לעקוב אחר הפרימיום

יום חמישי, 11 בפברואר 2010

נבדק ונמצא פרימיום - יומהולדת שנתיים !




היום יומהולדת שנתיים לרדיו פרימיום להמונים. כמעט שלא שמתי לב וכבר כתבתי את הפוסט הזה שנקרא במקור "שוב שבדיה שובדת". נראה לי פוסט מכובד ליום הולדת שכזה, וגם שמח !!! אז הבה נחגוגה:
אבא שלי אומר לי שאני אוהב את מה שאמא שלי מביאה לי, לא רק בגלל מה שהיא מביאה לי (למשל משהו לאכול), אלא בגלל שהיא מביאה לי את זה. אז אני חושב שאבא שלי מדבר בעיקר על עצמו, ועל זה שהוא מתגעגע לאימו שנפטרה כשהיה רק בן 28, אבל זה נכון גם לגבי. באותו אופן אני אוהב מוזיקה, שלמשל אביעד מהאייפוד רעב מביא, רק בגלל שהוא הביא את זה. זה קורה לי גם עם חברים אחרים, וכאן המקום להגיד לכולם כמה שאני אוהב אתכם, וכמה שאני שמח שפגשתי אתכם. ואם אנחנו במשל על אוכל, אז אני מאד אוהב לבשל לאחרים, אבל לא פחות מזה אני אוהב לאכול אצל אחרים, כי יש לזה תמיד טעם אחר לגמריי (כל זה נכון לגבי אוכל ומוזיקה גם יחד).
אז השבוע מי שבישל לי זה אביעד עם המון מוזיקה שבדית, ואני ממשיך משם. תקראו לזה מחווה, אם בא לכם; תקראו לזה מסיבת יומהולדת:

1. למעלה, בכל זאת אני מעדיף להתחיל עם משהו מקורי שמצאתי: וידאו מעניין ביותר (העיניים של הבחורה זה העניין כאן), מוצמד לשיר מקסים שהיה יכול להיות מנוגן בשנת 1969 - ולמרות שהכל כאן באנגלית, הכל כאן שבדי.

2.שיר השבוע של אביעד (סוג של מחווה מצידו לקונספט של שיר השבוע?)



3. השיר המומלץ ע"י תמיר




4. ל- Shout Out Louds אלבום חדש. אני מקשיב לו בימים אלה והוא נחמד. לא מספיק משנה לך את הצורה, צריך להיכנס למוד הדי פשוט של האלבום כדי להנות. הנה עוד שיר יפה ממנו :

Shout Out Louds - Fall Hard



5. עוד ערימה של שירי אינדי-שבדי יפים שמצאתי:

The Radio Dept- Heavens on fire

First Fall -Bonnie and Clyde




6. שיר השבוע שיהיה כאן בשבוע הבא , מתוך האלבום המגניב של הזמרת השבדית העונה על השם המופרך סמבסדאור:

Sambassedeur - Stranded



7. עוד שיר מומלץ של להקה שבדית
Yamon Yamon - Alanso

8. קטע משגע. הלהקה השבדית הזאת התפרקה, אבל היא השפיעה על הרבה אחרים (כך אומרים המיסטיקנים השבדים)




9. את מי אתם אוהבים?




10. וידאו אנימציה נחמד של עוד להקה שאי-אפשר לבטא את שמה




11. ולבסוף עוד שיר שבדי פופי - קצת יותר מידי מתוק, אבל אנרגטי



תגידו כל יום איך שאתם קמים: החיים יפים והמוסיקה פרימיום !

4 תגובות:

קסטה אמר/ה...

מזל טוב!

Unknown אמר/ה...

תודה !

אורי זר אביב אמר/ה...

מזל טוב. בלוג פרימיום

@אורית אמר/ה...

אני מאד אוהב לבשל לאחרים, אבל לא פחות מזה אני אוהב לאכול אצל אחרים, כי יש לזה תמיד טעם אחר לגמריי (כל זה נכון לגבי אוכל ומוזיקה גם יחד).

הגדרת נפלא את מה שאני מרגישה:-)
תודה על הבלוג הנפלא שלך, המשך להעשיר את עולמנו ואוזנינו.
שיהיה הרבה מזל טוב!!


פוסטים אחרונים וממש שווים !