לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 10 בספטמבר 2010

נבדק ונמצא פרימיום: שנה טובה



חגים זה זמן של אוכל, השולחנות מלאים בכל טוב. אני לא יודע ממי לבקש סליחה על כל האוכל שאני אוכל בחג הזה, אבל אני אחשוב על כך עד יום כיפור: הגפילטאפיש, המרק התימני, האורז עם הצימוקים, הגזר והעוף בקינמון, בשר הראש, התפוחים, הרימונים, התמרים, המלאווח, הפשטידות של עלי הסלק ושל הכרשה, הדלעת..וזה רק ביום אחד.

1. נזכרתי בכל זה כששמעתי את השיר To My Table של Mama Kin. היא עושה משהו בלוזי כזה שמח לחג, שבא לאכול אותה.

2. בשמיעה ראשונה הקול של Via Tania הזכיר לי את הקול של בן גולדווסר מ-MGMT. היא משיקגו והשיר Fields נשמע אולי פשוט, אבל הוא מקסים



3. אם בזמרות עסקינן, אז תרשו לי מילה על דיאנה גולבי. השנה די החרמתי את כוכב נולד (לא בגללכם), והתעוררתי לאחר הגמר של כוכב נולד בהרגשה נפלאה שרק אני לא יודע מי זכה (חוץ ממכם). כמובן שעד הצהרים כבר ידעתי מבלי לשאול שדיאנה גולבי זכתה, רק שלא ידעתי מי היא. אתמול היה לקט שלה בערוץ 2, ואני חייב לומר שהתרגשתי. דיאנה גולבי, היא כנראה הגירסה המשוכללת של מיי פיינגולד, לי היא מזכירה גם את אלונה דניאל. הסיפור שלה נוגע ללב, וגם הרגישות שלה כאדם, כישראלית, כאשה - נוגע ללב. יש לה קול והיא זמרת נפלאה, וחוץ מזה שהיא נראיית קולית ונראה סבבה לבלות איתה במועדון. אני חושב שהכוחניות שבקולה נהדרת, אבל כמובן שקצת מגבילה. הביצוע שלה לשיר של ג'אק ברל (בתרגום: אם תלך מכאן), כל-כך יפה ומרגש אותי כל פעם מחדש.

4. ונעבור לבנים: רוברט פלאנט באלבום בשם Band Of Joy בו יש גם חידושים ללהקת Low, וגם לשיר הבא שהוא חידוש של Los Albos ושנקרא Angel Danc - יפה מאד. אפשר להאזין לכל האלבום: פה.



5. בקרוב גם ל- Kings of Leon אלבום חדש. בנתיים יצא קליפ חדש לשיר Radioactive, שהוא מחווה לדרום ארה"ב ולגוספל. מה שלא מפריע לקו המוסיקלי שממשיך את הרוק הממוסחר של האלבום הקודם שלהם. זה משתפר בשמיעה שניה. בקרוב יטחנו אותו בכל התחנות ואתם תאהבו אותו ותמאסו בו לסירוגין. בינתיים הוא טרי-טרי, והוא לגמריי סבבי.


שתהיה לכם פרימיום של שנה !
אני מוכן להתספק בזה שלא תהיה אף מלחמה ו/או פיגועים, שהכלכלה תמשיך לצמוח ושלא יהיו תאונות דרכים.

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !