מאנשים שקוראים רק תנ"ך ועוד בשירותים.

Unknown אמר/ה...

התגובה הקצרה:
סיפור האהבה החד-צדדית בין ג'קי לנופר הוא פרימיום.


פוסטים אחרונים וממש שווים !