לעקוב אחר הפרימיום

יום חמישי, 15 באפריל 2010

נבדק ונמצא פרימיום - ברנדומלי

Doves - Andalucia

Doves MySpace Music Videos


נבדק ונמצא פרימיום, בשירים וקליפים חדשים פרימיום שגירדתי מכל העולם. עכשיו דביק לי בידיים מהספירט של הקילוף, אז אני מלקק את האצבעות (מי אמר שאין מה לשמוע?):
לפני הכל האלבום החדש של LCD Soundsystem יצא. שבוע שעבר קיבלתם ממנו טעימה, ועכשיו אפשר לשמוע אותו כאן בהאזנה חינמית!

1. מכל האלבומים החדשים שהקשבתי להם בשבוע האחרון, האוסף הכפול של הלהיטים של DOVES הכי טוב. למעלה וידאו חדש של השיר החדש היחיד באלבום, ושאני מאד אוהב.

2. אוסטרליה עדין חמה, והפעם Midnight Juggernauts שלא רק אני לא מצליח להגדיר את הסגנון שלהם, יש הטוענים: פרוג-דאנס , דיסקו-הפלקות, אולי ניו-וייב. בקליפ הזה יש משהו מיסתורי , ובעיקר מסתובב.



3. טוב, זה היפ-הופ על רקע של משהו פאנקי Drake בשיר Over. אם אתם לא מתחברים תעשו אובר. או עובר. הכינורות וצמפלי האור מרשימים.



4. וידוי קטן: לפעמים אני שומע את Beach House לפני השינה. זה מרדים אותי מהר. אני כבר אוהב את השיר ZEBRA שלהם, כאן בגירסה קוהרנטית יותר בעריכה לרדיו האנגלי, זה עובד יפה מאד:
Beach House - Zebra /UK Edit - הוסר עקב בקשה

5. גם Best Coast עושים מוזיקה שדומה לשל ביץ' האוס, כאן בוידאו קריפי במיוחד. הרומן הרומנטי עם הליצן של מקדולנד.



6. וגם lightspeed Champion, שהוא אלוף מהירות האור בלעשות את הכל יותר מוזר מהגיוני. בוידאו לעוד שיר מתוך האלבום המעולה שלו שיצא השנה. זה הדבר האחר שאתם צריכים השנה.



7. וזה סתם, גימיק: אוהד (שזה המילה היותר מתאימה מ"מעריץ") של להקת Tanlines הכין להם וידאו חמוד, והם אימצו אותו. את הוידאו לא את האוההד.

8. עוד גימיק: The Junior Boys’s עשו רימיקס לאלבום הבכורה של יוקו אונו שיצא בשנת 1975.



9. איכשהו זה נראה לי הכי מתאים לסגור את הכל: קייט נאש בקטע שהיא רוצה להיות דיילת בלונדינית. קליפ מלא בקנאת נשים.

שתהיה לכם שבת פרימיום !

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !