לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 8 באוקטובר 2010

נבדק ונמצא פרימיום - לא באינדינגב



אז כולם באינדינגב, חוץ מאיתנו, כי פחות סביר שיש מישהו באינדינגב עם מכשיר טלפון נורמלי שיכול לגלוש עד לפה, אבל אולי עוד נתבדה. מתחילים להריח את תחילת החורף ובעיקר את סוף השנה המוסיקלית הנפלאה הזו. היום בדיוק חשבתי על זה שכתבי הספורט שמשדרים ברדיו את חדשות הספורט , למשל במדור הספורט של "בוקר טוב ישראל", נשמעים נורא טרחנים. הדיווחים שלהם כל-כך רחוקים מכל מה שספורט מרגיש או מייצג. בעצם למה אין בכל בוקר מדור לחדשות המוסיקה? למה רק מה שנעשה באנ.בי.איי ו/או הישגיי ליגת הכדורגל העלובה שלנו, כל-כך חשובים שצריך להקשיב להם בכל יום לפני חדשות הדס שטייף? אבל עדיף ככה, חבל שיהרסו גם לנו את התענוג. מוסיקה צריך לאהוב כמו יין, ולא כמו צ'יפס עם נקניקיות. והפעם בנבדק ונמצא פרימיום:

1. למעלה Foals בוידאו חדש עם אופי. אני לא חושב שראיתי פעם וידאו מהסוג הזה, שהוא כולו במה ומשחק. מזכיר לי שזה הזמן לאוורר את האלבום שלהם שיצא השנה.

2. . The Man - People Say: אני חייב להודות שאני מושפע ממה שאנשים אוהבים ועושים. למשל האינדינגב הזה, אני רוצה להיות שם, אבל מה אני אעשה שם?



3. Local Natives- Wide Eyes: הקליפ והשיר שיתן לכם כוח להילחם בכוחות הרשע ובכרישים. רומנטיקה מוזרה כזאת.



4. Cloud Nothings - Hey Cool Kid: מצחיק ! נגיד שאתם חנונים, מוכשרים מאד בעבודה על ג'וייסטיק ורוצים לשחק כדורסל כמו אלופים, מה תעשו?

5. HOLLERADO - AMERICANARAMA: אפרופו אינדינגב, לא רק OKGO עושים קליפים זולים, אפשר בכל מיני דרכים, למשל זו.



שתהיה לכם פרימיום של שבת !

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !