לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 14 בינואר 2011

נבדק ונמצא פרימיום: בינתיים גשם קל

היה קצת חורף השבוע הזה, וצפויים גשמים בשבת, לכבוד כך מוסיקה שמתאימה לכך. לפני זה אני ממליץ לכם  לצפות בדבנדרה בנהרט רוחץ באמבט יחד עם חברה שלו, ושירים חדשים ויפהפים לברזל ויין, רפאל סאדיק ונוח והליויתן !!!
והפעם בנבדק ונמצא פרימיום:

1. Religious To Damn הוא פרוייקט אפגניסטני (?) אמריקאי, זה מספיק, אבל לא בגלל זה השיר הזה פה, אלא בגלל שהוא יפה. מזכיר קצת את קוקטו טווינס.

2. Likke li - I Follow Rivers - סינגל חדש לקראת אלבום חדש. אני חייב להודות שאני לא עושה לה חיים קלים. למרות זאת, השיר הממוסחר הזה ממש מדבק.
Lykke Li - I Follow Rivers by dynmk

3. קרוב לשבדיה, ישר מאיסלנד Ólöf Arnalds  חברת להקת Mum בקליפ חדש לשיר Surrender  בשיתוף עם ביורק. יש בפריטות האלה משהו שדומה לנגיעות מאד תמימות של גישושים. הקליפ מאד מתאים.



4. האלבום החדש של מוגוואי - יכול להיות שאני אקשיב לו. טוענים שהוא טוב. הקטע הזה בוודאי:
Mogwai-Rano Pano


5. מכירים  Jon Giovanni - Take Off?
אין סיכוי ! זה פרוייקט של המפיק של בייסמנטג'קס, חוץ מזה אין יותר מידי פרטים על
הוידאו והשיר הזה. בניגוד לכל השירים החורפים שהיו עד כה, זה שיר ממש שוקו.



6. החיים שלי יותר מעניינים ממני: השבוע פרסמנו מאמר על הפרה הקדושה האחרונה, וגם פרסמתי בפייסבוק כמה תמונות של בני משפחתי (להלן: "דברים שאני מגדל בבית"), וגם תמונה אחת שלי. זה די מחמם לי את הלב התמונות האלה. פתאום שאני יכול לראות אותם במחשב במקום להסתובב בבית ולחפש אותם בחדרים. אני מרגיש בר-מזל. עשה אותי מאושר. תפסתי ראש טוב על הכיפאק, כן על הכיפאק, על הפייסבוק המנוכר והקר הזה.
ואל תשכחו
החיים יפים והמוסיקה פרימיום !

תגובה 1:

דורה אמר/ה...

להקת MUM להקה מעולה! איזה כיף שהזכרת לי אותה. ואין כמו תחזית מזג האווירהקרירה, כדי להקשיב למוזיקה של איסלנדים קרים וערטילאיים.


פוסטים אחרונים וממש שווים !