לעקוב אחר הפרימיום

יום רביעי, 8 בספטמבר 2010

נבדק ונמצא פרימיום: חבילת שי לחג




שנה טובה לכם. מה יותר יהודי בתחילת שנה מנקיפות מצפון, הרי לכבוד זה מיד אחרי שאנחנו חוגגים אנחנו חייבים לצום, ולהתענות (דרך אגב יש שני צומות בתקופה הזו - תבדקו - זה יכול לעזור לכם בדיאטה שבין הארוחות). גם לי יש מעט רגשות אשם, לא בגלל שלא הבאתי לכאן את אייל גולן, אלא בגלל שלא הקשבתי לג'ירפות, למשל, וכדי לפצות מעט אז קודם כל קבלו את רשימת האלבומים המומלצים של שנת תש"ע ע"י מוסיקנטו. גם הסיכום של גל אוחובסקי בטיים-אאוט , לשנה העברית, מאד מומלץ. הפעם בנבדק ונמצא פרימיום, חבילת שי מהודרת לחג. מבחינה מוסיקלית אפשר לומר שהחיים שלנו דבששש:
1 למעלה שיר של רונית אלטר שנקרא "עירומה" שהוא גם שיר יפה וגם סקסי, אני אהבתי.
עכשיו לאחר שנפטרנו מהרגשיי, קבלו כמה קליפים שיעשו לכם שמח בלב, כי חג זה חג וצריך לחגוג, עם צחוק ועם דמע:
2. כבר היה פה השיר fuck You של Cee-Lo, בקליפ דמה, ועכשיו יש לזה קליפ אמיתי הומוריסטי ומבדח, בסגנון שנות השישים:




3. להקת Morning Bendars המחמדים בקליפ חדש מתוך האלבום החמוד שיצא להם השנה שהוא הכי פופ שדומה לגזרת פליט פוקסס בשיר: All Day Day Light



4. שנהיה לראש ולא לזנב : Strange Talk היא עוד להקה אוסטרלית שאף אחד לא מכיר (גם לא באוסטרליה) בשיר Climbing Walls שנשמע כמו הרבה דברים שיצאו השנה: אוורירי, גלי, אלקטרוני - הגיע הזמן שמישהו יקרא לזה בשם ! יש לזה כמדומני, אבל לא משהו ששווה לזכור. השיר הזה חמוד לאללה, ומזכיר מאד את Cut Copy.




5. הקליפ הזה היה יכול להיות קאלט, אילו לא היו צופים בו רק 439 פעמים. זה יצחיק אתכם עד התחתונים. זו גם כן דרך לחסוך בקליפ. במקור הקליפ הוא של להקה קוריאנית שלא קשור בכלל לשיר, אבל שימו לב כיצד זה מתלבש . יכול להיות ששם הלהקה Tiger הזכיר למישהו את הכינוי של מדינות דרום מזרח אסיה המתפתחות שנקראות גם "נמרים" (לא יודע למה).

Tiger - Sleepworking


במקום לקחת קרדיט, הגיע זמן שנחנוך פה פינה שבה אמליץ לכם על שירים שפורסמו על-ידי אחרים (הרעיון נלקח מגלי גונן), במקרה הזה מדובר בכמה שמאד-מאד אהבתי:
6. אני יודע שזה קצת מוגזם, להמליץ על שיר של גיאחה מהעונג אבל הוא ממש גדול, ואני רוצה אותו גם כן פה:
Baby Huey - Hard Times

7. לאט לאט אני מוצא שאני אוהב יותר ויותר את הטעם של בועז כהן, שהוא בגילי רק יותר מקצועי וגם יותר קירח (קנאות לשמה). יש הרבה רגש ועומק בטעם המוסיקלי שלו. במקרה דנן הוא הכיר לי את אן לקארק שהייתי צריך להכיר אותה (אבל אני לא). היא עושה פופ-סינטיסייזרים מעולה עם שירה אנגלית משובחת. יש לה רפרטואר מאד עשיר. השיר הבא הוא מתוך הופעה שלה משנת 1987, והוא כייפי, אינטליגנטי וגם נותן בראש. זה זמן טוב להוציא שירים כאלה לאור, הסאונד עדין שמיש. מעולה!


גם על השיר הממכר הזה בועז כהן המליץ: Trembling Blue Stars - Abba on the Jukebox

8. ולבסוף, אביעד מהאייפוד רעב שהוא..אתם יודעים מי הוא..והוא עבר להמבורג, שם הוא לומד לקלל בגרמנית. וסוף-סוף הוא התחבר וגם מפציץ. למרות שהוא אוהב חורף, הוא המליץ על EP בשם Summer Camp של להקה בשם Young , המוסיקה שלהם בסדר (בסגנון סעיף 4), אבל הקליפ הבא (שהוא חתיכה מאיזה סרט שבדי) מרטיט את הלב (הכינו ממחטות):


שתהיה לכם שנה טובה ובלתי נשכחת, שנה של מוסיקה פרימיום, בריאות והמון חברים.

ועוד משהו קומי קטן לסיום: רוני אלטר ודניאל סלומון ביצירת המופת "ערה" - לגזור ולשמור, שתהיו עירנים עם סמיילים צוחקים כל השנה, וכשתרצו להיות קצת מלנכולים תבואו לפה, אני אשתדל למהול לכם את האושר בנוגה זהוב.

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !