לעקוב אחר הפרימיום

יום שני, 31 במאי 2010

ELOASIS



אני לא בטוח שאני מצליח לאכול את זה: מאשאפ בין טלפון ליין של ELO לוונדרוול של Oasis. קצת עושה סחרחורת כמו שייט על סטיל, כולל כמה ארגונים תומכי טרור שעושים בלאגן, אבל מצד שני יפה ואפילו ממכר - מאתגר בהחלט.

יום ראשון, 30 במאי 2010

בכל זאת כמה מילים על הארוויזיון



בתור אחד שמחשיב את עצמו כמלך בקליטת שירים טובים כבר משמיעה ראשונה (סליחה על הצניעות), אני נכשל כל פעם מחדש לדרג את שירי האירווזיון. שירי ארוויזיון נשמעים לי תמיד כבליל אינסופי של שירים חסרי כל משמעות. אתמול עשיתי ניסוי וכתבתי בטוויטר ובפייסבוק את מה שאני חושב על השירים בתחרות בזמן אמת (אפשר לקרוא בעמודת הצד). לא כתבתי כל מה שחשבתי (למשל שהשיר של גרמניה הוא הכי רענן, סטייל איימי וינהאוס, אבל שהביצוע של לנה לא משהו - לילדה אין קול), וגם ידעתי שאני צפוי להתחרט על דברים שכתבתי כבר למחרת - קצת כמו ללכת לשכב עם בחורה מצועצת וטיפשה, ולקום בבוקר ולנסות לדבר איתה (השאלה למה לנסות לדבר, או לקום בכלל?). לזכותי אני יכול להגיד שהקשבתי לשירי האירווזיון לראשונה אתמול, וזה כולל את סקאת. בסיכומו של דבר נהניתי מאד, טעיתי לטעמי רק בפורטוגל. כלומר, אני עדין חושב שהשירים של ספרד, אירלנד, אייסלנד ואוקריינה היו בין הטובים. לא ממש התרכזתי בטורקיה שהיו מעניינים כמו תמיד- והפעם השילוב שלהם בין מוזיקת רוק, היפ-הופ ומוסיקה מזרחית יצא ממש טוב- אבל לא נקלט (אצלי) בשמיעה ראשונה. יוון עשו קטע של מוזיקת עמים שהיה גם שמח וגם איכותי, ואוקריינה משתבחת מכל האזנה. אירווזיון ממש לא רע, אם כי אני עדין חושב שזה שגרמניה שרים באנגלית זו ממש התבטלות של אומה שלמה.

The Black Keys- המפתחות השחורים


The Black Keys "Tighten Up"

The Black Keys MySpace Music Videos


כיף-שעשוע-פאן. המוסיקה של The Black Keys היא באמת מוסיקה שחורה של סול מעורבב עם רית'ם אנד בלוז. זה יכול לצאת כבד כמו טום וייטס, אבל "המפתחות השחורים" מרעננים את הכל עם רוח סיקסטיז כזאת, כולל קריצות של באז'ים אלקטרונים, ויחד עם הקליפים ההומוריסטים שהם הוציאו (אחד משגע היה כבר כאן קודם), הכל עושה יותר מידי חשק לעוד.

יום שבת, 29 במאי 2010

Foals -Miami - וידאו ביזאר חדש !



יש מצב שטעם רע הוא הדבר ששובר לנו את גבולות השיעמום. באופן כללי Foals זוכים בבלוג הזה לפינוק, וליחס VIP, אבל אני חושב שגם אם היה מדובר בלהקה אחרת, הקליפ הזה היה זוכה לפוסט. רק לפני שבוע היו אלה ה-Black Keys בקליפ פרובוקטיבי שכל מטרתו להעמיד אותם על המפה (ולהעמיד לנו), עם בחורות שהולכות מכות. מה שעובד ל-OK GO יכול לעבוד לכל אחד אחר. אז מה יש בקליפ Miami שלמעלה? שרירינים ושרירניות שבכלא, הולכים מכות עם טרנבנסטייליות. מעניין מה נציגי מגזר הלהטב"ים חושבים על זה. דרך-אגב להטב"ים זה כנראה ראשי התיבות הכי לא סקסים בעולם (וזה, פחות היותר, הקישור היחיד לארווזיון שמתקיים היום) . ולסיום, אתם יודעים אני חושב ש-Miami הוא שיר טוב, כמו כל האלבום האחרון וגם הקודם של Foals.

