לעקוב אחר הפרימיום

יום חמישי, 3 בדצמבר 2009

נבדק ונמצא פרימיום - מנה אחרונה


השנה עוד לא נגמרה, ובטח שלא נסתיימה (מה בדיוק ההבדל?), יכול להיות שעוד יצא איזה אלבום מעניין, או איזה שיר ששווה, אבל יותר סביר להניח שנסבול בעיקר משירי כריסטמס בזמן הקרוב, משהו שבוב דילן מוציא או משהו כזה. אז זו ההזדמנות להתענג על המנה האחרונה של השנה.
שני מיקסטייפים !!!
עם המון שירים שחלקם הופיעו פה לאחרונה, אבל את רובם לא הספקנו לשמוע ביחד השנה. שירים שעדין לא בטוחים בעצמם שהם כבר קיימים, אבל חייבים להקשיב להם !!! אני מקשיב למיקסטייפים האלה כבר שבועיים ומרגיש בעננים, אז גם לכם מגיע שיהיה לכם נעים (מי ששם לב למשקל ולחרוזים בפוסט הזה, מוזמן להתעלם מכך):
דיסק 1 - מנה אחרונה
מה יש בדיוק במיקסטייפים האלה?
Delorean, Memory Cassette, Surfer Blood, Choir of Young Believers, Crayon Fields, Tap Tap, Afternoon Naps, Allie Moss, Atlas Sound, Division Day

ובדיסק השני?

Free Energy, Frightened Rabbit, The Heavy, I Like Trains, Local Natives, Starlight Mints, Suckers, The Cribes, To Kill a Pety Bourgeoisie

איזה מיקסטייפ כדאי להוריד קודם?
נורא קשה לי להחליט. הדיסק הראשון מתחיל חזק, אבל אחרי השיר הראשון, יש שני שירים רגועים ואח"כ שוב שירי רוק אינדי קצביים ושוב משהו רגוע, וכן הלאה, והדיסק השני הוא רצף מושלם, שאני לא יודע איך בכלל להתחיל לתאר אותו.

מה קרה? למה מגיע לנו כל הטוב הזה?
האמת שזה יצא די במקרה. נאספו המון שירים על הארד-דיסק, הוא התפקע מעצמו, וכרע ללדת את המיקסטייפים הנפלאים האלה. אני אפילו לא סידרתי את רצף השירים רק סיננתי 25 שירים מתוך איזה ארבע מאות.

בשבוע הבא הסיכומים האחרונים של העשור - כדאי לבוא !!!

וגם סרטון וידאו סקסיסטי ובוטה, שראוי לגינוי ולהערצה של בחורה שאוכלת גלידה - ראו הוזהרתם !

תגובה 1:

אורית@ אמר/ה...

נפלא אייל ,וברוך הבא מרציאנו.
התאהבתי משמיעה ראשונה ב - RJd2 – Deadringer
לא הכרתי קודם. ואת המיקסטייפים אני מורידה קומפלט בלי לחשוב יותר מידי:-)


פוסטים אחרונים וממש שווים !