לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 7 במאי 2010

נבדק ונמצא פרימיום - כל העולם (הוירטואלי) במה

כל העולם הוירטואלי במה וכולם שחקנים אנונימים. אנשים מציגים את עצמם באינטרנט הרבה יותר יפה ממה שהם באמת. בתמונות בפייסבוק כולם שנונים ומדליקים, בשורות בטוויטר כולנו ספונטנים ורזים, בתגובות בטוקבק כולנו נבונים ומדופלמים. יש כאן מהלך אבולוציוני שאנחנו מתעלמים ממנו לגמריי: אנחנו בדרך להיות surrogate של עצמנו. תחשבו כמה זמן אנחנו מקדישים למרחב הקבירנטי, כמה זמן אנחנו חיים במחשב, ומי אנחנו חושבים שאנחנו רוצים להיות. אין בזה רק רע. כמה פעמים רצינו לומר את הדבר הנכון בזמן הנכון, וגם את הדבר הלא נכון בזמן הלא נכון - ולא הצלחנו. בעולם הוירטואלי זה אפשרי לגמריי ! למשל המחשבות האלה, כל החיים לא היה לי מה לעשות איתן. אנשים נורמלים רוצים רק...אה..אין לי מושג מה אנשים נורמלים רוצים...לאנשים נורמלים יש הפרעת קשב, לעומת זאת באינטרנט כל השטויות שמתרוצצות לך בראש הם סבבה לגמריי. ומה הפעם בנבדק ונמצא פרימיום? אני החלטתי לזעזע אתכם קצת, למה לא? למעלה תמונה שאי-אפשר להישאר אדיש אליה, וגם:

1. דבנדרה בנאהרט הולך עד הסוף עם תדמית הפריק-פולק שלו, ועושה קליפ הומוריסטי ומזעזע, מלא תמונות קשות. בעלי קיבות רגישות חסכו זאת מעצמכם. כל השאר הסתערו, טרנטינו פראייר ליד זה ! לא תישארו כפי שאתם אחרי הקליפ הזה.

Devendra Banhart "Foolin"

Devendra Banhart MySpace Music Videos


2. כלב שהולך לאיבוד זה ממש שובר את הלב. לבעלי נפש רגישה, הכינו ממחטות.

Wild Nothing - Chinatown


3. ועוד מבחר שירים חדשים ולוהטים שיעשו לכם את היום (תלחצו על משולש וזה לבד יזרום), שירים נשבחרו בקפידה, רק איכות פרימיום ! כמה שאנחנו חיים טובבבב.

4. בפינת האלבומים להאזנה חינמית, המומלצים:
Nine Inch Nails - 24.24.2.2527 Deceased - אלבום רימקסים המתאים בעיקר לשעת לילה מאוחרת.
The National - Hight Violet- לקצת עומק בחיים.
Dead Weather - Sea of Cowarsds באלבום גיטרות הארד-רוק חדש.

שתהיה לכם פרימיום של שבת !

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !