לעקוב אחר הפרימיום

יום חמישי, 5 באוגוסט 2010

נבדק ונמצא פרימיום - סינקופה


The Naked and Famous — Young Blood .

היום אני אפגוש את אביעד מ"האיפוד רעב" במסיבת אינדי בסינקופה בחיפה. אני מקווה לפגוש שם גם את אלושה, בלישה, רעותה (נשבע לכם שאני לא ממציא את השמות האלה), וגם את עמר, אוהד ותמר. יהיה מעניין להיפגש פנים מול פנים אחרי כל השנים האלה שאנחנו קוראים אחד את השני. למעלה שיר שהיה רק לאחרונה באייפוד רעב, והוא נתגלה במקור ע"י עמר בבלוג נשכח שגם אני הפסקתי לבקר בו. יש הטענים שהוא מרומם כמו Time To Pretend, זה להיט בניו-זילנד (שזה ליד אוסטרליה), והוא מוגזם לחלוטין.
ולמטה בלי שום קשר, מלאן שירים חדשים פרימיום שמסודרים לכם ברצף, כדי שסתם יהיה לכם כיף לא נורמלי, כמו שכיף לי לשמוע אותם. אם אתם מגיעים לסינקופה הערב, אז להתראות.

Menomena - Five Little Rooms
Miniature Tigers - BullFighters Jacket
The Knocks - Make it Better
Social Studies - Holler Boys
Young Galaxy - Queen Drum
The Future Birds - Johnny Utah
The Future Islands - Little Dreamer
Oberhofer - ooOOooOO
My Other Friend - Collectors
The Shimmies - Judas

שתהיה לכם פרימיום של שבת !

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !