לעקוב אחר הפרימיום

יום ראשון, 8 בנובמבר 2009

חג יובל להיכל התהילה של הרוק





היכל התהילה של הרוק הוא מוסד שמינה את עצמו להעניק חברות למי שהוא חושב שמגיע לו להכנס להיכל התהילה של הרוק. קצת הפוך ממשפטו של גראוצ'ו מרקס שאמר פעם "אני לא מוכן להיות חבר במועדון המוכן לקבל אנשים כמוני."
הוא גם אמר: "אם תיפול מחלון ותשבור את שתי רגליך, אל תרוץ לבכות לי." ועוד מלא דברים מצחיקים שכתובים: פה.
על-כל פנים, בהיכל התהילה של הרוק חברים כל המי ומי שאתם רק יכולים לדמיין לעצמכם, אבל אנחנו מה איכפת לנו?
אז האמת שלא איכפת לנו, במיוחד לאחר שמדונה נכנסה להיכל הזה. רק שהשנה הם חגגו את יובל ה25 ועשו הופעה גדולה ! בונו ו-U2 הופיעו בו עד שסילקו אותם מהבמה (לא באמת- כי פשוט אי אפשר לסלק את בונו), וגם ארתה פרנקלין, סיימון וגרנפנקל, סטיבי וונדר, סטינג, מטאליקה עם לו ריד, פטי סמית' עם ברוס ספרינגסטין ממש מסיבה טובה.
אז שני הקטעים הכי מהנים למעלה בוידאו: פטי סמית' רומזת לבונו שיעוף, ומיק ג'אגר שמנענע את התחת כאילו אין אתמול- ומראה לפרגי מי באמת יותר צעיר, וגם מי צריך דיאטה. אין עליו ! אני החלטתי שגם אני הולך להזיז את התחת ככה, ולהתפטר מלהיות מבוגר, שמישהו אחר יעשה את העבודה הזו במקומי. ואם כבר התפטרתי אז אני שואל: למה פרגי צריכה את החצאית הקצרצרה הזו: אפשר גם בלעדיה.
בכל זאת יש משהו יפה בזה שבונו מתעקש להיות רלוונטי, הרי הוא יכל להתרפד על ערימות הכסף שיש לו גם ככה, ויש אפילו סיכוי שאם הוא יפסיק לנסות לעשות את האלבום הכי טוב שיצא אי-פעם, יצא לו גם אלבום טוב. רק מצחיק שמיק ג'אגר מוצא צורך להחמיא להם, כאילו U2 זו איזו להקה מתחילה, ולא הלהקה הכי גדולה בעולם.

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !