לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 4 בפברואר 2011

נבדק ונמצא פרימיום: רטרו ל-2010



ההוכחה העיקרית מבחינתי לכך שיש בי נטיות היפסטריות, היא שאני נוטה שלא להקשיב בפברואר 2011, לשירים מדצמבר 2010. אבל כיוון שאי-אפשר להקשיב לכל מה שהיה ב-2010 בזמן אמת, אין ברירה אלא להקשיב לשירים האלה עכשיו, והאמת שאין סיבה שלא. אז, הפעם בנבדק ונמצא פרימיום:

1. The Constellations - Felicia - מתחת לראדר עבר השיר היפה הזה שמעורר ככל-כך הרבה אנרגיות חיוביות- תקשיבו תצאו ממנו נמרים

2. Sleigh Bells- Rill Rill
קליפ חדש לשיר מהאלבום הבכורה של להקת סלייג' בלס שנותן תירוץ טוב להקשיב למוסיקה טובה משנת 2010



3. Walk on The Moon - Anna Sun
פופ חמוד - הבית מתפרק, אבל הם שמחים



4. Evening Hymns-Dead Deer
אם אהבתם את דבנדרה וחברה שלו באמבטיה, אבל אתם לא אוהבים מסרים ממוסחרים, אז קבלו את הקליפ הזה שהוא מלא טוהר ואהבה בעירום:


Evening Hymns-Dead Deer from istoica on Vimeo.

5. Défilé Etam Lingerie 2011
ביזאר השבוע > בת' דיטו בתצוגת אופנה ללנז'רי. מדובר בהופעה של מארק רונסון עם אורחים בשירים מתוך האלבום המצויין שלו Record Collection שממשיך להיות גם היום, במרחק של..כמה חודשים להיחשב כאלבום מצויין. המוסיקה יותר מעניינת מהתחתונים, ובכלל אלה שני מקומות נפרדים שהמוח מפעיל, ואין לערבב ביניהם - זה עושה סחרחורות. בוי ג'ורג' מזייף בהופעה הזו, אז אל תחכו דווקא לו.



6. Broken Social Scene - New York City
יש לכם עוד זמן? סופ"ש ואתם משועממים? אז קבלו הופעה מעולה של ברוקן סושייל סין ! מלפני שבועיים. העבירו ל -HD ותקבלו המון שירים מהאלבום האחרון והמעולה שלהם מ-2010.


7. טעמתי אצל אחרים: אם כבר בהיפסטרים עסקינן, אז את אביעד מהאייפוד רעב אהבתי עוד לפני שידעתי בכלל שיש מילה כזו, היפסטר. הוא לומד עכשיו בהמבורג גרמנית, ויש לו יכולת לדלות מתוך האינסוף מוסיקה שיש בעולם, שירים שהקשיבו להם רק 329 פעמים ביוטיוב, ושיגיעו מקסימום ל-3,290 צפיות, אבל עדין נשמעים פרימיום לגמריי. ורק בכדי להוכיח לכם שגם להיפסטרים יש רגשות עמוקים ויכולת הבחנה מופלאה, קבלו את השיר הבא, הוא מגדיר כמהפכת רגשות שמתחילה בקדרות ומתעלה אל "אוויר קרנבל מאופק, עצור ומפוחד".



שתהיה לכם פרימיום של שבת !

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !