לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 1 באוקטובר 2010

נבדק ונמצא פרימיום: סוף עונה



שלום חברים, כמעט סוף-סוף עונת החגים ואח"כ תגיע השיגרה הגדולה. אני לא מפחד מחגים, הם לא מרתיעים אותי, ועל שיגרה אני יכול בכל יום. אחד הדברים שקורים לך לאחר שאתה חוזר מחופשה ארוכה מחו"ל היא שאתה לרגע מערער על כל סדר החיים הרגילים שלך, מעניין למה זה לא קורה לי אחריי החגים? אתמול בשמיני עצרת היתה שמחת תורה, ובחג הזה קוראים את מה שנקרא: תיקון הגשם, ומאותו הרגע אנחנו מתחילים להתפלל ולייחל לגשמים. זו תפילה שאפשר לקרוא אותה רק בארץ, ולו מן הסיבה הפשוטה שבשום מקום אחר האקלים ומזג האויר אינו מתאים לתפילה זו. באירופה יורד בחורף שלג, בדרום מזרח אסיה ובהודו יש מונסונים, בדרום כדור הארץ העונות בכלל הפוכות, וזה מבלי לדבר על ארצות הבלטיות וסקנדינביה ששם הכל קר כל הזמן. אין גם טעם להתפלל לגשם, היכן שהגשם מגיע תמיד ובאופן עודף ומלא, אלא רק בארץ ישראל שבה הגשם לעיתים מבושש לבוא, ובאמת יש טעם להתפלל בעדו. ברור שכדאי לבנות מתקני התפלה ולחסוך במים בכל מקרה, אבל תפילות עוזרות לאדם להתכוונן לדברים הנכונים, ולשם כך הן נועדו. כשאדם מתפלל לגשם, הוא חושב על גשם, ועל עבודה, ועל הברכה שבגשם, ועל עשייה ויצירה. הפעם בנבדק ונמצא פרימיום, כרגיל כמה קליפים שנבחרו עבורכם בקפידה (ולא על-ידי איזו מכונה, כמו שנעשה באתרים אחרים) :

1. Jukebox The Ghost - SCHIZOPHRENIA : השאלה שעולם בעקבות הקליפ הזה (שלמעלה), למה בעצם לא פלזמה?

2. CLOUD CONTROL - THERE'S NOTHING IN THE WATER WE CAN'T FIGHT : השיר הזה רודף אחריי השנה, שמעתי אותו בכל מיני מקומות, והוא מדבק כזה, אז אני מעביר אליכם הלאה.



3. Re:Enactment - Problematic : אוסטרליה לאחרונה הרבה כאן, וזו להקה ושיר כזה שרוצה לעשות דווקא..השירה, הסגנון..מסיבה..ההתחראות...



4. Chapel Club - All The Eastern Girls : הם נשמעים כמו עוד להקה אנגלית, אבל השיר טוב, אז מה איכפת.



5. David's Lyre - Tear Them Down : ולסיום, שיר מקפיץ, שלא יהיה משעמם לרגע.


שיהיה לכם פרימיום של חורף.

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !