לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 26 בפברואר 2010

נבדק ונמצא פרימיום - פורים שמח !



כל החגים זה אסקפיזם אחד גדול. בוא נתחיל מזה שבימים האלה לוקחים חופשה- כבר אסקפיזם. ובפורים אנחנו לוקחים חופשה מעצמנו. אפילו אומרים לנו להשתכר רק בשביל שלא נדע מי אנחנו יותר. מותר, כך מסתבר, להיות מכור לאלכוהול ביהדות, אבל רק ליום אחד בשנה. אז לכבוד פורים כמה קליפים משגעים.

1. ומפייר ויקאנד בוידאו חדש לשיר נוסף מתוך האלבום האחרון שלהם. אני לא בדיוק צופה בקליפים, יותר מציץ בהם, אבל יש משהו בקליפים שכמו בסינגל נותן כבוד לשיר. הוידאו למעלה מוקדש לשחר פאר שהיא כל היופי הישראלי שיש לנו להציע. השבוע היא חזרה מטורניר בדובאי שבו היא עלתה לחצי הגמר. כמעט לא התייחסנו לזה בגלל הישגים אחרים בדובאי, כל התקשורת הזאת סתם ילדים מגודלים שמתלהבים מחסמבה. עד עכשיו האמנתי למשטרה הדובאית שאלה סוכני מוסד. אבל 26? דחילק, אין לנו מספיק תחפושות בשביל כולם !

2. Wishing Whale מביאים לכם את הקליפ שיעשה לכם את הפורים. שם השיר: גלולת השיגעון. זה נקרא פופ-טרופי-אופורי. שם האלבום שלהם Jungle/Surf - מושלם: גם ג'ונגל גם לגלוש.




3. RJD2 - The Glow - מתחפשים לברבי ואיך קוראים לבן זוג ההומו שלה? בן, קן שן? ככה נראים בנים שילדות אוהבות?



4. Cold Cave - Life Magazin אני חושב שכל הפטישזם הזה מתאים לחג פורים



5. ארנבים פחדנים מתחפשים למלכים ועוד כל מיני



6. Love is All שבימים כתיקונם באמת שאין לי כוח אליהם עם רוח הסקיסטיז המאוסה השורה עליהם, אבל הם התחפשו וזה נחמד אז למה לא?

7. Los Campesinos! - Romance Is Boring - שיר מדליק לוידאו קצת מטורלל

Romance Is Boring by Los Campesinos


פורים פרימיום שמח !

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !