לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 14 במאי 2010

נבדק ונמצא פרימיום - הומו של כבוד



עם כל מוסיקת הפופ שאני מביא לפה אני חושב שמגיע לי לכל הפחות תואר "הומו של כבוד", כמו שיש "ד"ר של כבוד". זה לא שאני לא נהנה, אבל מי אמר שאם אתה נהנה, אז לא מגיע לך פרסים. יכול להיות שבגלל שחייתי מספיק זמן בשנות השמונים, כשחדש חדיש ומחודש הביאה לנו לא רק מוזיקה "איכותית" אלא סתם כל מה שטוב. לפעמים יש לי הרגשה שהאינדי הזה מחייב יותר מידי אנשים לאהוב רק מה שנשמע מספיק ...אינדי, ולא להשאיר מקום לשום טוב אחר . הפעם בנבדק ונמצא פרימיום, לא רק פופ.

1. למעלה The Ash בשיר שהוא כולו אושר טיפשי ואנרגיות חיוביות. תאמינו לי שאם כל כמות הציניות והסנוביזם שיש בי בדם, מאפשרת לי להנות מהדבר הזה, אז גם אתם יכולים .

2. לכימקל ברדרס שיר חדש שנקרא Swoon, הרבה מאד קלידים נעימים.



3. לא שיר כזה גדול, אבל בכל זאת Against Me בשיר שנקרא "טינאייג'-אנרכיסט", מעורר בי מחשבות. כי באמת כשהייתי טינאייג' רציתי להעלות את כל העולם באש. אני חושב שזו אחת הסיבות שלא הייתי קצין, ושבמשך שנים נשאתי את לפיד המרד, כמעט עד הלום. אבל יום אחד, אתה מתחיל לחשוב אחרת. פתאום אתה מבין שבשביל לשנות צריך לעשות ולבנות ולא לשלול ולהרוס. הרבה יותר עבודה קשה, אבל בכל זאת אני שומר על הפאן.


Against Me! MySpace Music Videos

4. עוד קליפ של עוד שיר טוב מתוך האלבום המעולה של The National

5. אני מפתיע אפילו את עצמי, אבל אני עדין מקשיב לאלבום של ג'ואנה ניוסום. זה מוצדק. צריך להקשיב לאלבום הזה יותר פעמים. זה כמו בריצת מרתון, אתה עובר איזה סף מסויים ואז אתה יכול להמשיך עד אין סוף (אני מצטט אנשים שרצו מרתון, אני לא חושב שרצתי בכל ימי חיי יותר מחמישה ק"מ רצופים)




6. בפינת האלבומים להאזנה חינמית הפעם:
Tracey Thorn - Love And Its Opposite
Sleigh Bells - Treats
The Dead Weather - Sea Of Cowards

שתהיה לכם פרימיום של שבת !

4 תגובות:

martzianno אמר/ה...

למה הומו למה?
למה לקרוא בשמות?
בשנות השמונים היינו שומעים דיבור חדיש, עוד לפני שידענו שיש הומואים בעולם.
אני מצטער, אבל שום פרס!!!

Unknown אמר/ה...

חחחח..
אני לא הקשבתי לדיבור חדיש אף-פעם מרצון

שרון אמר/ה...

אש היו טובים פעם, בהתחלה, זה נחמד החדש, לא יותר מחביב. לא אהבתי את הקמיקל החדש, נשיונאל בסדר, ניוסום- לה אין לי כוח. טרייסי ת'ורן החדש לא רע בכלל. תודה.

Unknown אמר/ה...

נשיונל טוב מאד לדעתי, וטרייס ת'ורן בהחלט עובד עלי טוב, למרות שזו לא


פוסטים אחרונים וממש שווים !