יום שישי, 28 במאי 2010

נבדק ונמצא פרימיום - עד הפירור האחרון



טוב, אז הייתי שבוע באיטליה, דאגתי לכם לכיבוד לכל השבוע שהייתי שם, אבל בינתיים הצטברה כמות בלתי נדליית של מוסיקה. החלטתי להביא לכם רק את הפרימיום ביותר- תתרגלו. אז בוא נראה מה שווה מה?

1. עוד להקה מברוקלין, The Drums, נשמעת הכי להקה אנגלית שבעולם. יש להם אלבום חדש, ממש בקרוב. הם עושים את זה חמוד נורא. אי-אפשר להתנגד, אי-אפשר להתלהב יתר על המידה.

2. שרלוט גינסבורג הוציאה השנה אלבום בהפקה של בק, ועכשיו יש לה וידאו חדש, עם שיר שנשמע בדיוק Beck בגירסה הנשית צרפתית שלו. שווה ביותר.


3. בכל שנה אחרת האלבום של Massive Attack היה מושך הרבה יותר תשומת לב, אבל עם כל ההיצע, אנחנו נזכרים בו רק כשיש איזה וידאו חדש, למרות שהוא זוכה לכמות קידום מכירות יותר מכל אלבום אחר.





4. וידאו חדש לסינגל של טוקיו פוליס קלאב. אחד השירים האהובים עליי השנה.

Tokyo Police Club - Breakneck Speed




5. רובין, מלכת שבדיה, עם הוידאו לשיר שיש מסביבו כל-כך הרבה באזז- Dancing On My Own, שווה האזנה.




6. ולסיום, הומפייר ויקאנד הוציאו אלבום השנה, כן - זה היה השנה! והנה קליפ נוסף מצידם שנקרא "חופשה". אני אומר לכם, איטליה- לכו על זה!



שתהיה לכם פרימיום של שבת שלום !

יום רביעי, 26 במאי 2010

Klaxons חדש !!



שיר חדש ובועט בראש, כמו תמיד, של הקלקסונס. כבר הספדנו את הניו-רייב, והנה הוא חוזר. בכלל היה דבר כזה? שם השיר Flashover מתאים לגמריי במקרה להתפלספות שלי פה, והוא גם שיר קליט - שווה ערך ארקטיק מאנקיז, כזה.

ויוה איטליה !!!


חזרתי משבוע חופשה בצפון איטליה, אגם גארדה וסביבותיה, אני רוצה לרדת לשם ! כמה שאני מקנא בבעל החווה החקלאית שבה התארחנו. שהינו בצימר, יותר נכון דירה של שלושה חדרים, במחיר של צימר בגודל חצי חדר בארץ, אבל מי סופר כסף - היה כזה כיףףף !!!

אני רוצה לרדת לאיטליה ! חוץ ממזג האויר, מהאגמים, השלג על פסגות ההרים, היערות, מרבדי הפרחים בשדות, העיירות הציוריות, המבצרים, ונציה, דולומיטים, גני סיגורטה - חוץ מכל זה, כמה שהאיטלקים נחמדים!

אני רוצה לרדת לאיטליה! לא ראיתי אפילו ילד אחד משתטח על הריצפה בבכי. כמה שכיף לעמוד בתורים ולסוע בנינוחות באוטוסטראדות במהירות של 150 קמ"ש. וגם בכבישים הכי צרים, שאין בהם שוליים: רוכבי אופנים, אופנוענים ומכוניות נוסעים יחד, מבלי להפריע אחד לשני. במשך שבוע שלם שמעתי רק שני צפצופים של צופרי מכוניות, אחד מהם שלי.

אני רוצה לרדת לאיטליה! כמה שנקי בכל מקום הכי שכוח אל. בכל הכפרים שטיילתי, או שעברתי בהם, באיטליה, ראיתי רק בית אחד שהוא באמצע בניה, ולא כמו אצלנו שיש כפרים שחציים בנויים, וחציים עדין לא החליטו איך מסתיימת להם הצורה. לא ראיתי ערימה אחת של אשפה. בכל מקום הכל מאורגן: מדשאות, דרכי גישה, אופני תשלום, פחי אשפה ושירותים.

אני רוצה לרדת לאיטליה! כי שם אפשר לאכול לחם רק מקמח לבן, וגלידות טעימות ולא להשמין. כי שם בסופרמרקט הכל ארוז יפה, כולל סושי, כי שם האיטלקית המתנגנת הזאת..איזו שפה ! בונז'ורנו, בונאסרה, גרצייה, בליסימה, ארוידרצ'י איטליה. איך אני אוהב אותה !
חיפשתי שיר איטלקי שמתאים לכל זה. היו תקופות שהייתי אוהב לבשל ביום שישי בצהרים עם כוס יין וערוץ המוזיקה האיטלקית של הוט מתנגן בסלון. אבל לא מצאתי כלום. גם ברדיו באיטליה ניגנו בעיקר שירים באנגלית. מה שמצאתי זה הקליפ שלמעלה שנראה לי מאד מתאים. עם כל האסקפיזם שלי כרגע, כולל תרגיל העורף שהתקיים היום, אין לי ממש כוח לגלות על מה הקליפ מדבר ומי הלהקה הישראלית הזאת, זה מבדר אותי מאד, ואם למישהו יש תשובות, הוא מוזמן לתגובות.

יום שלישי, 25 במאי 2010

טרייסי ת'ורן - לשיר כמו ונוס


פרקים קודמים בסידרה:
Sinéad O'Connor
Miriam Makeba
Sade
Shirley Bassey
Esther Phillips

לטרייסי ת'ורן יש קול כל-כך נוגע, כל-כך מושלם ומדוייק בצורה אנגלית כזאת, נקיה, רזה וחודרת. לפני כחודש נתקלתי בסינגל הראשון והממכר Why Does The Wind מתוך 'Love And Its Opposite', ועכשיו אפשר להאזין לכל האלבום החדש שלה: פה. השירים הם על החיים: גירושים, נישואים, הורמונים, אהבות, פיק-אפ בר. בן וואט הבעל עדין בסביבה, והכל נשמע כמו Everything But The Girl. לעיתים קרובות השירים נוטים לבנאליה, אבל כשזה ממריא, זה טוב.


Tracey Thorn- Oh, The Divorces!

יום שני, 24 במאי 2010

אורות בדרך

Sebastian Blanck "I Blame Baltimore"

Sebastian Blanck מלהקת ה'נוייז' Black Dice, (שעשו בעצמם המון קליפים יפים) בקליפ חדש ויפהפה ועם שיר פולקי שקט. יש כאן רומנטיקה, אוירה חללית ומנורות סיניות או יפניות מניר.

יום ראשון, 23 במאי 2010

The Fall

אלבום מס' 28 ללהקת The Fall, ויש להם וידאו חדש שמבויים ע"י מי שביים את הקליפ של These New Puritans, וככה הם מתחדשים.


יום שישי, 21 במאי 2010

נבדק ונמצא פרימיום - האורגינל מזוייף



קיץ, חם, ים ! צריך לאוורר את הראששש.

1. למעלה Purple Crush בשיר מסתלבט על כל האורגינלים המזוייפים: בריטני, מדונה, ליידי גאגא - באמת מי מבדיל?

2. הקליפ החדש של The Tempper Trap הוא תירוץ נוסף להאזנה לשיר הנהדר Lost Love, ליבי יוצא אליו, עם כל הילדים האלה שרצים בבוץ ורוקדים תוך כדי. עושה טוב לראות קצת חורף אנגלי בכל החום הזה. באורגינל, הלהקה הזאת הופיעה כאן לפני שמישהו בכלל חשב עליה.



3. בעודי עורך את הפוסט הזה אני מהרהר כמה זה חשוב לכם, שהשירים כאן יהיו הכי חדשים שיש היום בעולם, או שבעצם מה שחשוב לכם זה שמוסיקה תהיה אמנם טרייה, אבל בעיקר טובה/כייפית יו-ניים איט. אז אני מאד משתדל להיות ראשון או בין הראשונים להביא לכם מוסיקה מהעולם, אבל דווקא בפוסט הזה יש קליפים מלפנישבוע וחצי, לא ממש מזמן, ובכל זאת. את ה-Metric עם השיר Help I'm Alive הי לי העונג להביא שנה לפני גלגל"צ, ועכשיו יש להם סינגל חדש בבריטניה, עם קליפ חדש,יחסית:



4. גם עם פלורנס והמכונה היינו כאן ראשונים (גם אתם שותפים!), ועכשיו יש לה קליפ חדש לשיר Cosmic Love.



