לעקוב אחר הפרימיום

יום ראשון, 11 ביולי 2010

פסקול המונדיאל 4: רדיו אפריקה

Ali Farka Toure & Toumani -Sabu Yerkoy

חשבתי שאני אכתוב יותר פוסטים על המונדיאל הזה. מעניין מי ינצח היום בגמר. אני רוצה מאד שהולנד, ואני הולך לשתות לכבוד זה. כל מונדיאל, וזה במיוחד הוא חגיגה, הכדורגל הוא העיקר, אבל מה שהופך מונדיאל למונדיאל זה המסביב, ובמונדיאל הזה דרום אפריקה שיחקה אותה. הצרה היא שמחר בבוקר הם צריכים לחזור למציאות קשה של עוני, רעב ו-50 מקרי רצח ביום. משום מה התקשורת העולמית לא מדברת על זה. יכול להיות שבעידן שלנו, עידן האינטרנט שהוא בעיקר עידן של כתיבה ולא של תמונות, נתתחיל לראות דברים קצת יתר ברמת המיקרו וקצת פחות ברמת המאקרו כמו הטלוויזיה. מבחינת התקשורת היום, באפריקה יש דמוקרטיה וחופש והכל קול. לעומת זאת כשהיה אפרטהייד היו שם רק חדשות רעות ברדיו אפריקה.

שלושת השירים שכאן חדשים, ונראים לי מתאימים לגמריי לסיום המונדיאל: למעלה עלי פרקה זוכה הגרמי בסינגל שני מתוך אלבום שיקרא 'Ali and Toumani'. למי שחסר לו "מדינה" באות מ' במשחק "ארץ-עיר" אז מאלי היא ארצו.

למטה Chiddy Bang ראפר מפילדלפיה בסיבוב מלא נקיפות מצפון בכפרים באפריקה. השיר גם כן מעולה.


Chiddy Bang - Sooner Or Later

ולסיום אופטימי Janka Nabay בסינגל חדש שנקרא Ah Mufan , שאין לי מושג מה זה אומר, אבל זה נשמע כמו: "אני יושב כאן על שפת האגם שותה לי את הטאקילה שלי, מצידי שתי בחורות ובכלל לא רע לי".

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !