לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 11 בפברואר 2011

נבדק ונמצא פרימיום: יומהולדת שלושה שנים !


אחרי הרגע האחרון הופיע הקליפ החדש של The Black Keys לשיר Howlin' For You. הוא עשוי כמו קדימון לסרט שנראה כמו שילוב של מערבוני ספגטי וטרנטינו. היה יכול להיות קליפ השבוע, אבל יש כבר אחר.
שלוש שנים עברו על הבלוג הזה, דבר ששינה לי את החיים בכל כך הרבה מובנים (לכל המודאגים: אני יודע שכותבים "שלוש שנים" ולא "שלושה שנים", אבל "שלושה" נשמע יותר בומבסטי- כמו להגיד בניב ירושלמי שלושאת אלאפים שנה). זה גם ריפוי בעיסוק, וזה גם מקום שבו אני אוסף את מה שאני הכי אוהב להקשיב לו. אני אשכרה יושב מול המחשב ומקשיב לשירים בבלוג, ולפחות פעמיים ביום מקשיב לשיר השבוע. מאד מאד חשוב לי שתהנו - זה בלוג שנועד לכל מי שאוהב מוסיקה, ולא רק למביני עניין. אני מקווה שמצאתם כאן בית לבקר בו, או לכל הפחות חדר לשבת בו ולהנות ממוסיקה.  אני שמח על כל האנשים הנפלאים שהכרתי ומודה על כל המוסיקה הנהדרת שהתברכנו בה. אני אשמח להכיר אתכם יותר, ואם יש מישהו שאתם חושבים שיאהב את מה שנעשה כאן, אז אל תתביישנו ואל תתקמצנו ותנו לה/לו המלצה על רדיו פרימיום להמונים !
הפעם נבדק ונמצא פרימיום מחולק לחלק נשי ולחלק גברי. החלק הנשי מלא בקליפים ושירים שנשים בו דומננטיות, והחלק הגברי מלא בקליפים שסמרטוטים בו דומננטים:

חלק נשי
1.Purity Ring - Ungirthed: הרבה הלבשה תחתונה מיותרת יש בקליפים היום. הקליפ הזה, למשל, הוא מתוך סרט שביים ברוס קונר שנת 1966, שנקרא Breakaway, וזה די מעניין לראות אותו, איך שדברים היו נראים פעם.



2. AUSTRA - Beat and the Pulse: עוד קליפ ציצים, אבל הפעם לא מתוך סרט ישן. כמו קליפ המשך לקליפ שלמעלה

3. Phantogram - When I'm Small: יש מוסיקה שהופכת לקלאסיקה ממש איך שהיא יוצאת לראשונה לעולם. למשל The XX כמה שכולם מחקים אותם



4. Creep - Days: ואם כבר The XX, אז הסולנית Romy Madley-Croft שרה בשיר הזה של Creep ומשדרגת אותו לגמריי



5. The Kills - Satellite: ולסיום הפרק הנשי, שיר חדש ל"הריגה" עפ קליפ בסגנון פילם נואר, מעורבב עם סרטי פשיעה. בוני וקלייד לא פורצים לבנקים, אלא בורחים מהדיינר בסערה



חלק גברי
6.Gruff Rhys - Sensations In The Dark: גם החלק הגברי מתחיל עם אפלוליות. הסולן של "החיות נסופר שעירות".





7.לא ממש סבלתי- פינת הפולניה הבלתי מתוגמלת: האלבום החדש של Elbow בדרך, וגם האלבום החדש של REM השירים הראשונים ששוחררו היו ממש טובים, אבל עכשיו יצאו שנים חדשים שכנראה שצריך להקשיב לכל האלבום כדי לקבל אותם. קישורים:  Elbow - Neat Little Rows , REM - Mine Smell Like Honey

8. הקליפ האדיר והמצחיק הזה: The New Pornographers - Moves, מתאר את הדרך שעושה ילד שרוצה לנגן בגיטרה ועד לרגע שמגיעה ההצלחה. קצת הפוך מיצחק קלפטר.


9. Say Hi - Devils: עוד קליפ הומוריסטי שבו מוכר המוסיקאי את נשמתו לשטן בשביל ההצלחה, ונחשו במה השטן מעוניין בתמורה.



10. החיים שלי יותר מעניינים ממני: השבוע הזה התחיל עם גילוי של תמונה מלפני 52 שנה מחתונתה של דודתי חנה, ומבלי שתכננתי את זה הייתי ביום שלישי ביום הולדתה ה-70 שנחגג יחד עם כל הדודים שלי שהופיעו בתמונה ההיא. מה שקרה הוא שבעקבות גילוי התמונה, החלטתי שאני חייב לבקר את הדודים שלי, וכך יצא שביום שני קפצתי לביקור בביתה של דודתי חנה. רצה הגורל ובדיוק למחרת היא חגגה את יום הולדתה ה-70, ואז הוזמנתי כאחיין היחידי ליוהולדת שנחגג בהרכב "מצומצם" של האחים שלה, שהם גם הדודים שלי - איזה כיף ! הרגשתי ילד שוב. שמותיהם: ציונה ז"ל, חיומי ז"ל, ציוני ז"ל, יוני ז"ל (הם לא הגיעו), שרה (בת 81), אבשלום, תקווה, חנה, יחזקאל, שלמי, מרגול, עובדי, אבינועם ואורנה ז"ל (גם לא יכלה להופיע מסיבות השמורות עימה). ואלה רק הדודים מהצד של אבא שלי. יש לי רק מהצד הזה כ-30 בני דודים, שניים מהם פרופסורים, אחד מהם מנכ"ל של חברה גדולה, ויש לי גם כ-30 בנים של בני דודים וזה רק מהצד הזה. בהחלט, חיים מעניינים. ו-Bright Eyes  החדש עושה לי את זה.

אסיים בציטוט של העורך הראשי:
חיבוקים, נישוקים וקרציות ...
ובתרגום: להתחבק להתנשק ולדגדג

פוסטים אחרונים וממש שווים !