5. גם Local Natives היו כאן בפסח לפני שנה, ועכשיו יש להם קליפ חדש לשיר World News


שתהיה לכם שבת פרימיום אורגינלית ומזוייפת !

יום חמישי, 20 במאי 2010

The Black Keys- הדינוזאור והבחורה


The Black Keys - Next Girl

לט מי ז'סט טרנסלייט ד'ה סבטייטלס טו יו אול: זה לא הקליפ הרשמי של השיר, זה ניסיון של הלייבל למשוך את תשומת לב האנשים לבלק קיז. להקת בלק קיז חושבים שזה לא מצחיק, שהדינוזאור מגוחך ושהחתיכות כוסיות מידי, ולמה הן הולכות מכות בכלל? אני חושב שהקונטרסט בין הציצים לשיר מאד יפה.

יום שלישי, 18 במאי 2010

Roman Falls - רוסיה - יותר מידי מוקדם מידי



זה לא נבדק ונמצא פרימיום, אבל בכל זאת חג, ויש כמה קליפים שיצאו לאחרונה ששווים הצצה: 'חופשה בקונגו' עם חיקויים של מייקל ג'קסון עם מסכה, 'זולה ג'יזס', בשיר 'לילה', תום פטי יצא בסינגל חדש וגם מארק רונסון בקליפ לשיר Circuits Breaker שנראה כמו משחק מחשב עתיק.

מכולם הכי תפס אותי הקליפ למעלה- הרומנטיקה של Roman Falls לשיר Russia: הם רק הכירו, כמה שהוא רוצה אותה, וכמה שזה מאוחר מידי בשבילה. זה לא: 'מעט מידי- מאוחר מידי', זה: 'יותר מידי - מוקדם מידי'. מאכזב לטובה.

החדש של ה-Black Keys מצדיק האזנה (בחינם, כמובן).

שיהיה לכם פרימיום של חג שבועות !

יום שני, 17 במאי 2010

Your Body Is A Machine- הגוף מכונה

The Good Natured - Your Body Is A Machine




בהאזנה ראשונה אולי לא תתמכרו, במוסיקה כמו בביזנס, טיימינג איז אברית'ינג. Sarah McIntosh או בכינויה המוזיקלי The Good Natured, היא כוכב עולה חדש בשמיי אנגליה. השיר החדש שלה Your Body Is A Machine , מתוך EP חדש בהוצאת Rough Trade, מעולה ! אבל עכשיו באים? היא נשמעת כמו עוד קייט נאש, הבעיה שהיא עוד אחת, ויש מספיק כאלה. למרות הכל, השיר שמנוגן כאן שווה את הזמן שלכם, אחרת הוא לא היה פה.

יום שבת, 15 במאי 2010

I talk with my booody



The Doo Doo Dance הוא הקליפ המטריף שיעשה לכם את השבת, שיר שהמוטו שלו הוא I Talk With My Booody, קליפ אנימציה מצחיק ומנצח! איזה בוקר ! תתעוררו אנשים! חופששש !
שיר חדש.

יום שישי, 14 במאי 2010

נבדק ונמצא פרימיום - הומו של כבוד



עם כל מוסיקת הפופ שאני מביא לפה אני חושב שמגיע לי לכל הפחות תואר "הומו של כבוד", כמו שיש "ד"ר של כבוד". זה לא שאני לא נהנה, אבל מי אמר שאם אתה נהנה, אז לא מגיע לך פרסים. יכול להיות שבגלל שחייתי מספיק זמן בשנות השמונים, כשחדש חדיש ומחודש הביאה לנו לא רק מוזיקה "איכותית" אלא סתם כל מה שטוב. לפעמים יש לי הרגשה שהאינדי הזה מחייב יותר מידי אנשים לאהוב רק מה שנשמע מספיק ...אינדי, ולא להשאיר מקום לשום טוב אחר . הפעם בנבדק ונמצא פרימיום, לא רק פופ.

1. למעלה The Ash בשיר שהוא כולו אושר טיפשי ואנרגיות חיוביות. תאמינו לי שאם כל כמות הציניות והסנוביזם שיש בי בדם, מאפשרת לי להנות מהדבר הזה, אז גם אתם יכולים .

2. לכימקל ברדרס שיר חדש שנקרא Swoon, הרבה מאד קלידים נעימים.



3. לא שיר כזה גדול, אבל בכל זאת Against Me בשיר שנקרא "טינאייג'-אנרכיסט", מעורר בי מחשבות. כי באמת כשהייתי טינאייג' רציתי להעלות את כל העולם באש. אני חושב שזו אחת הסיבות שלא הייתי קצין, ושבמשך שנים נשאתי את לפיד המרד, כמעט עד הלום. אבל יום אחד, אתה מתחיל לחשוב אחרת. פתאום אתה מבין שבשביל לשנות צריך לעשות ולבנות ולא לשלול ולהרוס. הרבה יותר עבודה קשה, אבל בכל זאת אני שומר על הפאן.


Against Me! MySpace Music Videos

4. עוד קליפ של עוד שיר טוב מתוך האלבום המעולה של The National

5. אני מפתיע אפילו את עצמי, אבל אני עדין מקשיב לאלבום של ג'ואנה ניוסום. זה מוצדק. צריך להקשיב לאלבום הזה יותר פעמים. זה כמו בריצת מרתון, אתה עובר איזה סף מסויים ואז אתה יכול להמשיך עד אין סוף (אני מצטט אנשים שרצו מרתון, אני לא חושב שרצתי בכל ימי חיי יותר מחמישה ק"מ רצופים)




6. בפינת האלבומים להאזנה חינמית הפעם:
Tracey Thorn - Love And Its Opposite
Sleigh Bells - Treats
The Dead Weather - Sea Of Cowards

שתהיה לכם פרימיום של שבת !

יום חמישי, 13 במאי 2010

Unkle

UNKLE - Follow Me Down (feat. Sleepy Sun) from UNKLE on Vimeo.



את האלבום החדש של Unkle צריך לשמוע בלילות. פסיכודליה אלקטרונית עובדת הכי טוב במצב תאורה קרוב לאפס, וגם שם האלבום רומז על כך. Unkle לקחו את החומר האלקטרוני האפור, המטאלי הזה, ובעזרתו הם עושים ערבוב של פסיכדליה, גוטיקה, פופ אינדי, וטריפ-הופ. שם האלבום Where Did The Night Fall (ובעברית:'לאן נפל הלילה') מזכיר לי בדיחה על נהג משאית ששלחו אותו להוביל בור מתל-אביב לירושלים. בדרך, בעליות לירושלים, הבור החליק מהמשאית לכביש. הנהג מיד עצר, ונסע רוורס כדי לחזור להעמיס אותו, ונפל בעצמו לבור שהוא הפיל.
זה אלבום כמעט מושלם, השירים טובים, יש בו קרירות מתכתית נעימה, מסתוריות והשירים הם בסה"כ קליטים וטובים מאד. הבעיה היחידה שלי שזה כל-כך מדוד ומאופק, שקשה מאד לצאת בקפיצות. הסאונד המושלם די מפצה על זה, ולכן מומלץ להאזין במערכת שמע סבירה פלוס. חוץ מזה, הכל טוב.

יום רביעי, 12 במאי 2010

הלילה לפני...



The Mary Onettes -The Night Before The Funeral

גם השיר הזה נשמע כולו אייטיז, למרות שהוא חדש לגמריי- תראו איזה עשור נפלא זה היה. שיר היום שלי!

יום שלישי, 11 במאי 2010

פאנקי וילקו



וילקו היא להקת העשור שלי וגם Yankee Hotel Foxtrot הוא אלבום העשור שלי, ואני מאד אוהב את השיר I Am Trying To Break Your Heart, שג'ף טווידי עשה אותו מאד אקספרמנטלי. החידוש של JC Brooks & the Uptown Sound הוא אוברול כללי שמוציא מהשיר הזה Fאנק-סול קיצבי. במקום שיר עומק ומחשבות, אנחנו מקבלים כיף ללא שום עכבות. זה לא גורע כלום, ולמה בעצם לא? הלל, אלליי, הללויה !!!

יום שני, 10 במאי 2010

The Dead Weather



נלך על אסוציאציות הפעם: The Dead Weather- גיטרות- סופרגרופ- ג'ק וואייט - וואייט סטרייפס - לד- זפלין-אחת הלהקות שנינט אהבה בשנה שעברה- הארד-רוק -רית'ם- אנד-בלוז-גוטי, סקסי.
האלבום החדש של The Dead Wheather שנקרא Sea of Cowards הוא רצף של 'להיטים', שנשמעים כאילו החליקו באגביות מהמפרט של ג'ק וואייט, אבל כשבודקים את הקרידטים לכתיבת השירים מתגלה שעל רוב השירים חתומים כל חברי הסופרגרופ: Fertita/Lawrence/Mosshart/White. זה נשמע כמו סשן, זה נשמע כמו סטוץ לוהט ולא מחייב. מי שמחפש כאן אסמכתא נוספת לגאוניות של וואייט, עלול להסתבך עם עצמו. הפשטות הישירה של השירים משאירה אותך עם סימן שאלה לא ברור: איך זה נשמע כל-כך טוב אם זה כל-כך פשוט? לקליפ שלמעלה חיכיתי די הרבה זמן, איזה כיף שהוא כבר פה.

יום ראשון, 9 במאי 2010

אבי באפלו - מי אמר פליט פוקסס ולא קיבל שוב !

Avi Buffalo - What's In It For? from Sub Pop Records on Vimeo.

אני מרגיש שאני חוזר על עצמי (אבל לא רק אני חוזר על עצמי, אז יאללה): Sub Pop הלייבל של נירוונה, עשו את הקאמבק הכי גדול שאפשר היה לעשות ללהקה בלי להחתים אותה על אלבום. הפליט פוקסס התחילו עם זה, ואז באו הגריזלי ברז והשנה גם המורנינג בנדרס. מה שמוכיח (גם) ששנות השישים עדין לא מוצו עד תום, ושאנחנו עדין חיים על שאריות של טריפ LSD שמישהו אחר לקח פעם. למי שהתחיל לשמוע מוסיקה רק בשנת 2008, אז מותר לגלות שבארץ אף פעם לא ממש החזיקו מהביץ' בוייז. אולי החזיקו, אבל עמוק בבטן, בפנים, שאף אחד לא ירגיש בכלל שהם אי-פעם היו קיימים. בארה"ב הם היו תמיד נכסי צאן ברזל, אבל אנחנו העדפנו את החיפושיות, ו...החיפושיות ופול אנקה ובסוף גם נזכרנו בדלתות.
אז למה אני נזכר בכל זה? כי הסולן של אבי באפלו, אביגדור זכנר-אייזנברג, בנו של רב קונסרבטיבי, חשוד בישראליותו. בכל מקרה אין לכך שום זכר במוסיקה שהוא עושה שנשמעת מאותה משפחה של הלהקות שציינתי. במקרה הזה יש כאן עוד שידרוג, בצורת חרמנות נעורים משובבת. משהו בוסרי אך נעים. [ספייס]

Avi Buffalo - Truth Sets In from LaundroMatinee on Vimeo.

יום שבת, 8 במאי 2010

אהבה זה כמו אמבטיה

"אהבה זה כמו אמבטיה: עד שמתרגלים זה מתקרר. " האלבום החדש של Foal ובתרגום 'סייחים ' ולא 'ה..סייחים' - אני מספיק אוהב את הלהקה בשביל להכיר את הניואנס הזה - הוא מצויין !!! אני חייב להודות שאמנם שככה ההתאהבות, אבל במקומה באה אהבה. שמעתי את יהודית רביץ אומרת שרוב השירים הם "על קצוות של האהבה", כלומר על הסוף ועל ההתחלה, על ההתאהבות, ועל פרידות ושברוני לב, אבל לא על החיים באהבה. שם האלבום Total Life Forever, בעצם רומז לנו שמצידם הכל ממשיך כרגיל, עד הסוף, עד הקצה. לא השתוללתי בסלון כשהקשבתי לאלבום החדש של Foals, אבל מצד שני הוא בהחלט בריירת המחדל שלי כשאני נוסע ברכב. הצליל שלהם מכיל את כל מה שאני צריך בשביל להרגיש את כל מנעדי המוזיקה של העולם מתופפים על עור תופי. יש בו פוסט-פאנק ודאנס, פופ, Fאנק וגוונים של ג'אז (אל תשאלו איך אני מרגיש את זה, במוזיקה של הפיקסז אני שומע כינורות), הוא מכה בי ברגליים, הוא משפץ לי את הראש ועובד על כל רגש שיש לי בחיים (קצת הגזמתי, אבל למה לא? ובכלל כמה רגש כבר נותר בלב הקהה שלי). יכול להיות שרק אני ועוד מישהו מבינים את זה, אבל יש כאלה להקות, שעושות לך את זה, וכל השאר מבינים זאת עד נקודה מאד מסויימת וזהו, אם בכלל. הבאתי לכאן כבר שני שירים נפלאים מהאלבום וכאן יש שיר נוסף מתוך הופעה :

יום שישי, 7 במאי 2010

נבדק ונמצא פרימיום - כל העולם (הוירטואלי) במה

כל העולם הוירטואלי במה וכולם שחקנים אנונימים. אנשים מציגים את עצמם באינטרנט הרבה יותר יפה ממה שהם באמת. בתמונות בפייסבוק כולם שנונים ומדליקים, בשורות בטוויטר כולנו ספונטנים ורזים, בתגובות בטוקבק כולנו נבונים ומדופלמים. יש כאן מהלך אבולוציוני שאנחנו מתעלמים ממנו לגמריי: אנחנו בדרך להיות surrogate של עצמנו. תחשבו כמה זמן אנחנו מקדישים למרחב הקבירנטי, כמה זמן אנחנו חיים במחשב, ומי אנחנו חושבים שאנחנו רוצים להיות. אין בזה רק רע. כמה פעמים רצינו לומר את הדבר הנכון בזמן הנכון, וגם את הדבר הלא נכון בזמן הלא נכון - ולא הצלחנו. בעולם הוירטואלי זה אפשרי לגמריי ! למשל המחשבות האלה, כל החיים לא היה לי מה לעשות איתן. אנשים נורמלים רוצים רק...אה..אין לי מושג מה אנשים נורמלים רוצים...לאנשים נורמלים יש הפרעת קשב, לעומת זאת באינטרנט כל השטויות שמתרוצצות לך בראש הם סבבה לגמריי. ומה הפעם בנבדק ונמצא פרימיום? אני החלטתי לזעזע אתכם קצת, למה לא? למעלה תמונה שאי-אפשר להישאר אדיש אליה, וגם:

1. דבנדרה בנאהרט הולך עד הסוף עם תדמית הפריק-פולק שלו, ועושה קליפ הומוריסטי ומזעזע, מלא תמונות קשות. בעלי קיבות רגישות חסכו זאת מעצמכם. כל השאר הסתערו, טרנטינו פראייר ליד זה ! לא תישארו כפי שאתם אחרי הקליפ הזה.

Devendra Banhart "Foolin"

Devendra Banhart MySpace Music Videos


2. כלב שהולך לאיבוד זה ממש שובר את הלב. לבעלי נפש רגישה, הכינו ממחטות.

Wild Nothing - Chinatown


3. ועוד מבחר שירים חדשים ולוהטים שיעשו לכם את היום (תלחצו על משולש וזה לבד יזרום), שירים נשבחרו בקפידה, רק איכות פרימיום ! כמה שאנחנו חיים טובבבב.

4. בפינת האלבומים להאזנה חינמית, המומלצים:
Nine Inch Nails - 24.24.2.2527 Deceased - אלבום רימקסים המתאים בעיקר לשעת לילה מאוחרת.
The National - Hight Violet- לקצת עומק בחיים.
Dead Weather - Sea of Cowarsds באלבום גיטרות הארד-רוק חדש.

שתהיה לכם פרימיום של שבת !

יום חמישי, 6 במאי 2010

Nine Inch Nails - 24.24.2.2527 Deceased

<a href="http://sefiros.co.uk/album/242422527-deceased">HYPERPOWER! (Omnipotence) by Sefiros</a>

טוב, אז מה זה? EP חדש ובו רמיקסים של Sefiros (מוזיקאי אלקטרוני סקוטי(יותר המוזיקה שלו אלקטרונית, אבל נראה לי שגם הוא)) מתוך האלבום Year Zero של Nine Inch Nails. אפשר להאזין וגם להוריד את זה פה, ופה. זה ממש כיף של דבר.

ולמטה קליפ של Survivalism מהאלבום המקורי Year Zero:

יום רביעי, 5 במאי 2010

The Press - Master



ברוקלין עוד לא שותקת. The Press להקה חדשה עם אלבום חדש בשם INTEOTWIJTEOAE. התלהבתי מהשיר למעלה לפני שראיתי בכלל את הקליפ המשעשע מבוגרים, ומפחיד הילדים שלהם. אתם תבינו את הקטע של השיר רק אחרי דקה וחצי, אז סבלנות. ויש עוד שירים כאן:

http://www.myspace.com/thepress

יום שלישי, 4 במאי 2010

Uffie - חדש !!



