לעקוב אחר הפרימיום

יום ראשון, 21 במרץ 2010

זוהי דשנל



כשמתאהבים אין סיבות ואין "למה?". ביום שני 24 למרס 2008 זה קרה! הרבה לפני כולם: התאהבתי. האלבום Volume 1 של She & Him היה כמו טיול דמיוני בחנות הולי הובי למבוגרים. כמו חלום קאנטרי צרפתי, כמו שמש בשדות חיטה, כמו נחל ואביב. מאז עברנו פאזה, אי מרגיש שאנחנו ממש מכירים. בקומדיה הרומנטית "500 ימים עם סאמר" עברתי יחד עם הבחור את כל החוויה. זואי דשנל שיחקה כל-כך טוב שממש נפגעתי, והחלטתי שעדיף שאני אוהב אותה מרחוק. ואני אוהב אותה מרחוק עם כל הגרמיות שלה, עם כל האמריקקיות שלה. רציתי למצוא אצלה איזה שיק צרפתי, כי בכל זאת יש בה משהו. האלבום הקודם של She & Him שהיא עשתה יחד עם M . Ward היה אחד האהובים עלי בשנה שעברה או זאת שלפניה, מי זוכר? בחירת השירים היתה מצויינת, השירים המקורים היו מעולים, הקול של זואי דשנל מדוייק בטון, בסגנון בהגשה ולא מתחנף ו- M.WARD אין מה להוסיף...ועכשיו יש להם אלבום שני, שנקרא : Volume 2 מתוכו וידאו חדש, לסינגל הראשון והכייפי (למעלה). שאר האלבום החדש נשמע כמו שאריות מהאלבום הראשון, ולכן הוא נחמד, אבל כלל לא משכנע (ומי אמר שאהבה עיוורת?).

4 תגובות:

Shoegazer אמר/ה...

הו ,טיימינג מעניין יש לך. כי אתמול ראיתי סוף סוף את "באמר" (אה סליחה, סאמר) -ירד לי ממנה. דווקא היו לי זכרונות טובים ממנה ומעיני העגל שלה מ"יס מן" החמוד.

ואני רוצה שהיא תניח למ. וורד ותיתן לו לעבוד בשקט.

Unknown אמר/ה...

שוגייז, זה סרט !
היא עשתה עיני עגל כשחקנית.
תראי איזה חמודה היא כשהיא עורכת ראיון לזואי לבראיין וילסון מהביץ' בויז
http://www.strimoo.com/video/10660987/Artist-on-Artist-Brian-Wilson-Zooey-Deschanel-MySpaceVideos.html

הדר אמר/ה...

אני חייב להתוודות, הייתי צריך לראות את הכותרת שלוש פעמים לפני שהבנתי את המשחק מילים זואי/זוהי.
=]

חוץ מזה, מעניין האלבום. עדיין לא שמעתי למרות שחיכיתי לו המון, אני לא יודע, אולי אני עדיין תקוע באלבום המקסים הקודם.
אחחחחח הוא מקסים!!!

Unknown אמר/ה...

הקודם אכן מקסים


פוסטים אחרונים וממש שווים !