לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 2 ביולי 2010

נבדק ונמצא פרימיום - חופש גדול !



בין אם היה לכם לילה לבן ובין אם אתם הולכים לים, המוסיקה שנבחרה לפוסט הזה היא במיוחד בשבילכם. כייפית, קצת רומנטית, קצת אוורירית וקצת חלמנית, שתעשה לכם הרגשה של חופש גדול:

1. מכונית פתוחה: השבוע הקשבתי יותר ויותר לאלבום של Band Of Horses, זה אלבום עם רוך אינסופי, רומנטי כמו שילוב של וילקו ואייר סופליי, ואני נופל בזה, כמו על ערימה של כותנה רכה שזה עתה נקטפה (חוויית ילדות שהיתה לי עת שהיו קוצרים את שדות הכותנה ליד בית הוריי). יש באלבום הזה גם קטעים שמזכירים, בלי לעשות מזה יותר מידי עניין, את הגל שהביאו הפלט פוקסס של קאנטרי משולב בהרמוניות קוליות. למעלה השיר שאני מחשיב כשיר הכי רומנטי בעולם שנקרא 'No One's Gonna Love You' , הפעם בחידוש של Cee Lo Green, די מחוויר לעומת המקור המצמית של Band Of Horses, אבל הקליפ כזה כייפי ויש בו זוג אוהבים, ציצים ותמימות, אז מה אפשר לבקש יותר מזה. הקליפ מתחיל באווירת בוני וקלייד, או תלמה ולואיז (אם תרצו) ואני לא אגלה לכם את הסוף - כדאי לכם לצפות.

2. שייט בסירה: קליפ חדש ל- El Guincho הספרדי הכפול שמביא לנו מוסיקת קלאב טרופית מתוך EP חדש בשם Piratas de Sudamérica, השיר והקליפ Hindou, נותן בדיוק את התחושה הנחוצה של חופשה.




3. חוף ים: עוד קליפ עם מנגינה חלומית, הפעם של להקת Lymbyc Systym אשר מאריזונה - זה פוסט רוק? זה שוגייז? זה קלאב? Shutter Release - עם קצת דימיון אפשר לעשות מכל האשפה שעל החוף, בתולת ים כוסית שאי-אפשר לגעת בה, ושלא יודעת לעשות טובות.




4. משוגעת אחת: אין לי מושג מי זאת הפסיכית הזאת שרוקדת על מכוניות עטופות בניר כסף עם כתר על הראש. כל מה שאני יודע שקוראים לקליפ t , וזה כנראה השיא הכי נמוך של אינפורמציה שאי-פעם הבאתי על משהו פה. השיר הפסיכודלי, דאנסי הזה, הוא גם כן קטע של אוירה טובה, וחופש בלי קצת בידור מהו? אם זה לא יצחיק אתכם, אתם לא נורמלים - לכו להיבדק, בבקשה.




5. ריקודים: התלנו ברומנטיקה, ונסיים ברומנטיקה. השיר לא גדול, העיבוד האייטיזי (או במקרה הזה יש לומר האיבוד האייטיזי) אפילו אותי קצת מעליב (כנציג המגזר), הדוגמנית לא כזאת סקסית, ובכל זאת The Dream, נשמע טוב. משהו בין קנייה ווסט לעניים ופרינס לעניים לר. קיילי (שהוא כבר במקור לעניים, ואין צורך להוסיף), כמה יכול להיות רע שילוב של שלושת הענקים האלה? לא רע בכלל.



גם אם אתם לא תלמידים:

שיהיה לכם פרימיום של חופש גדול !

2 תגובות:

אבי אמר/ה...

למשוגעת שרוקדת על המכונית קוראים Jonna Lee
משבדיה כמובן (מישהו חשב אחרת???)
עוד פרטים עליה ועל הפרויקט המיסתורי
iamamiwhoami
אפשר למצוא דרך האתר שלה
http://www.jonnalee.com

Unknown אמר/ה...

תודה :-)


פוסטים אחרונים וממש שווים !