למעלה הלהיט הגדול ביותר של UFFIE שמי שלא מכיר אותו נא להשלים את החור בהשכלה. ואל תדאגו אין בוחן וזו לא ממש השכלה. מדובר כאן על פופ אינטליגנטי ביותר: ניאו-אלקטרוניקה מנוכרת, דיסקו מועדונים קשוח בשילוב היפ-הופ אמריקאי. למי שאוזניו מוגבלות רק למוזיקת אינדי. אני משתתף בצערו.

ולמטה הלהיט החדש שנשמע ממש מצויין, והוא אפילו יותר קיצבי והיפ-הופי:

Uffie Ft. Pharrell- ADD SUV

יום שני, 3 במאי 2010

דאנס טורקי



ברדיו פרימיום להמונים - המוסיקה כי טובה שיש היום בעולם והפעם טורקיה. זה לא בשביל הגימיק או הקטע. השיר הזה למטה תפס אותי, והשיר בוידאו למעלה ממש נחמד. קוראים להם SOAKED ויש להם EP חדש. תהנו:


Soaked - Gemlike



יום ראשון, 2 במאי 2010

Kele - חדש !!!!



שיר חדש ל-KELE !!! הסולן של בלוק פארטי, לקראת אלבום חדש שיקרא The Boxer המפיק של האלבום מכונה XXXCHANGE (אני מכיר בעיקר מיקסים שלו), והקו המוזיקלי מזכיר את LCD Soundsystem יותר אלקטרוני ודאנסי מלהקת האם, אבל עדין אותו Kele. למעלה קליפ חדש, רק 369 אנשים ראו אותו עד כה, וגם אתם.

יום שבת, 1 במאי 2010

כמו רופוס ויינרייט


Quasi - Laissez Les Bon Temps Rouler

יכול להיות שהוידאו כאן ימצא חן בעינכם אבל הוא ממש לא העיקר. שיר הכמעט סיום של האלבום של קוואזי, מזכיר לי את מה שרציתי מהאלבום החדש והעלוב של רופוס ויינרייט ולא קיבלתי. תענוג של שיר. וכך העברתי את היום הזה.. בהאזנה לשיר הזה ובכתיבת תגובות ב"עונג שבת" על ביטול ההופעה של גיל-סקוט-הורן בישראל. הנה מה שכתבתי שם:
"אני מסכים לגמריי עם רוח הדברים שנושבת פה, בנושא גיל סקוט הורן. הגיע הזמן שהעולם יבין שאם למישהו קשה כשלפלשתינאים קשה, זה לנו. אם העולם חפץ בטובתם של הפלשתינאים הגיע הזמן שיוריד קצת לחץ מישראל ויפעיל קצת לחץ על הפלשתינאים: הסרבנות, ההתנגדות, הקנאות, הבערות היא משם ולא מהצד שלנו.
זה כבר מזמן לא סכסוך על גבולות (כבר לחצנו את ידו של ערפאת וכבר פנינו את עזה). זה סכסוך שנובע מחוסר היכולת של הפלשתינאים לבסס שלטון, מוסדות בריאות, מוסדות חינוך, מסחר כלכלה ודווקא בנושאים האלה לקהילה הבינלאומית, לאירופה, לאו"ם ולמדינות הערביות יש הרבה מה לעשות, גם עכשיו ! בלי שום קשר לשום משא ומתן ! אבל הרבה יותר קל להם להגיד שהכל באשמת ישראל. זה ששלום עכשיו לא מבינים זאת, זה נובע מכל התפיסה האוטופית והילדותית שלהם.
את הבעיות של הפלשתינאים ושלנו אי-אפשר לפתור בזבנג וגמרנו של מדינה פלשתינאית. אחרי מלחמות העולם הראשונה השניה התפישה הזו אולי התאימה: קודם לפתור את הבעיות המדיניות ואח"כ את שאר הבעיות, אבל בימינו כשיש אינטרנט פס רחב ומצד שני אנשים רעבים ללחם, כשיש גלובליזציה ומצד שני קאסמים, והכל במרחק של שני קילומטר זה מזה - הבעיות לא יפתרו בקו גבול ברור ונוקשה ככל שיהיה."


פוסטים אחרונים וממש שווים !