לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 27 באוגוסט 2010

נבדק ונמצא פרימיום - Fuck You




סוף החופש הגדול, מרגישים את זה בים, מרגישים את זה בכבישים, לא ברור לי איך מזג האויר יודע שעד סוף אוגוסט הוא צריך לכוון את התנור על מקסימום מעלות, ואיך שמתחיל ספטמבר הוא מוריד לנמוך, יכול להיות שזו ההוכחה האמיתית לכך שיש אלוהים. השבוע היה פה בראיין וילסון עם שיר שבוע ואלבום שעזר לנו לגלוש על הגלים וגם עוד כמה אלבומים שכדאי לבדוק. הפעם בנבדק ונמצא פרימיום שירים שיאוררו לכם את הראש לקראת סוף-סוף החופש הגדול. שחררו...שחררו:

1. קליפ השבוע הוא Fuck You של Cee Lo Green שחוץ מזה שהוא אומר מילים שלא יאמרו במקומותיהם (כי אצלנו אין לכך שום משמעות, אנחנו כל היום עושים אהבה כמו חזירים או שפנים או מה שלא יהיה), וזו גם חתיכה של סול היפ-הופ נחמד מאד, אני מקווה שתצליחו לקרוא את המילים, כי הן קצת מסתתרות בקליפ הזה.

2. עדין לא הקשבתי לאלבום החדש של The Roots אני דוחה את זה כל פעם מחדש, אבל בינתיים אני נהנה לראות ולשמוע אותם בקליפים. למטה עם John Legend שגם הופיע בקדם המונדיאל, והוא בד"כ עושה סול אלטון ג'וני כזה, שנשכח מזמן, אבל הוא ממש בטוח שהוא מרווין גאי החדש.


VH1 TV Shows Music Videos Celebrity Photos News & Gossip

3. ללהקת MGMT קליפ חדש לשיר Congratulations שהוא השיר הכי פחות מייצג מהאלבום השני שלהם שיצא השנה, עכשיו אני כבר בטוח שהוא סתם מאכזב, מה שמזכיר את הופעתם הבלתי נשכחת שנה שעברה בישראל בפסטיבל הייניקן. עוד מעט פסטיבל הייניקן השני, אני מאד מאד רוצה לבוא, אבל לערוך פסטיבל בדיוק ערב תחילת הלימודים זו שערורייה, איך אני אקום בבוקר לבית הספר? ושלא תחשבו שאני צוחק, אמנם כבר סיימתי את חוק לימודיי, אבל בכל זאת יש ילדים שאני צריך ללוות ביום הקשה הזה, ואיך אני אקום בבוקר אחרי ערב של הופעות? איך?

4. להקה חמודה שמזכירה לכולנו שכל הכיף באינדי רוק, שהוא לא מתאמץ אלא זורק, קצת כמו Best Coast. קוראים להם Heavy Cream ולשיר שלהם קוראים Watusi . פוסט פאנק סקסיטיז- יש דבר כזה?



5. רק שלשום המלצתי לכם על האלבום החדש של בלונד רדהאד, והנה אתם יכולים לראות אותם כאן מנגנים את אחד השירים היפים באלבום החדש שלהם

Blonde Redhead - Here Sometimes


6. עם השיר הזה של Esben and the Witch קצת התלבטתי, מצד אחד Marching Song הוא שיר גוטי יפה, סטייל סוזי והבאנשיז משנות השמונים, מצד שני חתכים בפנים והאח של האח אלי דריקס, בקליפ אחד זה קצת מוגזם.



7. ולסיום, אנטוני הגארטי עשה את זה שוב ב-EP מנחם שאני לא מפסיק להקשיב לו, וכאן הקליפ הביזאר ... עולמות של אנשים אחרים.

Antony and The Johnsons - Thank You For Your Love


תודה לכם על אהבתכם..
שתהיה לכם פרימיום של שבת !

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !